Mam problem z odkładaniem rzeczy na później albo w nieskończoność. Chciałbym być jakoś bardziej zorganizowany. Poleca ktoś jakąś aplikację typu planer czy lista zadań na androida? Jest tego sporo i ciężko coś wybrać. Coś co pomoże z lepszą organizacją czasu?
Na iOS są Przypomnienia i Kalendarz połączone ze sobą, na Androidzie masz to samo od Google.
Po prostu wpisuj sobie rzeczy do kalendarza.
I co ważniejsze rób je potem :)
Jeśli potrzebujesz po prostu listy zadań, to wystarczy kalendarz Google + lista zadań Google.
Jeśli chcesz czegoś więcej - sprawdź coś, co ma widok "kanban".
Dużo pisania, a obrazek powie wszystko, więc jeśli nie miałeś do czynienia z kanbanem - sprawdź w Googlach co to i jak działa.
Wielu ludzi, których znam, którzy nie mają wygórowanych wymagań używa darmowej wersji programu trello.
Todoist
Trello
Kalendarz google'a
+ jakiś system ogarniania zadań, np. osławione GTD (https://hamberg.no/gtd)
albo po prostu zeszyt papierowy i system w rodzaju bullet journalu (https://www.youtube.com/watch?v=_45FtmeU8xQ)
Ja korzystam z To Do od Microsoftu. Działa na komputerze i Androidzie. Jest świetna, prosta i szybko działa. Nie ma reklam.