New World znów opóźnione; premiera jesienią
Spędziłem w becie z jakieś 30h aby sobie sprawdzić czy fajna gierka i czy mi pójdzie i nie mogę się doczekać na premierę.
Nie mam nic przeciwko temu, że przenoszą premierę, bo wiem, że ten czas bardzo dobrze wykorzystają. Miło znów mieć kontant z devami, którzy słuchają i komunikują się z community.
Nie powinni podawać konkretnej daty, tylko robić co kilka miesięcy beta testy, bo cały czas działają pod presją, a każde koleje przekładanie, to narażanie się na krytykę.
Gra jest dobra i wprowadza powiew świeżości na tym rynku, ale ma jeszcze o wiele za mało zawartości na sam start gry, to jest główny problem, a powodem jest zmiana obranego z początku kierunku projektu gry.
Kolejny miesiąc nic nie zmieni, powinni nad nią jeszcze popracować przynajmniej półtora roku, żeby wypuścić dopracowany produkt, a nie półprodukt, bo mogą strzelić sobie w kolano.
Z jednej strony mam nadzieję, że zespół wykorzysta ten dodatkowy czas możliwie najbardziej jak się tylko da a z drugiej — pora szukać nowej przypominajki na 31 sierpnia co by nie przegapić tej niezwykle istotnej daty.
A czlowiek czeka, zeby juz pograc. Jednakze to prawda, ze maja duzo do naprawdy i meisiac to za malo. Ciekawe czy na premeire zrobią jakis mail system, bo zgroza, ze niema nic takiego.
Spoko news, bo przy tej ilości błędów i niedoróbek nie było szans na premierę na koniec miesiąca. Jak widać nieźle podchodzą to tej gry. I do swoich klientów. Ciekawe czy problemem nie będzie "premiera" Diablo 2 R? Bo to chyba podobny odbiorca zakupi NW i D2R (przynajmniej oceniając po sobie).
Ja już bardziej czekam na LostArk EU , jeżeli zrobią porządek z cash shopem.
System walki w new world jest beznadziejnie słaby a to fundament każdego nastawionego na pvp MMO
Mógłbyś bardziej sprecyzować definicję "System walki w new world jest słaby? Jestem ciekawy twojej opinii. Sam uważam, że ten system jest innowacyjny jeżeli chodzi o gatunek MMO. Nie jest to zwykłe napierdzielanie w lewy klawisz jak w typowych grach pokroju BDO, a coś bardziej jak Dark Souls. Charakteryzuje się tym, że trzeba czasu aby go opanowa i się go nauczyć, jest powolny co nadaje dodatkowej immersji w tym świecie. Wiadomo co osoba to inne oczekiwania.
1. Brak stagger`a lub tzw hit reaction na otrzymywany cios
2. Animacje ataków jak z gry z 2010 roku , ogólnie całe animacje w grze są słabe
3. Drzewka umiejętności to totalna bieda , bardzo mało skilli do wyboru
4 PvP polega na wyskakaniu się aż przeciwnik spali cd , żeby można było użyć swoich . Uciekać w tej grze można w nieskonczoność , vide punkt 1
Trochę na wyrost jest te ich przekładanie premiery ze względu na bugi. Przegrałem w betę ponad 100 godzin i jedyny błąd jaki natrafiłem to wywalanie do pulpitu podczas wędkowania, które to zostało naprawione w ciągu 2 dni, a drugim błędem, który mnie męczył było wpadanie pod tekstury. To było trochę prowokowane bo zdarzało mi się łazić skrótami przez skały i w miejsca gdzie nie powinienem. Owszem głupotek było więcej pokroju niewidzialnych drzew, skał, zgliczowanych mobów, ale osobiście tego nie liczę bo w żaden sposób nie psuło mi to rozgrywki. Do serwerów też nie mam zastrzeżeń, w końcu wszystkie były przepełnione, a jak już je wywalało to tylko i wyłącznie przez tłum graczy z głupimi pomysłami.
Ludziom się nie dogodzi,
Przekładanie premiery ze względu na bugi - źle
wypuszczanie lekko zbugowanej gry w terminie - źle
Nie było bugów? Asmongold na swoich streamach z drugiego kanału pokonał wszystkich bosów z NW bugując ich na schodach/skałach itp. Każdy potwór ma taki sam wzorzec ataków i go nie zmienia, przez co na dłuzszą metę walka z mobami wydaje się monotonna. Bitwy frakcji gdzie ludzi podczas walki wyrzuca kilka miast dalej by lagów nie było. To jak frakcje mają ze sobą walczyć o tereny skoro jak jest więcej graczy niz 40 to juz wywala ludzi?
Najważniejsze są krytyczne błędy jak nieśmiertelność (kamera w dół podczas topienia się i możesz wyjść z wody nieśmiertelny), duplikowanie itemów po limitowaniu neta, odzyskiwanie stali z żelaznych przedmiotów itd.
Przegrałem w betę ponad 100 godzin i jedyny błąd jaki natrafiłem to ...
No tak błędu w grze nie rozpoznałbyś jakby kopnął cie w dupsko :P Błędy to nie tylko wywalanie się gry, ale popsute mechaniki które nie działają jak powinny itd, a czytając w internetach gra ma ich sporo :P
Z całym szacunkiem ale asmongold to największy dzban i przy okazji NW nieźle się skompromitował twierdząc że gra jest bardzo łatwa, kiedy to biegał ze swoimi przydupasami którzy mu jeszcze w miarę możliwości wysyłali wszystko co się da.
Kurde, jestem załamany, już odliczałem czas do premiery. No trudno, ten dodatkowy czas na pewno wyjdzie grze na dobre.
Miesiąc niewiele tu da, tutaj potrzebne jest dodatkowe pół roku.
Nie powtarzajcie błędów z CP2077 - wydajcie grę jak będzie gotowa.
Mam pytanie wie ktoś czy jeżeli zakupiłem grę tydzień temu ale nie zagrałem w nią ani minuty to dostanę przy premierze bonusy za kupienie tego pre orderu? Chodzi mi o bonusy jak Amulet Izabeli jakieś herby gilii i chyba tam była emotka żółwia.
NW ma zadatki na bycie dobrą grą ale nie w obecnym stanie, po prostu wszystkiego jest mało, jest powtarzalnie i brakuje end game. Świat wygląda praktycznie tak samo, przeciwnicy powtarzalni, mało skilli, za dużo biegania. Według mnie, to powinni jeszcze z rok popracować na grą, żeby dorobić jakiś content, bo aktualnie to ludzie się po kilku tygodniach pewnie znudzą.
To jest gra MMO, z czasem będzie dodawana zawartość, weźmy na przykład TES:O lub GW2, tam też było ubogo a teraz jest masa zawartości, niech naprawią błędy techniczne a potem wydają grę i dodają w miarę zawartość. Gdyby znowu przełożyli premierę o rok to nie wiem czy dobrze by na tym wyszli.