Red Dead Redemption 2 - wsparcie dla DLSS pojawi się jeszcze w lipcu
cholibka późno już przeszedłem. I chyba nie zamierzam 2 raz. Chyba że na vr bo dość działa dobre wsparcie z tego co widziałem.
i tak na razie nie gram w gry. mój vr nie jest zbyt przystosowany do 9600 intela :( . ścina go w grach.
Ale jeśli nie będzie problemów to kupie sobie pewnie 4070 dopłacając trochę i wymienie resztę. Pieniążki już są odkładane powoli :D
Ale może ten dlss będzie też do vra zaimplementowany.
Tak RDR2 na PC ma beznadziejne opcje antyaliasingu, wersje na PS4pro a zwłaszcza na Xbox One X wyglądają lepiej. A z DLSS nie widzę sensu korzystać w rozdzielczościach mniejszych niż 4K.
Fajnie, to poczekam te parę dni bo w weekend chciałem ogrywac właśnie bo kupiłem na steamie.
O akurat zacząłem drugie przejście. Jest pretekst aby się nie spieszyć.
Jestem po pierwszych kilkunastu minutach z DLSS patchem i czuć autentyczną różnice. Do tej pory grałem na średnio wysokich z Gsynch gdzie płynność bywała różna, tak po uruchomieniu DLSS mogę grać w świetnej płynności na ultra bez spadków wydajności.
Świetnie to wyszło.
Edit. Później zamierzam uruchomić licznik klatek żeby zbadać faktyczne liczby, natomiast pierwsze wrażenie z grania robi robotę.
Jakies dziwne, ale ja dzieki DLSS mam zaledwie 4 klatki zysku
Mowa o DLSS jakosc, ten drugi tryb miedzy wydajnoscia, a jakoscia w porównaniu do Quality daje 2-3 klatki wiecej
No sie wysilili z tym DLSS'em jak nic.. Pamietam, ze w Control to byla konkretna roznica
Plus taki, ze AA z DLSS wyglada lepiej, bo te wszystkie TAA czy juz nie wspomne o MSAA to byla lipa
U mnie na Ultra wzrost z ok. 43 do ok. 50 na DLSS nastawioną na jakość. Na równowadze 51. Na wydajności 55. Ultra wydajności na poziomie 57. Spróbuje podziałać coś na suwakach to powinienem osiągnąć stałe 60Fps przy ultra-wysokich ustawieniach.
Różnica faktycznie niewielka, ale dająca dużo większy komfort grania.