Doom Eternal wreszcie obsłuży ray tracing i DLSS w nowej aktualizacji
Bardzo fajnie, chociaż Doom Eternal i tak był świetnie zoptymalizowany. DLSS może się przydać, jeśli ktoś chce grać w 4k i/lub 144hz
Zeruel
DLSS przydaje się nawet do odciążenia komputera nie tracąc na jakości obrazu. Jak jest możliwość to zawsze go odpalam nawet bez RT, a szczególnie teraz w lato jak przyjdą upały +30 to warto nie odpalać grzejnika, a 30xx potrafią mocno grzać.
Jak to bez straty jakości ? Przecież jak grasz w 4K z DLSS, to tak naprawdę grasz w 1440p. I różnicę widać.
Oprócz odbić, różnica dla moich oczu zerowa. Może są jakieś subtelne różnice, ale w oświetleniu nic nie zauważyłem, a liczyłem na coś pokroju ostatniej aktualizacji Metro Exodus. No i przy tego typu grze, w trakcie rozgrywki tych subtelnych różnic w oświetleniu i tak nie zauważysz...
Niemniej samo DLSS jest wystarczające jako aktualizacja. I tak ludzie w DOOMie idą w klatki, aniżeli wygląd, jak w większości gier FPS.
Przy dzisiejszych cenach podzespołów komputerowych, a zwłaszcza kart graficznych, które zdrożały 2 - 3 krotnie jak ktoś ma kartę graficzną bez obsługi RT, to i tak pewnie nie zauważy różnicy.
Nie każdego jest stać na to, aby lekką ręką kupić sobie GeForce RTX 3080 Ti za 10500 zł.
No chyba, że ktoś woli kupić po taniości kartę Gigabyte GeForce RTX 2060 SUPER GAMING OC 8GB GDDR6 lub kartę Gainward GeForce RTX 2060 SUPER Ghost 8GB.
Lepiej by to dali w Doom 2016, bo ta część dużo gorsza i rozciągnięta niepotrzebnie.