Medieval Dynasty - wiemy, kiedy nastąpi premiera wersji 1.0 i podwyżka ceny
Na Steamie posiada prawie 15 tys. ocen użytkowników i 91% z nich jest pozytywnych.
Dla mnie jednak bardziej wiarygodne są oceny z ostatnich 30 dni, bo wtedy dokładnie wiadomo jak gracze oceniają produkt po najnowszych patchach. Czy są zmiany na gorsze czy nie.
Akurat chwali im się za to że poinformowali o podwyżce. Render Cube dobrze też wyszedł podczas czatu inwestorskiego Damiana Szymańskiego. Technicznie gra jest lepiej dopracowana od gry Redów(Cybergniota 2077). I autorzy uczciwie podchodzą do sprawy. Żadnego ściemniania z zawartością, żadnych pustych obietnic i czy pokazywania czegoś czego nie będzie i zapewniania że to będzie nowa jakość w otwartym świecie. Lepiej się dogadują z społecznością i nic nie ukrywają.
"Dla mnie jednak bardziej wiarygodne są oceny z ostatnich 30 dni, bo wtedy dokładnie wiadomo jak gracze oceniają produkt po najnowszych patchach. Czy są zmiany na gorsze czy nie."
Z tego co widzę na steamie, bo aktualnie gram w Medievala, to oceny z ostatnich 30 dni są:
"Ostatnie recenzje: Bardzo pozytywne (454)"
Ogólnie gra jest bardzo przyjemna a jedyne błędy jakie uświadczyłem to przemieszczanie się NPC w powietrzu :D
Poza tym nic co by uniemożliwiało grę. Jednak widać, że to jest jeszcze wczesny dostęp.. przydało by się trochę poprawek QoL jak sortowanie ekwipunku po kategorii, odrobinę lepsze opisy budynków, przedmiotów... zdecydowanie poprawiony balans oraz więcej kontentu.
Z 91% spadło do 86. Więc chyba nie idzie to w dobrym kierunku, ludzie narzekają na brak nowego dobrego contentu.
Duży problem to też oziębły, delikatnie mówiąc, stosunek twórców do modów. O ile te nie są w stanie (zwykle) wnieść nowej mechaniki, to dość mocno rozbudowują tego typu gry w kierunku możliwości budowy domów, ich wyposażenia itp.
Jakim trzeba być kozakiem lub nie mieć życia, żeby zrobić wszystko co aktualnie jest dostępne w grze.
Gram od początku i raz czy dwa wywaliło do pulpitu.