Company of Heroes 3 - wybrani fani grają już od kilku lat
Ale ten nierealistyczny gameplay to by mogli w końcu zmienić tym bardziej, że na rynku jest Blitzkrieg Mod czy też Men of War.
No właśnie, na rynku jest MON, więc po co go kopiować? Mają swój gameplay, konkurencja ma swój, każdy znajdzie coś dla siebie.
Ale brak realizmu w COH jest ponadto przerażający i nie wiem jak można w to grać gdy ktoś stworzył coś takiego jak np. ten Blitzkrieg Mod.
Normanie - nie każdy jest fanem realizmu (i Blitzkrieg moda). Np. ja zecydowanie wole grać w gołe CoH.
Nawet nie wiem co to za mod. W COHa grałem dla fajnej, dynamicznej walki. W MOWa zagrałem trochę, ale mnie odrzucił przesadną topornością. Jak ktoś będzie chciał więcej realizmu, to pewnie stworzą od tego moda, ale nie widzę powodu, by zmieniać zasady gry, która od pierwszej części, miała określony poziom realizmu. Nie upodabniajmy gier do siebie, jest ich wystarczająco dużo, by każdy znalazł coś dla siebie.
ten cały blitzkrieg to jakiś mod pvp a ja w coha 1 i 2 grałem tylko dla kampanii single. Rozegrałem może z 5 potyczek przez 10 lat.
Ten zwykły COH to jakaś wersja Alpha która kompletnie nic nie oferuje przy Blitzkrieg Mod.
Jak na 3 lata testów gra jest w fatalnym stanie. Dobrze, że nazwali to alfa a nie beta, tylko jak chcą przejść z alfy do gold do końca tego roku?!
Gra na ustawieniach powyżej medium w ogóle nie wczytuje mapy, wykrzacza się, natomiast na medium/low muli, nawet na i7 9 generacji i 1070, a to wszystko w zaledwie 1080p. Kpina.
W dodatku "nowość" czyli aktywna pauza była w grze od dawna, wystarczyło wcisnąć pause i kolejkować ruchy z shiftem. Niestety ta pauza działa gorzej od poprzedniej bo jak tylko jakiś oddział ma wydany rozkaz, włączymy pauzę i wydamy inny, to ten drugi rozkaz zamiast zastąpić pierwszy jest kolejkowany. W dodatku rozkazy kolejkowane są cały czas jak tylko jesteśmy w pauzie, nie trzeba wciskać shifta, przez co jak klikniemy coś przypadkiem to trzeba anulować całą kolejkę. Przez to aktywna pauza staje się bezużyteczna.