Microsoft Flight Simulator zmniejszył objętość o ponad połowę
Z czego może wynikać tak drastyczne zmniejszenie objętości gry, z kompresji, usunięcia powtarzających się plików?
Infinity Ward, ucz się.
Zrobili to, bo szykują wersję pod nowego Xboxa, który ma mały SSD. Jestem ciekaw czy po tym odchudzeniu gra nie zacznie gorzej działać pod HDD.
Tak, prawdopodobnie jedno i drugie.
A na dysku ile, bo niejasno podali, piszą tylko o wstępnym pełnym pobraniu, ale czy to jest równoznaczne z mniejszym rozmiarem na dysku, bo steam też pobiera czasem znacznie mniej wstępnie, ale rozpakowuje.
Zgadza się.
A dlaczego miał by nie działać, gra wciąż było robiona z myślą o PCtach, w kwestiach wydajnościowych DX12 poza najnowszymi GPU daje więcej strat w wydajności niż zysków.
To że api jest jakie jest nie powoduje że gra jest last genowa, w przypadku PC nie ma w sumie czegoś takiego jak Last Gen, PC to jest jedna ciągnąca się generacja.
Troszkę nie rozumiem , przed instalacją updejtu miałem 80gb wolnego na SSD , po instalacji mam 50GB wolnego , cos za bardzo sie nie zmniejszyło a liczyłem ze troche uwolnie miejsca na ssd :/
I pyk, tajemnica rozwiązana:
> teraz do pobrania na wstępie mamy 83 GB danych zamiast 170 GB.
Czyli zmniejszyli instalator. Docisnęli kolanem i się zmniejszyło.