Doom Eternal otrzymał dużą aktualizację; wsparcie DLSS, ray tracing i dwie nowe mapy
Z chęcią zobaczę jak się prezentuje po tej łatce, bo jest to kawał dobrego FPS.
Zaraz po Hadesie, moja gra roku 2020.
Cudowny tytuł, a gra po patchu na XSX śmiga aż miło. ID mają rewelacyjny silnik i tylko pomyśleć co będą w stanie osiągnąć w aspekcie level design'u, wrogów na ekranie itd. gdy ich najnowsza gra będzie projektowana z myślą o current-genach ;)
Wybitna optymalizacja :) Takich gier z RT bym chciał więcej jak widać da się zrobić grę z RT co bez problemu śmiga.
Bardzo nie równe są puki co technicznie implementacje RT w silnikach wielu gier.
Zwłaszcza pod względem optymalizacji CPU bo tak średnio +2 rdzenie do samego RT w niektórych grach a w innych grach nie trzeba praktycznie nic mocy extra no to coś jest na rzeczy.
I kolejny portal, który bezkrytycznie podszedł do łatki. Spójrzcie co się dzieje na forach Steama: wielu graczy doświadcza problemów z wydajnością. Włączenie DLSS przy zaznaczonym raytracingu, obniża o połowę wydajność gry - zamiast podwoić liczbę FPS. :D
Jak jest premiera jakiejś większej łatki do znanego tytułu, to odpalcie, potestujcie najpierw...
Najnowsze stery i W 20H2 ? Jeśli na choć jedno odpowiesz inaczej niż tak, to się nie dziw. Same stery też nic nie dadzą bez najnowszej kompilacji W10 ;)
Tylko że kolega ma rację, skopali tego patcha. Mam najnowsze stery + Windows 21h1, po włączeniu dowolnej opcji DLSS fps spada lekko poniżej 40. Z samym RT pograłem dosłownie 5 minut ale nie zauważyłem spadków poniżej 90 fps.
Mówimy o kartach NV?