Battlefield 2042 zaoferuje klasyczne mapy z poprzednich odsłon
No i fajnie. Spoko jeśli będą to rozwijali i z każdym sezonem dodatkowe nowe mapy jak i te starsze. Pograłbym sobie w jakieś z 1942 lub 2142
A ile ma być nowych map ? za chwile się okaże że będzie 6 starych i 4-6 nowe bo raczej wątpię by dali 15+ map na start
Ale też nie jest napisane że nie będą wszystkie na start. Stąd się zastanawiam.
Też właśnie nie ma to większego sensu. Za mało jeszcze wiadomo. Obecnie wszystkie te "informacje" i "newsy" nie służą wyrobieniu sobie jakiejkolwiek opinii tylko jest to budowanie atmosfery niezdrowego podniecenia. Jak będzie tak naprawdę dowiemy się nie szybciej niż tydzień po premierze, gdy przeleje się pierwsza fala pseudo recenzji i zaczną docierać do nas bardziej wyważone informacje.
Zdziwiło mnie brak Karkand, podobno bardzo znana i lubiana map.
Ciekawe czy będą wzgórza Demawendu, uwielbiałem w 3 ten moment kiedy na szturmie skakało się w dół. I ogólnie sama mapa była bardzo fajna.
Ja bym chciał Flaming Dart, Operacja Irving oraz Game Warden. Powinni dać po jednej mapie z każdego Battlefielda to by był ukłon do starszych gier, a nie tylko do tych najnowszych. A najlepiej to powinni wprowadzić w końcu edytor map i ludziska sami by robili mapy dla trybu multiplayer. Wtedy taka gra była by nieśmiertelna na długie lata. Szkoda że tego nigdy nie wprowadzą.
Mojej kasy nie zobaczą , ponieważ nie ma kampani single player . Multiplayer mnie nie interesuje .
XDD Battlefield, który od zawsze był wyłącznie multiplayerem, a jak już (w późniejszych częściach) z kampanią jako samouczkiem do MP serio zniechęca ludzi powrotem do korzeni? Tworzenie trybu single player jest niesamowicie kosztowne w porównaniu do multi. Lepiej żeby te środki, które miały iść na kampanię zostały wpakowane w tryb wieloosobowy, niż otrzymać znowu maksymalnie OK kampanię za władowane miliony $$ i tysiące roboczogodzin. Nie wiem czy ludzie narzekający na to, że jest tylko multiplayer kupowali Battlefieldy dla kampanii na 4-5h za cenę 200-250zł i kończyli grę? XD
To bedzie niezla proba dla EA DICE jesli chodzi o dopracowany multi skoro nie ma SP. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Ja to chciałbym zobaczyć Kanały Nouszahr, mapa na której przegrałem mnóstwo godzin.
Tylko żeby nie było takiej sytuacji jak w Battlefield 4 gdy przenosili mapy z poprzedniej, trzeciej części. W/w kanały całkowicie straciły swój urok i sens, Operacja Ognista Burza niby wyglądała jak w pierwowzorze, ale była tak jakby powiększona, bardziej otwarta. A podejrzewam że tak zrobią, trzeba będzie gdzieś tych 128 graczy na mapę zmieścić.
Niby brak kampanii SP boli, ale kto tak właściwie brał ten tryb na serio? To od zawsze był tylko dodatek do multi który był "daniem głównym" serii BF od zawsze. Nie mówię o tym jak wiele osób twierdziło że mogliby odpuścić kampanię dla jednego gracza bo jest kompletnie niepotrzebna, a gdy jej nie ma to dla wielu część ta na starcie jest już skreślona.
Akurat brak SP boli, a gdyby byl na poziomie Bad Company 2, to juz w ogole...
Sukcesu singla z BC2 nie powtórzą, sami przyznali że nie wiedzą co się przyczyniło do jego popularności. Pewnie też do tego czasu parę talentów (którzy byli za niego odpowiedzialni) odeszło ze studia...
Ten opis ma zamaskować lenistwo dewelopera, bo po co tworzyć nowe mapy, lepsze jak można po raz setny wcisnąć za setki złotych stare śmieci.
Poraża akceptacja dla takich praktyk. Tak jakby na naszej planecie nie było już ciekawych miejsc i od 20 lat bitwy u EA czy Activison toczą się ciągle w tych samych miejscach.
Może trochę przesadzam ale ta pochwała lenistwa powoduje zastój i wtórność. Rozumiem takie praktyki w grach F2P ale nie w grach za setki złotych.
Chyba troszeczkę dramatyzujesz...
Rozumiem, że taka Wake Islands która pojawiła się już w sześciu odsłonach Battlefielda poczynając od BF1942 nie zmieniła się nic a nic nie wymagała żadnej pracy developerów?
Przecież tak funkcjonuje ta seria od początków jej istnienia. Dostajemy nowe mapy i w zależności od odsłony kilka map najchętniej ogrywanych przez społeczność z poprzednich odsłon. Zobaczymy jaka będzie proporcja nowych do remasterów w 2042 bo na ten moment nic nie wiadomo.
Areny będą częścią specjalnego trybu, który skupi się na uhonorowaniu tego, co było.
Uhonorowane? Ale, że jak? Mają być specjalne eventy, skórki, dogtagi, czy jak?
Bo to po prostu wygląda jak odświeżenie/remaster map z poprzednich odsłon, co już miało miejsce w tej serii gier...
Gra jest zżynką z bfa 3 a ich obecni twórcy nie potrafią najwidoczniej zrobić równie dobrych map co w 3 i 4 więc będą je po prostu przeklejać i brać hajs drugi raz za to samo w nieco lepszej grafice z dużo gorszym modelem strzelania.
Ostatnio wróciłem do bfa 4 i znowu jestem w czołówkach list zwycięzców. W bf 5 byłem zazwyczaj w dolnej ćwiartce. Po prostu 5 ma beznadziejny model strzelania, słabą widoczność przeciwników i dziwny system zliczania punktów za każdą czynność.
W 4 liczy się tylko zręczność i celność, przeciwnik pada w ułamku sekundy, a w 5 trzeba wystrzelać pół magazynka i te pół magazynka trafić. Mało kto potrafi utrzymać celność tak długo.
Zgadzam się w 100%.
BF 5 jest robiony pod konsole i pady gdzie jest wspomaganie celowania :P
Grając myszą i klawiaturą jest strasznie kiepsko w tych czasach grać multi. Nawet wybierając tą samą platformę nie wybieram tego samego systemu sterowania a nie da się zrobić porównywalnego balansu strzału na tym i na tym przecie to zupełnie inne mechaniki są.
Jako battlefieldowiec, to rowniez odbilem sie od V. Nie jestem niedzielnym graczem, ale ta czesc jest o wiele szybsza niz COD. Battlefield to zawsze byl dla mnie taki fajny kompromis pomiedzy taka Arma (wieksze mapy, pojazdy, zniszczenia, taktyka na mapie) a zrecznosciowka z COD'a. BFV to tylko dla hardcorowcow. Ostatnio wrocilem do BF1 i jest spoko. Sa momenty wkurzenia, ale nie takiego jak w V.
Jesli chodzi o 4, to zainstalowalem aby po 2 godzinach odinstalowac, bo jakos sie dla mnie mocno zestarzala, a 3 kompletnie nie. Podoba mi sie normalna widocznosc przeciwnikow z 3 i 1. Wszystko ladnie, pieknie i prosto. Mam nadzieje,ze w nowej odslonie bedzie mozna zaznaczac przeciwnikow i model strzelania bedzie pomiedzy 3 a 1, ktory trafia w moje gusta.
Mam nadzieje,ze cos zrobia z cheaterami, bo w calej mojej "karierze" battlefieldowego gracza nie widzialem jeszcze czegos takiego aby koles na serwerze mial ponad 700 zabic. Ostatio plaga sie przewija przez 1 ;/
słabą widoczność przeciwników
Taki zarzut prędzej przypisałbym BF3 z jego dziwną kolorystyką i oświetleniem, może dlatego nie narzekałem na to w BFv?
Panowie to nie chodzi o to , że Bf V wymaga super skilla , ta gra od miesięcy nie ma wsparcia ani przede wszystkim antyczita. Na serwerach panują super utalentowani gracze jak w Warzone. Nie ma co się przejmować grą trupem gdzie co drugi to cziter. Ja lubiłem nawet BF V ale tam zawiodło wszystko. A wystarczyło nie bawić się TTK, dać antyczita i zrobić autobalans ale po co jak twórcy o wiele wcześniej wiedzieli , że zostawią tą grę na zgubienie.
No już się ludzie podniecają ile to będzie map... a rzeczy naprawdę ważne, jak możliwości konfiguracji serwerów, matchmaking, anticheat, autobalans, czy balans dostępnego w grze żelastwa, mikropłatności? WHO CARES...
Ah Wake Island - wyborny pierwszy kontakt z serią jeszcze w ramach demka 1942, i to gdzieś 8 lat po premierze, a wersja demo wciąż miała aktywne serwery. Bezcenne wspomnienia
100 graczy i Metro :)
Teraz zadania typu zabij granatem 10 wrogów w jednej rundzie będą łatwizną. Jeden celny rzut i 10 od razu zdjętych :)
Nie będę bardzo zdziwiony jeśli co jakiś czas w dodatkach będziemy dostawać odświeżone mapy z starych części. Co nawet by mnie cieszyło, jest tam sporo fajnych mapek, zarówno w BF3 jak i BF4.
Brakuje mi map z Battlefiled 2 jak "Gulf of Oman, Mashtur City, czy Strike at Karkand" mają dobre sprawdzone mapy na "Conquest i "Infantry" to wybierają na milion graczy gdzie wszyscy z krzaków strzelają i hedy z d..y
Gulfo of Oman przecież był zarówno w BF3 jaki i BF4. Strike at Karkand był w BF3. Więc coś tam otrzymujemy. A co będzie w 2042 to się dopiero okaże. Ja bym podchodził do przecieków z dystansem.
Arica Harbor?! O kurde. Chętnie zobaczę tą mapę w nowej grafice. Chociaż jak destrukcja otoczenia będzie ograniczona i nie tak fajna jak w BC2, to wrażenia na koniec bitwy nie będą takie same.
22 października premiera to powinno być więcej newsów i gameplayów. Zostały trzy miesiące.