W Psychonauts 2 zagramy w 120 FPS na Xbox Series X/S. Zobacz zwiastun fabularny
No i super. Nikt chyba nie oczekiwał, że takie coś będzie działać w mniej niż 100 klatek.
Takie coś? No tak, jak się patrzy tylko na grafikę to się potem takie rzeczy pisze.
Ty ale że tu występuje żółty stworek i tam to nie znaczy że trzeba od razu porównywać te dwie gry ;p.
Obie to gry platformowe, jedna jest robiona przez studio Microsoftu, druga od Sony.
Ktoś wytłumaczy czemu takie porównanie jest zabronione?
Porównanie bez sensu bo psychonauts 2 to mocny kandydat do GOTY i technologiczna rewolucja, w dodatku za darmo w darmowym gamepassie.
A ratchet and srank to jakiś crap za 500zł na konsole której nikt nie chce kupić dlatego nawet jej sklepy nie zamawiają.
Nie porównuje 2 gier, tylko podałem przykład, że po prezentacji gry, która wygląda średnio graficznie spodziewać się mniej jak 100 klatek nie miał prawa nikt. Jednak oprawa graficzna ma duży wpływ na ilość fpsów.
Psychonautus 2 to w sumie taka konkurencja Ratcheta na xboxie. Nie ma tam Ratcheta, ale jest jego odpowiednik w postaci Psychonautus. To odpowiedź MS na Ratcheta - można tak uznać skoro blokują aktualizacje do nowej wersji na PS5.
Jeden od Sony drugi od MS.
To też pokazuje mentalność betonu PC, gdzie zamiast o grze, fabule, mechanikach itd. głównymi tematami o grach jakimi sie zajmują pctowcy, to czy będzie miało 60 czy 61 klatek. Albo jakie wodotryski zaoferuje. Gra może być padaką pod względem grywalności, narracji, ale jak wygląda świetnie, to wszystko inne schodzi na bok. Mimo, że większość graczy wciąż dysponuje słabym pc.
To też pokazuje mentalność betonu PC, gdzie zamiast o grze, fabule, mechanikach itd. głównymi tematami o grach jakimi sie zajmują pctowcy, to czy będzie miało 60 czy 61 klatek.
Czyli ty też jesteś PCtowym betonem? W końcu zacząłeś od porównania grafiki i wspomnienia o klatkach, a o fabule i mechanikach nic.
Obie to gry platformowe, jedna jest robiona przez studio Microsoftu, druga od Sony.
Ktoś wytłumaczy czemu takie porównanie jest zabronione?
Nie jest zabronione, tylko bez sensu. Już pomijając różnice gatunkowe, to głównie dlatego że jedna gra powstawała od razu z dużym budżetem, a druga, nie. Bo o ile mnie pamięć nie myli Psychonauts 2 powstawało jeszcze zanim ms kupił Double Fine.
Psychonautus 2 to w sumie taka konkurencja Ratcheta na xboxie. Nie ma tam Ratcheta, ale jest jego odpowiednik w postaci Psychonautus. To odpowiedź MS na Ratcheta
Nie powiedziałbym że to odpowiedź ms na Ratcheta.
To też pokazuje mentalność betonu PC, gdzie zamiast o grze, fabule, mechanikach itd. głównymi tematami o grach jakimi sie zajmują pctowcy, to czy będzie miało 60 czy 61 klatek. Albo jakie wodotryski zaoferuje. Gra może być padaką pod względem grywalności, narracji, ale jak wygląda świetnie, to wszystko inne schodzi na bok.
Czyli jesteś pecetowym betonem, ok.
To też pokazuje mentalność betonu PC, gdzie zamiast o grze, fabule, mechanikach itd. głównymi tematami o grach jakimi sie zajmują pctowcy, to czy będzie miało 60 czy 61 klatek. Albo jakie wodotryski zaoferuje. Gra może być padaką pod względem grywalności, narracji, ale jak wygląda świetnie, to wszystko inne schodzi na bok. Mimo, że większość graczy wciąż dysponuje słabym pc
co za głupoty xDD no może w twoich wyobrażeniach tak jest, ale uwierz mi, że te twoje wizje nic wspólnego z rzeczywistością nie mają. gra może być ładna i mieć świetną fabułę itd., no ale ci źli pecetowcy jak oni mogą xDD
nie musisz się starać, z twoich poprzednich postów wiemy z jakiego obozu jesteś i po co te durne porównania :)
Nie znam tej gry, ale postać wygląda jak z gier przed 10-15lat, ale coś czuję, że to wynika z surrealistycznego klimatu gier. Sprawdzę, obejrzę gameplay'e. Wstępnie jestem na tak :)
Mam nadzieję, ze gry bethesdy nadal będą dostawać dubbing pl
Tymczasem na foro wszyscy zadowoleni, że firma która ma nas w tyłku kupuje kolejnych developerów xd
w większości gier pl dubbing to porażka i mało kogo to interesuje natomiast premiera w gamepass jest bardzo dużym plusem.
Trochę chaotycznie jest napisany ten tekst. Najpierw piszecie, że
O ile na PS5 bawić będziemy się w maksymalnie 60 klatkach na sekundę (jako że jest to po prostu wersja na PS4 działająca w ramach wstecznej kompatybilności), potem jest informacja, że Na PlayStation 4 i Xboksie One będzie musiało nam wystarczyć 30 klatek na sekundę., i dalej czytamy a PS5 – jak już wspomnieliśmy – zagramy tylko w ramach wstecznej kompatybilności.. Skoro na PS5 gra działa tylko we wstecznej kompatybilności z PS4, to gra na pewno będzie działać w 60 fps, bo podajecie, że na PS4 będzie tylko 30 klatek.
Mocno nie na temat, ale wie ktoś skąd się wzięło 144Hz i 144 klatki? 30, 60, 120, 240 ma sens, ale to nieokrągłe 144?
The reason for 144 Hz specifically is that it’s a multiple of 12, and so is related in a fairly nice way to both 60 Hz (which is approximately the rate used in North American video standards) and 24 Hz (which is the standard frame rate in movies); this make frame rate conversion between these sources and the 144 Hz screen somewhat easier and less prone to visible artifacts.
Grafika jak z 2005 roku, więc nic dziwnego.
Oczekiwałbym czegoś więcej, gra wygląda blado w porównaniu z Ratchet Clank czy Crash 4.
Czy to Series S ciągnie wszystko w dół? ??
Psychonauts 2 niedługo ma wyjść, może coś się ruszy w temacie remastera Scraplands czy nowe Alice od American McGee...