BioShock 4 powstaje na silniku Unreal Engine 5
"BioShock 4 ma charakteryzować się złożonym, otwartym światem. Dodatkowo wypełniony byłby on zwalczającymi się frakcjami."
Brzmi zupełnie jak nie Bioshock. Pewnie wyjdzie kupa.
I tak Bioshock 4 nie będzie produkowało już studio Irrational Games, które odpowiadało za System Shock 2 1999, Bioshock 2007 i Bioshock Infinite 2013 + dodatki.
Zresztą w ich grach też co kolejna to bardziej wykastrowana z gameplayu i co raz bardziej jednowymiarowa, liniowa i prosta.
Fani SS2 już jechali po Bioshock 1, a fani Bioshock 1 z kolei po Bioshock Infinite. Ale też tak stało się z powodu casualizacji branży.
Za System Shock 1994 odpowiadało Looking Glass Studios, a za Bioshock 2 studio 2K Marin. A teraz Bioshock 4 od Cloud Chamber. Nie wiadomo czego po nich spodziewać się. Ale raczej będzie to zupełnie inna gra niż gry System Shock i Bioshock.
W tym roku ma mieć premierę System Shock 1 remake od Nightdive Studios znanych tylko z delikatnych remasterów, ale porwali się też na remake.
Wiecej z ss2 wspólnego miał prey i szkoda, że ta gra nie została tak doceniona.
Czekam ale bez emocji. Mam wrażenie, że grafika będzie ważniejsza jak treść. Obym się mylił.
Teraz dopiero na poważnie ogrywam jedynkę i jaka to wspaniały gra jest. Design lokacji, przeciwników, broni, samo miasto które bez zbieranych audiologów budują historie i opowiada nią. Coś cudownego, dosłownie nie mogę się od niej oderwać i to pomimo faktu, ze wersja Remastered na PC wywala mi się do pulpitu lub zawiesza niekiedy w czasie włączenia mapy. Nikt w branży nie zrobi już czegoś tak fantastycznego( no chyba, ze Arkane lub Naughty Dog).
Podzielam Twój zachwyt, wracam do tej gry bardzo często podobnie jak do System Shock czy Prey. Tyle że BioShock prezentował coś bardziej oryginalnego jeśli chodzi o wykreowany świat, coś co mnie wgniotło w fotel. Bo pierwszy raz miałem z tym do czynienia u kumpla na X360 (ja wtedy byłem posiadaczem PS3) na które od razu kupiłem ten tytuł. Natomiast później już ogrywałem na PC wiele razy. Była to też jedna z nielicznych gier, która dawała do wyboru na konsolach więcej klatek lub lepsza grafika.
Moga i nawet na Unreal Engine 69 robic.
Bez geniuszu Kevine Levine ten projekt nie ma racji bytu.
Teoretycznie 2 byla bardziej jak dodatek i Infinite zaslugiwal bardziej na numerek w tytule.
Cytuję:
Już od 2019 roku wiemy, że BioShock 4 (aktualnie jest to tytuł roboczy)
Nie wiem jak do tego doszło, że nie ukończyłem żadnej części. Chyba trzeba nadrobić zaległości.