Mass Effect: Legendary Edition - BioWare naprawiło pomyłkę sprzed lat i zmieniło rasę jednej postaci
No spoko, ale tę zmianę wg mnie spokojnie do pierwotnej wersji mogli dać w jakiejś łatce :).
Ile takich lekkich zmian jeszcze zrobili? Poza Tali.
Kosmetycznych poprawek jest parę, z tego co sam zdążyłem odnotować:
Mako oprócz silników pozwalających mu skakać, ma też dopalacze zwiększające prędkość - bardzo przydatne podczas wspinania się pod strome wzniesienia.
Dodano bronie które nie strzelają ogniem ciągłym, a mają tryb pojedynczego strzału lub krótkich serii po pojedynczym naciśnięciu spustu.
Podczas likwidowania posterunków gethów w Mgławicy Armstronga, na jednej z planet trafiało się na miejsce zaznaczone znakiem zapytania, to była jakaś konstrukcja gethów z bardzo wyraźnym terminalem, ale nie można było z nim wejść w interakcję, po prostu to sobie tam stało i koniec. W remasterze jest to naprawione, jest to opisane jako wieża transmisyjna i można ją wyłączyć, dostając w zamiar garść XP.
Nie zauważyłem najbardziej mnie denerwującej bolączki, czyli zacinania się wind na Noverii.
Minęło trochę czasu odkąd grałem ale z tego co kojarzę to nie było tak że jemu się zdawało że jest turianinem?? miał nie po kolei w głowie albo nawdychał się jakiegoś gazu? ja tak to pamiętam, to by tłumaczyło czemu uważał się za niego, jeśli się myślę niech mnie ktoś poprawi. Ciekawe mnie czemu zmienili to w Legendary, a nie mogli zrobić aktualizacji do pierwszej części zaraz po jej wydaniu??
to nie było tak że jemu się zdawało że jest turianinem?? miał nie po kolei w głowie albo nawdychał się jakiegoś gazu?
Pierwsze słyszę, ta postać od początku miała być turianinem
Ciekawe mnie czemu zmienili to w Legendary, a nie mogli zrobić aktualizacji do pierwszej części zaraz po jej wydaniu??
To jest właśnie największa zagadka, powinno to być poprawione już lata temu, dlaczego nie zostało? Tylko diabli i twórcy wiedzą.
Teraz każdy news dotyczący Mass Effect wywołuje u mnie szybsze bicie serca, bo czekam na wiadomość: "EA przeprasza i obiecuje, że łatka dotycząca wyboru języka pojawi się już w przyszłym tygodniu". Zdaje sobie sprawę, że już niektórzy znaleźli jakieś rozwiązania aby to obejść, ale skoro mam wyłożyć taką kasę na grę to zaczekam aż wydawca sam to naprawi, bo jest to ich piep__ony obowiązek.
Nie mają za co przepraszać.
Wiesz, to troche jakbym na zlosc cioci odmrazal sobie uszy. Wole sam wrzucic latke (5 minut roboty, z czego 4 minuty 30 sekund komputer sam to mieli) i miec angielskie glosy juz, niz czekac az moze BioWare to zrobi. Kiedys. Albo i nie. Zaplacilem za Hale, Moss, Henrickesna itd. i BEDE ich sluchal. Juz. teraz.
Wole sam wrzucic latke
Wrzuć mi i tysiącom innych graczy łatkę na moim ps5.
Nie mają za co przepraszać.
Jeśli w twoim świecie brak podstawowych funkcji to nie jest coś za co się przeprasza to świetnie. W ME4 najlepiej niech nie będzie możliwości zmiany rozdzielczości np. Przecież większość i tak gra w full HD, niech na sztywno ustawią i elo.
A jest ktoś w stanie potwierdzić że faktycznie nowy patch(11 GB) nowe tekstury wprowadził ? Bo ja nie widzę różnicy a forum steam o tym trąbi. Cutscenes are heavily improved,Lighting improvements--both visual and performance-related, texture updates and FMV fixes.
Bardzo chcę to zakupić, bo chcę ponownie przeżyć tą przygodę... ale ten cyrk z naszym językiem powstrzymuje mnie. Nie chcę tu chwalić Blizzarda, ale niech EA się uczy jak się polonizuje remastery. Starcraft Remastered dostał elegancko nagrany dubbing OD NOWA, to samo z W3 Refunded, a i z Diablo 2 zanosi się na to samo (A W3 miał już wcześniej nasze głosy, a i tak nagrano od nowa i to w zajebistej jakości)... Jakby nam zrobili dubbing wszystkich 3 części, to naprawdę mógłbym to nazwać edycją legendarną.