Cześć wszystkim chciałem się dowiedzieć kilku rzeczy odnośnie oficjalnego serwisu firmy Samsung.
Zacznę od początku mam w dłoniach S9+ którego mam w spadku po wymianie telefonu przez brata trochę źle on wygląda, ale mam plan by dać mu drugie życie i traktować go jako awaryjny telefon w razie w.
Pierwsza sprawa czy ktoś już miał kontakt z serwisem i zlecał naprawę pogwarancyjną? W moim przypadku w grę wchodzi wymiana ekranu, wymiana tylnego panelu, baterii, wyczyszczenie oprogramowania z Playowego gówienka i ogólne czyszczenie wejść i głośników.
Dodam że cennik przeglądałem i cena w moim przypadku nie jest problemem, ale czy jakość wykonanych napraw/odświeżenia telefonu was zadowala i czy mogą wykonać przywrócenie stockowego samsungowego launchera by pozbyć się tych niepotrzebnych śmieci od operatorów komórkowych?
https://www.samsung.com/pl/support/uslugi-serwisowe/