Dark Souls 3 w końcu w 60 fps na Xbox Series X/S
Ale 60 FPS to nie jest jakiś szczyt szczęścia . Na PC od 60-120 FPS to się dopiero zaczyna dobrze grać .
Na PC od 60-120 FPS to się dopiero zaczyna dobrze grać .
I tylko w natywnym 4K, bo inaczej to średniowiecze!
I tylko w natywnym 4K, bo inaczej to średniowiecze!
Nie bardzo rozumiem po co ten przytyk. 60 FPS na PC to od lat standard. A i wyższe framerate'y też już mocno się spopularyzowały. Na konsolach tymczasem wielkie święto i trzeba pisać newsa jak gra otrzyma patcha który odblokuje framerate do 60 FPS.
Ciekawe z tym standardem. Są jakieś dane mówiące, że 60 fps to standard od lat? Tylko nie na zasadzie deklaracji. Powyżej 60 fps to jest sens, jak ktoś na poważnie gra w sieciowe fpsy, bo inaczej nie ma za bardzo sensu. Trochę po prostu mi się chcę śmiać, jak ktoś mi mówi, że dobrze się gra dopiero powyżej 60 klatek.
Tak. Wygodne granie na PC to standardowo 60FPS+. Chyba, że lubisz ścinki albo input lag poniżej 30 FPSów to propsuję.
Tak. Wygodne granie na PC to standardowo 60FPS+. Chyba, że lubisz ścinki albo input lag poniżej 30 FPSów to propsuję.
Dla mnie wygodniejsze niż >60fps są stabilne klatki, nawet te 50, ale stabilne. Co do klatek ma input lag? Przecież to czas reakcji monitora...
Dla mnie wygodniejsze niż >60fps są stabilne klatki, nawet te 50, ale stabilne. Co do klatek ma input lag? Przecież to czas reakcji monitora...
Ło Panie widzę, że temat, na przykład Cyberpunka albo działania karty graficznej, jest nieznany całkowicie. No nic, powodzenia w stabilnym graniu <60 FPS. Zwłaszcza w takim Shadow of The Tomb Raider albo w innych tego typu tytułach.
Standard, bo każdy tak gra, dowodu zbytnio nie trzeba, nikt nie wyobraża sobie grać na PC w 30 fps od lat i wynika to z historii i przeznaczenia pc.
Same gry PC też od lat domyślnie odpalają w 60 fps, bo z pulpitu w 30 fps nikt absolutnie by nie korzystał.
Tak więc pecetowcy od dawien dawna mają wpojone, że minimum/optimum komfortu to 60 fps, co jest faktem. (choć i tak lepiej mieć 40-45 niż 30 fps i tak, widać już różnicę)
PC to nie konsola i tutaj 30 fps działa jak gówno domyślnie, nie tak jak na konsoli, gdzie może nie jest idealnie, ale da się grać akceptowalnie.
Na PC tak samo dobrze w 30 fps da się tylko grać po odpowiedniej konfiguracji w panelu gpu, ale większość ma wywalone, bo każdy wie, że cel to 60 standardowo.
Stabilne klatki to za mało, chociaż najlepiej zrealizowane 30 fps na konsolach naprawdę są ok, nie mniej, 60 fps to nie jest i to czuć.
I napisał od 60-120, nie powyżej, dobrze się gra w stabilnym 60 fps.
Nie jest tez prawdą, że powyżej 60 fps nie ma sensu, 120 fps w grach to oczywiście największy zysk, ale i bez gier, na pulpicie też widać znaczną różnicę, także praca tak samo przyjemniejsza, cokolwiek w zasadzie, choć nie jest to konieczne rzecz jasna.
Po za tym pc miał dłużej techniki typu VRR, gsync, async, więc nie trzeba mieć na sztywno już 60,90,120 czy ile hz sobie ktoś tam ustawi i nie ma problemu z utrzymaniem fps. Co prawda wtedy generowanie klatki nie jest stabilne, ale większa ilość to rekompensuje.
Konsole w zasadzie mają to tylko do grania, więc zestawianie tego z pc gdzie można to użyć w innych zastosowaniach ma trochę mało sensu.
News jest dlatego, że aktualizacja jest darmowa, za tydzień będzie druga za 10 dolarów, a za dodatkowe 5 dolarów dostaniemy super skórke do pancerza z napisem "#ForTheFrayers"
Jeśli to przytyk do Sony to Dark Souls 3 działa w 60 klatkach na ps5 od premiery nowej generacji, za darmo.
W ogóle śmieszne jest trochę już to nabijanie się fanbojów Xboksów z JEDYNEJ płatnej aktualizacji do jednej jedynej gry (w która z resztą można grać w 4k60fps już od dawna i też za darmo a płatny jest next gen update z DLC) ale rozumiem że to z nudów bo nie ma w co grać do tej pory na Series X. Ile razy można grać w Medium.
Ma, ale trochę lewy jest ten patch.
https://www.youtube.com/watch?v=lOn2ludP6gM&ab_channel=DigitalFoundry
Oficjalnie wróżę ze swojej kryształowej kuli, że robią remaster na PS5 + PC.