W skrócie :
,,Prezydent Warszawy zmusza zarząd Metra do zwiększenia ilości pociągów w tunelu, chociaż infrastruktura nie jest na taką ilość przewidziana. Jak nie w tym roku, to w przyszłym, będzie w metrze katastrofa ,,
Jak się więc to ma z wydawaniem pozwoleń na budowe olbrzymiej ilości nowych inwestycji w których zamieszka olbrzymia ilość ludzi. To raz a dwa przy tym wszystkim mają być zwężane ulice aby więcej ludzi jeździło komunikacją miejską.
,, Sprzęt bez atestów, pracownicy bez uprawnień ,,
„żaden energetyk nie miał uprawnień SEP-owskich (Stowarzyszenia Elektryków Polskich)”. – Całe Metro nie miało! (…) I raptem po tym wypadku wszystkich wysłali na szkolenia SEP
„bez uprawnień SEP muszą wchodzić na tory odstawcze, przy załączonym napięciu na torach głównych, gdzie prowadzi się ruch pasażerski w ciągu dnia”.
,, Nasz rozmówca wskazał, że prezydent Warszawy jako właściciel „zmusza zarząd Metra do zwiększenia ilości pociągów w tunelu”, chociaż infrastruktura „nie jest przewidziana na taką ilość pociągów”.
Celowy sabotaż ?
Do Warszawy masz daleko, więc dla ciebie to nie będzie żadne utrudnienie.
Na razie jeszcze nic nie budują. Przewalają tylko nasze miliony na synekurkach.
Mieszkam na terenie lotniska, od lat się o tym mówi, nikt się z nami nie kontatkował, szczegółów żadnych nie ma, na razie to wygląda na olbrzymią defraudację pieniędzy.
Po prostu wrócisz pewnego dnia z pracy a tam wszystko zaorane. Mateusz będzie czekał. Z bonem turystycznym do Giżycka na Ciebie będzie czekał.
Trzeba być niepełnosprytnym umysłowo by podawać jako źródło wiadomości bzdury ze ścieku Sakiewicza.
Albo ruskim trollem. Zresztą ten tutaj akurat nie jest zjawiskiem szczególnie niepokojącym, bo chyba jest najgłupszym trollem z jakim się tu zetknąłem. Byłoby fajnie by ten trend się umacniał, bo to by znaczyło, że trolling ruski uległ degeneracji. Konto AdamoW raczej nie ma mocy przekonującej, delikatnie rzecz ujmując.
Dodam że swego czasu, w kierunku oczyszczalni Czajka ( która nie wytrzymała przeciążenia i doszło do katastrofy ekologicznej ) były kierowane podobne zastrzeżenia. Mowa była o tym że nie wytrzyma przeciążenia związanego z nowymi zabudowaniami. Mówił o tym też były pracownik.
Zawsze przypomina mi się wtedy okres rządów Lecha Kaczyńskiego w Warszawie, gdy gówno płynęło Wisłą. Komu to przeszkadzało? Chyba jakimś POpaprańcom!)!!)!)!)1111
W Warszawie przynajmniej mają to metro, a u nas w Krakowie?
Gdzie jest PiS ja się pytam?!
Widze że w tej wawie wszystko nie wyrabia. Od metra aż do kup. Normalne to?
Poświęcę się:
„żaden energetyk nie miał uprawnień SEP-owskich (Stowarzyszenia Elektryków Polskich)”. – Całe Metro nie miało! (…) I raptem po tym wypadku wszystkich wysłali na szkolenia SEP
Uwaga bo uwieżę, SEPy to maja w Polsce naet naprawde przypadkowi ludzie i co trzeci pan Mieciu na budowie. By znaleźć ekipę gdzie nikt ich nie ma to trzeby bylo naprawde selekcję celową zrobić.
No chyba, że chodzi o konkretną kategorię uprawnień dla dużych napięć/natężeń, ale w wypadku tych wysokich to i tak ważniejsze od SEPów sa certyfikaty producenta sprzętu (np. Simensa w wypadku ich transformatorów) czy tytul inżyniera.
Ergo ten argument mógl pochodzić tylko od osoby, która nie ma o temacie żadnego pojęcia.
No i brakuje mi kluczowego info, gdzie w tym "artykule" sa odniesienia do dokumentacji wskazującej limity? Dlaczego mam uwiezyć komuś nieznanemu na słowo? Gdyby chociaż przytoczono liczby, ale tak to tylko przekaz propagandowy a nie artykuł. Bo według mojego info, wiem od Mietka a on byl ochroniarzem a metrze więc eskpert, to nawet polowa dopuszczalnego obciażenia nie jest wykorzystana.