Legacy of the Sith nowym dodatkiem do Star Wars: The Old Republic
No tu mnie zaskoczyli z tymi klasami. System walki i klas zdecydowanie potrzebował zmian. Jestem ciekaw co udało im się wycisnąć z tak starego systemu i jak to teraz będzie wyglądało, bo Gunslinger ze swoim systemem osłon i z działem od Commando lub Scoundrel z działem zapowiadają się interesująco.
Jedyne MMO w jakie grałem i bardzo mi się podobało (pomijając oczywiście silnik, który jest koszmarny). Może warto będzie po latach wrócić i znów zwiedzić sobie ten świat z zupełnie nową postacią.
Zgadza się, ale trzeba też dodać, że po wygaśnięciu subskrypcji dodatki zostają na koncie na zawsze.
Próbowałem podejść do tej gry mimo że mi się podoboła nie szło przejść głównej tutorialowej misji a na forum brak rozwiązania od 10 lat także kox polecam
Trochę mało precyzyjne te informacje. Wspomniane zmiany w "mechanice walki" dotyczą rozdzielenia fabuł klasowych od sztywno przypisanych do nich klas postaci. Przykładowo, gracz będzie mógł wybrać fabułę Jedi Knighta, ale zaawansowaną klasę Sage'a i posługiwać się jego zestawem umiejętności. Z czasem, gdyby zdecydował się podążać za Ciemną Stroną, będzie mógł nawet zmienić Sage'a na Sorcerera. Rozdzielone jednak pozostaną klasy opierające się na Mocy i na technologii, zatem Sniper nie zacznie biegać z mieczem świetlnym. Dodatkowo zostaną wprowadzone loadouty, by móc sprawnie przełączać się pomiędzy stylami walki i wyposażeniem.
Ogółem sporo ciekawych zmian, które już w przyszłym tygodniu powinny być (częściowo) gotowe do wypróbowania na serwerze testowym.
Kupilem kiedys 2 msc abo, aby poznac fabule. Ludzie pisali, ze to Kotor 3,4,5,6. No, ale ilosc grindu, aby poznac ta fabule mnie pokonala. No, a sama fabula nie byla niczym specjalnym. Jestem zdziwiony, ze ludzie w to graja, a Bioware pozwolili to rozwijac. No, ale kiedys w to MMO wpakowano niesamowite pieniadze, a gra okazala sie mega padaka. Po 3 msc serwery mergowali bo swiecily pustkami. No, a miala byc pogromca WoW.
Kupilem gre mmorpg i sa w niej elementy gier mmorpg. Bulwersujace, dziwie sie ze ludzie w to graja.
Pomijajac juz fakt ze to co opisujesz zostalo pozmieniane juz pare lat temu to ten "grind" to poprostu inne questy, levelowanie postaci (bardzo szybkie jak na gatunek) i exploracja planet (na kazdej jest po kilkadziesiat zadan i lokacji do odkrycia).
Grind to jest w Diablo. Niestety kolejne slowo zdewaluowane do pustej, bezznaczeniowej wydmuszki przez "casuali", da ktorych cokolwiek co nie jest dziesieciominutowa misja +15 minutowa cutscenka to "grind".
Bardzo lubiłem tą grę choć późniejsze dodatki były trochę średnie a z biegiem lat bardzo ale to bardzo schematyczne i praktycznie jednakowe z płaską fabułą. Tutaj nie zapowiada się zbytnio inaczej