Farming Simulator 22 z DirectX 12, krótszymi loadingami i masą usprawnień
"Na filmie jeden z deweloperów wytłumaczył również, że zespół nie zdecydował się wykorzystać np. Unreal Engine, gdyż marka Farming Simulator wymaga specjalistycznych rozwiązań, np. systemów symulujących fizykę"
Czy aby na pewno miał na myśli grę nad którą pracował?
Oczywiście że było by kłopotliwe najlepiej najszybciej i najtaniej jest kopiuj wklej potem coś przypudrować lekko i jest nowy Farming Symulator.
Ja nie widzę sensu kupowania nowego Farminga jak się ma poprzednią wersje.
Meh, szkoda że ten 22 się opóźnił bo trzeba będzie dłużej czekać na 24, jak to zwykle w tej serii rewolucja mała bo mała ale jest co drugą gre.
Jakby to zrobili na UE, to byście mieli 60 kl/s... z dropami do 20 i ciągłym stutteringiem.
Przynajmniej w grze by się coś może zmieniło w kwestii fizyki. A tak, to taki w sumie reskin.
Wszystko fajnie super dźwięki i lepsza grafika ale kropel deszczu na szybach jak nie było tak i chyba nie będzie bo nigdzie na zdjęciach nie widać.