STALKER 2 i STALKER: Czyste niebo. Zobacz, jak wypada porównanie grafiki
Clear Sky nadal jeszcze wygląda całkiem spoko....
Tam gdzie jest Oko Moskwy w trailerze dwójki - największa graficzna miazga tego pokazu.
Szkoda, że Elden Ring nie ma takiej grafy;)
Różnica jest nieopisana, a klimacik w nowej odsłonie pięknie zachowany. Tak sobie tylko myślę, czy nie lepiej by było gdyby w wycinku z Czystego Nieba przełączyli na DirectX 11, bo to co widzimy to ewidentnie DX9.
Co jak co ale Czyste Niebo to najgorsza część trylogii. Głównie przez niezliczoną ilość bugów.
News taki trochę z czapy i jest zwykłą sztuką dla sztuki, bo jak ma nie być widocznych zmian graficznych aż po 13 latach?
Niech pokażą porównanie Czyste niebo na full modach z Dx11 i częscią dx12. Już takiej różnicy nie będzie widać.
X-Rey dawał lepszy klimat.
Ciekawie czy zaimplementują uszkodzenia broni i ekwipunku.
Dobrze wiedzieć że autor newsa obejrzał to porównanie, bo pojawia się w nim nie tylko Czyste Niebo z 2008, ale WSZYSTKIE gry z serii
Gdyby nie spaprany silnik XRay, który powoduje ścinki co kilka sekund we wszystkich częściach to dałbym ocene 10/10 bo klimat i fabuła wymiata.
Ten stalker na trailerze to wygląda chyba nawet ładniej od najnowszego metra. Zobaczymy co zostanie z tego na premierę. Ale jeśli chodzi o poprzednie gry to one się praktycznie nie zestarzały. W sensie widać, że niektóre miejscówki są puste(szczególnie wnętrza dużych budynków). Czasem gdzieś się trafi bardziej rozmazana tekstura. I zasięg rysowania mógłby być większy. Ale wszystkie części od czarnobyla po prypeć. Nadal są ładne.