Red Dead Redemption 2 i Rainbow Six: Siege wkrótce ze wsparciem dla DLSS
To bardzo dobrze że kolejne firmy będą to implementować :)
W końcu im lepiej działa gra u graczy tym prędzej oni ja kupią i w tym po prostu są pieniądze.
Aż pobiorę RDR 2 gdy ten patch wyjdzie by zobaczyć jak działa może kolejny raz przejdę bo warto :)
to chyba dlatego,ze czerwoni troche zagrozili zielonym i dupa im sie zapalila, ale to wszystko dobrze, bo skorzystaja z tego gracze! Idealny moment aby sobie zagrac znowu w RDR2,czekam na aktualizacje!
Tego typu ustawienia, to juz powinien byc standard w grach, w szczegolnosci nowych.
Ciekawe na ile R6 musi renderować się w niższej rozdzielczości, żeby zastosowanie DLSS powodowało zwiększenie klatek względem Vulcana bez DLSS.
Pomijając sens tego DLSS, gdzie w strzelankach sieciowych raczej go nie widzę(bo bug pixela może Cie zmylić). To u mnie przełączenie z Vulcana na DirectX w R6 powoduje średni spadek klatek o 10, z 194 na Vulcanie na 184 na DirectX. O ile 194 na 184 to nie jest jakiś gwałtowny spadek przy monitorze 144Hz, o tyle spadek minimalnych klatek z 160 na 129FPS już robi różnice.
Sprawdzane na wewnętrznym benchmarku gry, na GTX1660Ti na ultra/bardzo wysokich.
Fajnie i tak z tego nieskorzystam bo mam GTX1070 no chyba że Czerwoni też to zaimplementują.
A tak to dużo osób jeszcze siedzi na kartach pokroju GTX1060 a kosmiczne ceny kart nie dają powodu by przepłacać za kartę.
Miło, choć w przypadku RDR2 wolałbym żeby to Rockstar zajal sie swoja grą i ogarnął w końcu Red Dead Online, ktory umiera.
W RDR się przydadzą zawsze dodatkowe fps. W jakość pewnie będzie jak na TAA, albo może nawet lepsza.