Tornada w Battlefield 2042 psują zabawę zamiast ją urozmaicać? Tom Henderson z nowym przeciekiem
Zgaduję, że to są wyniki rozgrywek w playtestach. Dobrze, że takie coś się odbywa (oraz beta, która będzie w przyszłości), ponieważ dzięki temu może uda się DICE naprawić tornada by lepiej działały.
"oh really"
XD To gra w której ludzie chcą strzelać do siebie i pojazdami się nawalać. Niekoniecznie być pogromcami tornad.
Fajnie wygląda na trailerze, ciekawie może to doświadczyć kilka razy, ale tornado to jednak randomowy żywioł.. to tak jakby dać szanse na kryta przy strzale dodatkowo. To nie ta gra. Albo fajnie, gdyby można to było wyłączyć jednak i tylko dla fanów zostawić - co się okaże potem, że feature wymrze ;p ale trailer udany był ;)
Akurat te żywioły najlepiej wspominam z BF4 i nawet V (już z mniejszym rozmachem - burze piaskowe, śnieżne).
Nie pamiętam żeby z ich powodu było jakieś wielkie oburzenie, a klimat wprowadzały fantastyczny.
Ale utrudnienia w stylu burz piaskowych - to nie jest tornado które przestawia wszystko. W V nie grałem (poza darmowymi dniami), ale chyba w I były burze piaskowe? I tak, albo gdzieś indziej i rzecyzwiście to było spoko. Ale to jest jak mówisz, mały rozmach, mała ingerencja. Może się mylę ja, a Tom Henderson to maruda (jak ja ;p ) ale utrudnienie widoczności/ruchu, mniej ingeruje jak własnie tornado. Ale wcale bym się nie zdziwił również gdybyś Ty miał rację, wiele razy w zyciu byłem w błędzie ;)
Tak się składa że feedback jest z KILKU MIESIĘCY WSTECZ.
Było trzeba poczekać 5minut z publikacją newsa i dodać tą informację, no ale po co
https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1414856551609905158
Osobiście uważam te zmienne warunki to dobry ficzer już dawno to powinno być, było w PUBG ale płaczki marudziły że "MóJ CoRe2DuO nIe DaJe RaDy, BlUe HoLe NiE uMiE w OpTyMaLiZaCjE"
Poza tym te tornada burze itd są RANDOMOWE i mogą nawet nie pojawić się na mapie.
Ale przez płaczków i purystów nie może mieć NOWYCH, FAJNYCH rzeczy to samo jest Call of Duty, MW miało być coś jak Siege, ale przez płacz wrócili do starej formuły, to samo z BOCW i Vanguard.
Wymyślili se z tymi tornadami, niech jeszcze dadzą wybuchy wulkanów na mapie, trzęsienie ziemi, tsunami, spadający meteoryt i inne badziewia, zamiast zrobić po prostu normlane ludzkie zmienne warunki pogodowe jak:
- Ulewny deszcz/burza
- Śnieżyca
- Gęsta mgła
- Burze piaskowe
- Całkowite zachmurzenie (np. w nocy w nieoświetlonych częściach mapy całkowita ciemność i bez latarki albo noktowizora nie widać nic)
Do tego cykl dnia i nocy i samoistny mix pogody w czasie rozgrywki.
Na razie jesteśmy na etapie w którym nie da się ocenić tego rozwiązania, bo gracze jeszcze nie zostali wpuszczeni do gry. Jeżeli takie wnioski są wyciągnięte, znaczy że to pochodzi od testerów, ale testerzy to nie są typowi gracze i widzą pewne rzeczy inaczej niż będzie to wyglądać już podczas prawidłowej rozgrywki z ludźmi. Takie tornado będzie irytować pewną grupę ludzi, tak jak i znam osoby które irytowały walące się główne budynki w BF4, ale taka opcja zawsze jest jakimś breaking pointem dla drużyny która np. przegrywa z dominującym rywalem, którego niezmącona rozgrywka zostaje zakłócona potężnym tornadem. I to też są moje wnioski po BF4 w którym na tej tropikalnej mapie rozpętanie się sztormu potrafiło niejednokrotnie odwrócić role
Napisał też, że Bf 1 będzie darmowy w przyszłym tygodniu, chyba wiem nawet gdzie będzie darmowy.