Dying Light 2 - Techland pokazuje nowy gameplay oraz rodzaje potworów
Etap ze skradaniem przywodzi na myśl film "Jestem legendą". Tam główny bohater też po cichutku przechodził niedaleko zahibernowanych zombiaków. Tylko w filmie zombie trzymały się razem tak jakby oszczędzały ciepło a tutaj są wszędzie. Mega klimat.
Kolejna gra z Polski z budżetem 100 milionowym. Która zawsze pozostanie w cieniu Warsaw City
Etap ze skradaniem przywodzi na myśl film "Jestem legendą". Tam główny bohater też po cichutku przechodził niedaleko zahibernowanych zombiaków. Tylko w filmie zombie trzymały się razem tak jakby oszczędzały ciepło a tutaj są wszędzie. Mega klimat.
Mi to przypomniało omijanie śpiących Pijawek w Stalker CoP :).
Ja dopiero będę się zabierać za DL 1. Długo podchodziłem do tej gry, bo miałem wiele obaw, ale skusiłem się na promocję i jestem w trakcie oglądania " The Walking dead" to chyba teraz obowiązkowo trzeba zagrać, co ? Nie pasjonowałem się nigdy Zombie, a okazało się że ten serial to sztos.
Patrzcie na oglądalność tego serialu w milionach. Jak startował serial to liczebność mała około 5 mln, później się rozkręcił i do siódmego sezonu ponad 10 milionów. Po siódmym aż do teraz liczebność masakrycznie w dół. Teraz to już marne 3 więc klapa totalna. Aktorzy rezygnują z tego serialu dlatego tylu uśmiercili w scenie w szopie. Trochę dziwne jak nikt nie usłyszał hałasu mimo zabawy w mieście. Przecież tam jest pełnio straży. Naciągane strasznie.
http://grupahatak.pl/napisy/413/The_Walking_Dead/
A co wy byście chcieli, żeby 30 lat widownia taka sama była? TWD jest tak dobre, że przetrwało tyle sezonów z przyzwoitą widownią. Słabe seriale nie mają chociażby drugich sezonów. TWD totalny sztos, FTWD też spoko, oba klasę ponad Z Nation. Inne seriale to małe projekty jak na przykład Dead Set albo jakieś dziwadła (iZombie itp.) i nie da się ich porównywać. Także marudy niech się zajmą czymś a nie marudzeniem
Wyglada to bardzo dobrze :) Klimat na pewno jest. Juz widze jak piekny bedzie w tej grze RT. Widac oczywiscie na materiale ze plynnie nie chodzi. Jednak maja jeszcze duzo czasu :)
Techland wziął sobie do serca niezadowolenie z fanów i wypuścił materiału wizualnie rewelacyjny. Tak można prezentować postępy pracy. Jestem pod wrażeniem jak ślicznie zrealizowane są te wywiady.
Te wywiady od razu było widać, jak twórcy gier mają serce i pasji do Dying Light 2. Szczególnie, jak widzę, że ta kobieta jest pełen energii i pasji.
Gameplay wygląda całkiem, całkiem. Dobrze się zapowiada.
Mam wrażenie, jakby graficznie zaliczyli regres w stosunku do DL1. Gdzie są animowane drzewa które tak świetnie wyglądały w pierwszej części?
Czy ja wiem? Nie zwróciłem zbytnio uwagi, grafika jest po prostu dobra nie najlepsza nie najgorsza (i ogólnie może się podobać). Jak będzie ostatecznie się okaże. Mnie jednak rzuciło się w oczy (chyba że tylko mnie) ale niski fps bo jakoś tak niezbyt płynnie to wyglądało? Pomijam fakt ciężkiego oskryptowania...
wygląda KAPITALNIE ! poza tym techland wziął sobie do serca całą porażkę cp przy cp2077 i nie wydadzą gry która będzie technicznie niedomagać.
Wyprzedziłeś mnie jeżeli chodzi o sprawy techniczne :P . Wiadomo cp2077 to teraz jest numerem jeden w panelu rozmów o "How Developers can learn from the mistakes of Cyberpunk 2077 " Jest nawet plakat, a za kilka tygodni dokładnie 22 lipca w Electronic Arts będzie o tym dyskusja.
[GŁOS_RONA_PERLMANA]
Aleks, Aleks nigdy się nie zmienia...
[/GŁOS_RONA_PERLMANA]
Ale mam przeczucie, że w tym wypadku można Aleksowi zaufać. ;)
Nie wziął porażki do serca. Gra wychodzi na starą generację, która będzie dławić nową generację.
Ktoś tam jest, i nagrywa, w LA, jakaś "słodka szczebiotka" coś tam gaworzy nie po naszemu... Czy to jest jeszcze polska gra czy już raczej nie, tak z ciekawości pytam !? Czy nawet takie zajawy muszą być wiernopoddańczo po angielsku ? A gdzie nasze chłopy i dziewczęta z Techlandu, mowę im odjęło ?? Już i Tymon zapomniał mowy ojczystej ? :(
Sprzedają tą grę na całym świecie, więc mówiąc po angielsku docierają do większej rzeszy odbiorców. Skrajni patrioci czepiający się o takie rzeczy to jednak mniejszość i może parę set potencjalnych nabywców.
W marketingowym nagraniu skierowanym do całego świata mają po polsku mówić? XD
Niech cały czas grę robią na spokojnie. Jak wyjdzie to się wtedy kupi. Mam nadzieję, że nie będzie cyrków jak z Cyberpunkiem : >
Szkoda że nie da się niszczyć okien aby światło wchodziło do budynku i tym sposobem ułatwiać sobie grę. Wszędzie wszystko oskryptowane.
Nikt nie powiedział że nie można. To że w filmiku tego nie pokazali to nie znaczy że tego może nie być, lmao.
Wątpię żeby tak było. Dziwnie by to wyglądało. Rozwalamy okno, przychodzimy tam na następny dzień i bam! Okna znowu całe.
To jak spawny zombie. Niszczymy zombie i okrążamy budynek, a zombie dalej w tym samym miejscu. Powinna być opcja ich wybicia do zera.
Albo przynajmniej dłuższy czas po którym potwory się zrespią. W takim Days Gone np. gdy wybiło się hordy, te już się nie pojawiały później, co trochę w późniejszej części gry ułatwiało rozgrywkę, bo wiedziało się, że nie ma się czego bać i nie trzeba się zbytnio pilnować czy przygotowywać. A tak gdyby potwory po jakimś dłuższym okresie czasu pojawiały się z powrotem w danej lokacji, to myślę, że byłoby w porządku. Tym bardziej, że to potwory, które szukają schronienia przed słońcem, więc nie widzę przeciwwskazania, aby z powrotem w danym miejscu, które wcześniej oczyściliśmy, potwory znowu zajęły tę lokację.
siera97 i Qwerty - No popatrzcie, czyli cały świat by się skończył i nikt by nie kupił tej gry gdyby ta reklama była po polsku z napisami po angielsku ? Pytam: tak by się stało ???? Nie będę się spierał i nie jestem wrogiem znajomości języków obcych, świata też nie zmienię ale... Znając Wasze podejście do tematu, jak i innych anglomanów, jestem na straconej pozycji a szkoda. Już jest kiepsko a za 20 lat w ogóle przestaniemy tak używać jak i rozumieć swój własny język :(
Skoro tak bardzo zależy ci na języku polskim, by był rozumiany to zacznij proszę od siebie. Spacja przed znakiem kończącym zdanie to zbrodnia przeciwko ludzkości. Inne błędy sam znajdź.
Człowieku to jest biznes. Bardziej im się opłaca stworzyć materiał po angielsku, bo dociera do większej ilości konsumentów. Oni nie stoją na straży państwa ani języka polskiego. Oni mają zarabiać.
Nie jestem anglomanem, zwyczajnie patrzę realistycznie na ten temat. Myślisz że jak będziesz wszystkim wciskać na siłę język polski, bo się tutaj urodzili, wiec już do końca życia muszą wszystko robić po angielsku, cały swój biznes, to ludzie będą chcieli go używać?
Jesteśmy nie liczącym się krajem z nie liczącą się społecznością graczy. Dokonali prostego obliczenia czy opłaca się i wyszło że nie warto. 90% gier piracimy to jeszcze mają nam na ręka nam iść.
Po słabej jedynce poczekam na długie gempleje po premierze. W 1 parkur nudził się po kilkudziesięciu minutach zabawy. Bieganie od punktu a do b praktycznie po tych samych asetach zabiło grę. Jeżeli otoczenie będzie bardziej zróżnicowane, to już duży plus.
Większości chyba jednak się spodobało, wiec raczej zostawią tak jak było. Jakieś szlify na pewno, ale w rewolucję wątpię.
Powinni dodać niespodzianki z parkourem. Biegniemy po dachu lub jakimś drewnianym elemencie i w pewnym momencie on się zapada. Skoro metalowa rurka niszczy się od walenia w zombie to infrastruktura po której skaczemy też powinna sie zużywać kiedy skacze po niej 70kg biegacz kilka razy dziennie. W DL1 było kilka takich miejsc gdzie po skoczeniu na dach in się zapadał robiąc hałas wokoło.
Tylko czemu ta kobitka jest sztuczniejsza od kwiatków na marnej stołówce? Strasznie się tego słuchało.
Nadal lepiej niż panie z Wargamingu, które zmiany w umieszczeniu krzaków na mapie przedstawiają tak, jakby miało to odmienić ich życie.
Zakładam, że DL2 nie powtórzy losu CP2077 ale mam obawy co do tego tytułu ponieważ oczekiwania graczy po świetnie przyjętej części pierwszej są wystrzelane poza orbitę ziemi więc zachęcam podchodzić do tej gry na zimno bez nakręcania się jak szczerbaty na suchary.
Brakuje mi takiej królowej alfa zombi , coś niczym w Armii Umarłych. Z duża siłą , odpornością na światło, szybkością. Rozgrywkę z nią można byłoby zostawić na koniec gry w formie finalnego bossa. Ale nie na typowej zamkniętej arenie ale hub poziomie.
Sama gra będzie jednym z najlepszych tytułów w tym roku. Techland robi najlepsze gry o tematyce zombi na PC. Robią to na czym się znają ,więc trudno myśleć że im się nie uda. Cena również zachęca 190zł, to nie 250. Cena na tyle mała , mam więc nadzieję że odpowiednio zabezpieczą grę przed złodziejami. Liczę też że może uda im się poświęcić czas na drugi tytuł inwestując w niego mniej, na przykład Chrome.