Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Elden Ring poziom trudności ma być zbliżony do Dark Souls 3

18.06.2021 11:51
1
Venkt
57
Pretorianin

Bardzo wymagająca gra, jak jest za trudno to można pominąć etap

18.06.2021 11:54
Mordechal
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Mordechal
55
Centurion

Venkt przecież praktycznie każdy Souls to miał...bossów nieobowiązkowych, które mogłeś pominąć.

18.06.2021 14:12
2.1
1
zanonimizowany1355283
8
Generał

Mordechal
I nieobowiązkowe lokacji do eksploracji...

18.06.2021 12:02
Xirnus
3
2
odpowiedz
Xirnus
6
Junior

Artykuł trochę wprowadza w błąd, bo nie każdego bossa można pominąć. Wciąż będzie podział na bossów obowiązkowych i opcjonalnych (a tych drugich będzie zwyczajnie więcej niż poprzednio) + po prostu w danym momencie będziemy mieli dostęp do szerszej ich puli, bo połączenia będą bardziej równoległe niż szeregowe. Ale do przejścia gry wciąż trza ubić ileś tam bossów (być może plus minus kilka, w zależności od zakończenia, jak to było w Sekiro)) i tego się nie przeskoczy.

post wyedytowany przez Xirnus 2021-06-18 12:05:12
18.06.2021 12:11
4
odpowiedz
7 odpowiedzi
mikelsgrom
10
Konsul

W końcu zrozumieli, że jak nie trafią do mainstreamu to nie zarobią. Samozwańczyć " hardcorowców " można olać. Brawo za decyzję.

18.06.2021 12:22
4.1
1
zanonimizowany1281120
31
Pretorianin

bez sęsu, Soulsborny nigdy nie były AŻ tak trudne jak wszyscy twierdzą, szczególnie główni bossowie, których (zazwyczaj) można było łatwo pokonać NP. Last boss z DS3 który był strasznie łatwy jeżeli nie masz betonu zamiast mózgu i nie napierdzielasz guzika ataku przez cały czas, gry fromsoftware po prostu uczą ciebie myśleć

post wyedytowany przez zanonimizowany1281120 2021-06-18 12:22:52
18.06.2021 12:32
4.2
5
zanonimizowany1360726
4
Centurion

Tak nie zarobią że Dark Souls III sprzedało się w ponad 10 milionach egzemplarzach, a Sekiro w 5, tylko w przeciągu 3 miesięcy.
I tylko osoby które w te gry nie grały, widzą w nich tylko poziom trudności.
Widocznie jesteś jedną z nich.

post wyedytowany przez zanonimizowany1360726 2021-06-18 12:34:40
18.06.2021 12:32
4.3
Brimstone
18
Pretorianin

Zdanie można olać,ale takich laików jak ty. Soulsy nie są trudne,tylko pozbywają się nawyku ciągłego wciskania przycisku ataku. Są wymagające,wymagają myślenia,ale nie wymagają żadnego dobrego refleksu. Sekiro jest trudne bo wymaga refleksu,ale nie Soulsy. Dodatkowo możesz przyzywać innych graczy oraz npców,więc masz taki easy mode.
mikelsgrom

post wyedytowany przez Brimstone 2021-06-18 12:33:28
18.06.2021 13:28
4.4
zanonimizowany1303676
13
Pretorianin

StormRaven orto. bez SENSU jak już

18.06.2021 15:33
😐
4.5
gutry
16
Generał
Image

mck7

jaki typ, sam poprawnie pisać nie potrafi a innym wytyka błędy

18.06.2021 17:28
4.6
zanonimizowany1303676
13
Pretorianin

gutry tyle ze ja mam dysortografie

18.06.2021 23:36
4.7
zanonimizowany449082
103
Generał

mck7
Każdy może mieć, więc #nikogo

post wyedytowany przez zanonimizowany449082 2021-06-18 23:36:23
18.06.2021 12:30
5
1
odpowiedz
zanonimizowany1360726
4
Centurion

No i fajnie.
Poziom trudności tylko spina wszystkie niesamowite elementy tych gier w jedną całość, nie jest to priorytet. No chyba że marketingowo.

"jeśli jakiś boss okaże się za trudny, będzie można go całkowicie pominąć"
Konstrukcja wypowiedzi trochę wprowadza w błąd, sugerując że będzie jakoś magiczny przycisk jak po kilku porażkach w GTA V, z opcja pominięcia danego segmentu.
Po prostu będzie podział na głównych bossów i pobocznych, tak jak to zwykle było.

post wyedytowany przez zanonimizowany1360726 2021-06-18 12:33:36
18.06.2021 12:39
kęsik
😒
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
kęsik
155
Legend

Akurat jak dla mnie Dark Souls 3 było zbyt proste, szczególnie bossowie. W żadnych innych Soulsach nie miałem aż tylu bossów pokonanych za pierwszym podejściem jak w DS3.

18.06.2021 17:49
LilXavi
6.1
LilXavi
34
Centurion

To ja miałem to samo z DS1 bo pierwsze przechodziłem DS3 które mnie przeorało.
Nie wiem czy najpierw grałeś w DS1 ale jak tak no to sprowadza się to do klasycznego, ''Pierwsze soulsy są najtrudniejsze'' ;).

18.06.2021 18:53
6.2
Dan2510
30
Pretorianin

W dodatkach to się nieco zmienia;)

18.06.2021 13:23
ReznoR666
7
odpowiedz
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Mnie tam poziom trudności w grach nie przeszkadza. Bez tego nie byłoby challenge. Najważniejsze dla mnie to to, żeby poziom trudności w grze wzrastał stopniowo. Jak jest odpowiednio dużo czasu na zaznajomienie się z zupełnie nową grą i jej nowymi mechanikami na początku, i nie ma nagłych przepaści, to wtedy jest spox.

18.06.2021 18:54
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dan2510
30
Pretorianin

To jest właśnie jedyna rzecz jaka mnie nieco martwi w Elden...że zmniejszyli poziom trudności

18.06.2021 20:42
8.1
zanonimizowany1314152
24
Pretorianin

Też tak myślałem do momentu gdy się wczytałem w konkretne informacje na temat tej gry. Elden Ring może być reklamowane jako Dark Souls, ale tak naprawdę może być bliższe zupełnie innym grom. Otwarty świat, koń, magia, duchy do pomocy (ulepszane), crafting - to nie są Dark Soulsy, to już jest zupełnie nowy poziom głębi.
A mi prywatnie w DArk Soulsach największą trudność sprawiało poznawanie świata bez poradników. To nie były otwarte światy, a i tak ciężko było samemu dotrzeć do przydatnych itemów i odkryć najlepsze miejsca.

Więc wydaje mi się, że Elden Ring będzie grą trudniejszą dla samouka. Na każdej płaszczyźnie. Tak naprawdę w soulsach najtrudniej jest zdobyć "know-how", więc jak twórca wszechwiedzący mówi, że gra jest na poziomie poprzedniej gry, ale ma 10 razy więcej możliwości, to ma na myśli że gdzieś tam hen daleko są bronie które urwą nogi przeciwnikom i będzie łatwo. Ale żeby je zdobyć to trzeba będzie przejść przez lochy bez latarki.

Myślę, Dan, że Elden Ring będzie grą pod poradniki. 15 % graczy ją przejdzie, z czego 14% z poradnikiem przed oczami.
Ale w sumie oczekuję trochę trzeciego Wieśka w trybie very hard i bez sprośnych żartów czy cycków.

18.06.2021 22:01
8.2
zanonimizowany1314152
24
Pretorianin

Sorry za post pod postem, ale przecież to jest oczywiste że Pan Miyazaki naciąga graczy. No proszę wszystkich czytających - idziemy w jedną lokację i są zajebiście trudni przeciwnicy, idziemy dalej a tam jeszcze gorsi, wracamy do początku gdzie niby było łatwo ale też idzie jak krew z nosa. Bez questów, ścieżki do podążania większość się będzie obijała od ściany do ściany, a potem płacz.
Trzeba czytać ze zrozumieniem, brak leveli przeciwników, brak drogowskazów, brak mapy w lochach, no i trzeba zaatakować każdego przeciwnika żeby wiedzieć co to jest. Chyba że już zginiesz.

Gdzie pójść, żeby było łatwo?

Nigdzie... :D

18.06.2021 23:38
👎
9
odpowiedz
1 odpowiedź
boy3
112
Senator

I znowu bez wyboru poziomu trudności

19.06.2021 10:54
9.1
zanonimizowany1360726
4
Centurion

I bardzo dobrze.
Cała gra, każda mechanika i pojedynek są zaprojektowane z myślą o tym poziomie.
Bez sztucznych pasków wroga i chorego dmg od przeciwników.

Wiadomość Elden Ring poziom trudności ma być zbliżony do Dark Souls 3