Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach
Fajnie to wygląda na NMS w takim syntetycznym trailerku. Ciekawe czemu taki test nie został przeprowadzony przy jakiejś konkretnej konstrukcji zbudowanej przez gracza. Tam już pewnie nie jest tak różowo.
Fajnie to wygląda na NMS w takim syntetycznym trailerku. Ciekawe czemu taki test nie został przeprowadzony przy jakiejś konkretnej konstrukcji zbudowanej przez gracza.
Geometria to juz raczej cpu
No właśnie dochodzimy do sedna. Jak procesor jest wąskim gardłem to i DLSS nie pomoże. NMS to nie jest jakaś super wymagająca gierka i działa w FHD i 60+ FPS na leciwych komputerach. Problem zaczyna się w pobliżu dużych baz.
Ciekawe jak im wyszła implementacja DLSS bo w Modern Warfare oraz Warzone wyszło fatalnie.
Ghosting. gorsza jakość obrazu, gorsza widoczność, celowniki nie działają jak należy, celujesz w jeden punkt trafiasz 2-3m obok.
<3 DLSS
Mam tylko nadzieje, że z czasem deweloperzy nie przestaną zaniedbywać optymalizacji bo "po co optymalizować skoro jest DLSS" :D
Eh a mi zamiast tych super duper algorytmów wystarczyłaby opcja wyboru niższej rozdzielczości na ps4 (1080 zamiast 4k).
Niestety ps4 pro nie daje rady z 4k a ciągłe żonglowanie z ustawieniami konsoli dla jednej gry skutecznie odpycha...
Zobaczymy jak to wyjdzie, problem jaki mam na VRACH jest to że w większości googli trzeba upscalować rozdzielczość tym śmiesznym suwaczkiem w ustawieniach Steam VR, a DLSS działa tylko na natywną rozdzielczość, więc defakto gra dalej będzie wyświetlana w rozdzielczości twoich googli i obrabiana w DLSS a dopiero później Upscalowana przez Steam VR.
Chyba że znasz jakiś program który oszukuję gry co do natywnej rozdzielczości twoich googli i wyświetlo go np w 2x wyższej to poproszę o nazwę programu :P
zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Mnie też te suwaczki i dynamiczna rozdziałka denerwują, bo nigdy nie wiem w jakiej w końcu rozdzielczości gram. Generalnie z tego co pamiętam to gra na 100% upsacalling sama ustawia rozdzielczość odpowiednią do wydajności. Więc rozumiem to tak, że w zależności od specyfikacji masz inną "natywną" rozdzielczość a ta się dopiero skaluj suwaczkami. Pewnie bzdury plotę, ale nigdy nie miałem cierpliwości zagłębiać się w temat,
Tak czy inaczej jak się chwalą lepszą wydajnością w VR to jakaś poprawa pewnie będzie. A że na tę technologię w NMS nie czekałem to po prostu jest to miły prezent.