Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Farming Simulator 22 na pierwszych gameplayach; poprawiono system aplikacji obornika

23.07.2021 19:17
1
1
Twoja stara 1993
52
Generał

Srał pies na ta kopię bez gleby 3D zostaje przy starej.

23.07.2021 19:58
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany681188
82
Konsul

Grafika nadal jak w 2012 roku

23.07.2021 23:19
animatiV
2.1
animatiV
96
Generał

Bez przesady, aż tak źle to nie jest.

23.07.2021 21:14
3
3
odpowiedz
Dragoon84
105
Generał

poprawiono system aplikacji obornika

to bardzo ważne

23.07.2021 21:48
Herr Pietrus
😱
4
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Ja nawet nie wiedziałem, że są takie wypasione beczkowozy z rozpylaczami do obornika!
Gry bawią i uczą.

23.07.2021 21:58
5
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1342829
9
Generał

Cóż, jak będzie na mocnej przecenie to może kupię, jednak mam sentyment do serii, ale, i piszę to kolejny raz pod newsem o tej grze, to że nadal nie ma lepszej fizyki, to już po prostu żart i kpina. Brak gleby 3d też. Zwłaszcza gdy na rynku jest Snowrunner i jego poprzedniczki.

23.07.2021 22:41
Herr Pietrus
5.1
Herr Pietrus
230
Ficyt

Snowrunner tak pierońsko realistyczny, że pick-up 4x4 po trawie, gdzie nie ma grama błota, jest w stanie jechać maksymalnie 30 km/5, jakby tonął w piachu...

Fizyki ze Snowrunnera lepiej tu nie wprowadzać, bo byś pole przez rok orał...

23.07.2021 22:59
5.2
zanonimizowany1342829
9
Generał

No mi chodziło raczej w porównaniu ze snowrunnerem o fizykę samej gleby, o jej wyglądzie nie wspominając.

23.07.2021 23:23
5.3
1
zanonimizowany1255967
74
Generał

Ze Snowrunnerem to nie ma co porównywać bo to inne gatunki i tam jest taplanie się w błocie a nie oranie pola
Ale to żeby narzędzia robiły dołki i górki na polu to mogli by dodać, takie RDR2, Vallhalla miały trójwymiarowe ślady na śniegu

23.07.2021 23:18
animatiV
6
1
odpowiedz
animatiV
96
Generał

Fajnie że ulepszyli system budowania własnej farmy (choćby budowanie płotów odbywa się przez kliknięcie i przeciągnięcie zakończenia płotu we wskazanym miejscu). Liczniki w kokpicie w końcu faktycznie działają.

24.07.2021 11:19
😂
7
odpowiedz
Kuśmider
14
Pretorianin

Fizyka pojazdów dalej nie istnieje? Co za tragedia... Mogliby równie dobrze zrobić z tego izometryczną strategię.

24.07.2021 14:11
8
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
zcaalock
133
Pretorianin

Śmieszne ze tytuł newsa i tresc wspomina najmniej istotną zmianę, a te najważniejsze zupełnie pomija. Nowy interface, łańcuchy produkcji (mąka, chleb, ciasta, soki) nowe plantacje, winogrona, maliny, oliwki. Nowy shader gleby który dużo lepiej imituje 3D, sezony. Licencjonowane budynki w tym kilka polskich, nowa amerykańska mapa, znacznie poprawiony edytor, nowe animacje i system cząstek, npc, nowe ai. Tak na szybko to co pamietam. Nie mogli dodać fizyki gleby bo musieliby zmienić silnik, a żeby zmienić silnik musieliby napisać grę od nowa

post wyedytowany przez zcaalock 2021-07-24 14:12:44
24.07.2021 14:48
8.1
Szmelc21
9
Junior

Jeszcze skrzynia biegów

24.07.2021 22:31
8.2
TheFrediPL
101
Generał

To jest nowa odsłona, więc mogliby napisać grę od nowa, tak się robi nowe gry a nie za pełną cene dodaje się rzeczy które równie dobrze mogą być w dlc, osobiście bym zagrał, ale jak widzę fizyke pojazdów i brak dobrze wyglądającej gleby w 2021 roku xd, a dodam że grafika też nie jest najlepsza, a koszt gry to 180 zł. I jeszcze warto by było poprawić świat, który obecnie jest praktycznie post apo.

post wyedytowany przez TheFrediPL 2021-07-24 22:32:48
25.07.2021 10:39
8.3
damianyk
144
Nośnik Treblinek

Łańcuchy produkcyjne, niby ciekawa rzecz, ale niewiele ma wspólnego z rzeczywistością, żaden rolnik nie przetwarza zboża na mąkę a mąki na chleb, nikt nie ma na to czasu ani środków. Jeszcze jeśli cena w grze była by zmienna, i przy każdym zbiorze trzeba było by policzyć co się bardziej opłaca, wtedy miało by to sens, a tak pewnie będzie jedna najbardziej opłacalna ścieżka i cały czas na niej się będzie rozgrywka opierać. Nowe uprawy, maszyny, mapy to kosmetyka.
Ja nie jestem maniakiem gleby 3d, wcale nie uważam jej za niezbędną. Za to bardzo przydało by się urealistycznienie obsługi maszyn, czyli np. wpływ głębokości orki na obciążenie maszyny (wtedy sensu nabrała by skrzynia biegów, oraz w ogóle taki rozbudowany park maszynowy), konieczność regulacji parametrów hedera czy bębna młócącego, zmiana wydatku opryskiwacza itp. Albo np. dobieranie stężenia oprysku, albo różne rodzaje oprysków, inny na chwasty, inny na grzyba czy insekty. No ale Giants wprowadza zmiany powoli, i przynajmniej seasons jest już w standardzie.

25.07.2021 13:23
8.4
mdradekk
107
Konsul

Ja już dawno przestałem traktować GoLa jako rzetelne źródło informacji. Wchodzę tu z przyzwyczajenia. Zauważ, że gro "artykułów" to kalki tłumaczone z obcych opracowań a recenzje gier polegają na zebraniu ocen z innych magazynów.

24.07.2021 16:05
-----18
9
odpowiedz
-----18
89
Pretorianin

Nie chcę wróżyć nic złego, jeszcze do końca roku mamy sporo czasu i może się to zmienić, ale zanim skupić się na najważniejszych treściach, patrz: Fizyka pojazdów, gleba fizycznie działająca na wzór Spintiresa, ale bez takiej ilości błota, czy nawet lepsze zarządzanie farmą i nie wiem możliwość zobaczenia innych rolników, to oni bardziej wolą wprowadzać większą ilość maszyn i doszlifować fizykę obornika i podbić rozdzielczość.

Po obejrzeniu zdjęć i gameplayu z gry zauważyłem, że oświetlenie jest byle jakie, tak jakby był za duży kontrast, grafika wygląda zbyt cukierkowo. Mogliby wprowadzić oświetlenie podobne do innych symulacji od SCS Software (ETS 2 i ATS) tam sytuacja z oświetleniem wygląda w porządku.

Druga sprawa: Niebo. Ktoś albo projektował chmury wolumetryczne w grze po pijaku albo jak po zażyciu narkotyków, one wyglądają tragicznie, już wolałem zwykłe skyboxy z FS 17 niż to coś z FS 19 i teraz FS 22, ale mam nadzieję, że do końca roku to zmienią, oby.

No i wreszcie debiutują pory roku, bardzo mnie to cieszy, jestem ciekawy na jakiej zasadzie to będzie działać i jak tekstury liści będą się zmieniać i co nam Giants zaoferuje w zimie na gospodarstwie.

Życzę powodzenia i liczę na konkretne poprawki, bo moim zdaniem nie jestem optymistycznie nastawiony na FS 22.

24.07.2021 16:47
10
odpowiedz
1 odpowiedź
a_borsuk
14
Legionista

Śmieszą mnie Ci wszyscy z tą fizyka gleby i fizyką pojazdów ta gra jest zarąbiaszcza i mam w nosie fizyki chemię i matematyki i tak wszyscy będą w nią grać bo jest SUPER Jak ktoś potrzebuje fizyki gleby to niech bierze łopate i kopać rowy ja mam się BAWIC

24.07.2021 20:25
10.1
1
Gholume
82
Generał

Mamy 2021 rok. Dlaczego mamy być zadowoleni z brzydkiej gry na poziomie technicznym sprzed 10 lat? Ludzie w nią grają, bo nie ma lepszej konkurencji, co nie oznacza że ta tutaj jest dobra.

24.07.2021 22:12
11
1
odpowiedz
robertocdx
25
Chorąży

To tak graficznie to od jakiś 8 lat stoi w miejscu, ciagnik z przyczepą wraca z pola błyszczący, czyściutki i każdy detal wypolerowany, sztucznie to wszystko trochę wygląda, ciągle te same mini-skrypty, kurz znikajacy w takim samym odstępie czasowym i na takiej samej odległości. Szczerze to nic specjalnego, takie jechanie na marce i kilka usprawnień na parę tygodni pracy zespołu mam wrażenie.
Podsumowując: Pfff... Podobnie jest z TRS-em co roku.

post wyedytowany przez robertocdx 2021-07-24 22:15:07
25.07.2021 12:45
12
odpowiedz
Razor_blade
14
Centurion

Śladów na ziemi nie zostawia traktor i taki czysty nawet opony się brudzą, tak jakby z plastiku ten traktor był. I ziemia sie nie odksztalca. Praktycznie żadnych zmian nie ma tylko trawa i sezony trochę mało. Cena powinna być 50 zł.

25.07.2021 12:57
Kajdorf
13
odpowiedz
3 odpowiedzi
Kajdorf
93
Konsul

Widzę wszyscy chcą gleby 3D, a jakie wymagania wtedy gra by miała? Każdy chce wypasionej grafiki i żeby gra chodziła na sprzęcie za 3k, a potem będzie narzekał na lagi, długie wczytywanie, albo dlaczego gra ma tak wysokie wymogi skoro to tylko zwykła gleba.

25.07.2021 13:24
13.1
Razor_blade
14
Centurion

Bez przesady gleba aż tyle mocy nie wymaga. A tak to szerokie koła np podwójne mają tylko funkcje wizualną, tak samo pojedzie na cienkich jak i na szerokich oponach nie ma różnicy, a szkoda bo giants robili mody do snowrunner mogli się zwrócić o pomoc przy fizyce gleby i nie mówię tu żeby zrobić tu bagno ( chociaż czasem tak w polu jest !)

25.07.2021 20:40
Kajdorf
13.2
Kajdorf
93
Konsul

Tylko w Snowrunerze masz miejscowe, a w farmingu jak uruchomisz kilka pól na raz z pomocnikami, to ile masz obliczeń? A ilu zacznie narzekać, że dalej to jest bieda i będą chcieli właśnie takie bagno. Bo chcą "realizmu." Tak jest w przypadku wielu gier, wymaga się super realistycznej grafiki na sprzęcie który ludzie kupują w marketach.
Z tym że nie ma różnicy w zmianie kół to się zgadzam, jedyną różnicę jaką wyłapałem to koła a gąsienice, bo koła zaczęły mi się ślizgać przy ciężkim sprzęcie.

04.08.2021 01:46
BIGPSFANBOY
13.3
BIGPSFANBOY
26
Generał

Mam gdzieś wymagania, mamy nową generacje konsol, ludzie mają mocne konsole i ulepszają PCty, jak robimy nextgen to tak aby działał na nextgenie a nie działał na GTX 660.

26.07.2021 10:15
manoszek
14
odpowiedz
1 odpowiedź
manoszek
57
Pretorianin

Szczerze liczyłem na większą rewolucje, trochę czasu spędziłem z 19, było to bardzo relaksujące, szkoda trochę że nie idą w większy realizm.

04.08.2021 01:47
BIGPSFANBOY
14.1
BIGPSFANBOY
26
Generał

Jesteś naiwnym człowiekiem jeżeli liczyłeś na większą rewolucję... w Farmingu takowa następuje raz na dwie większe odsłony.

Wiadomość Farming Simulator 22 na pierwszych gameplayach; poprawiono system aplikacji obornika