Days Gone na PC bez ray tracingu i obsługi DLSS
Opis działania DLSS jest kuriozalny. DLSS to rekonstrukcja obrazu o niższej rozdzielczości do obrazu o wyższej. Rekonstrukcja całej klatki obrazu a nie tekstur o niskiej rozdzielczości.
Opis działania DLSS jest kuriozalny. DLSS to rekonstrukcja obrazu o niższej rozdzielczości do obrazu o wyższej. Rekonstrukcja całej klatki obrazu a nie tekstur o niskiej rozdzielczości.
Wydali grę na PC - zaczyna się.
Przez pierwsze dwa tygodnie SŁOWA nie będzie o rozgrywce fabule etc.
tylko p...lenie o sterownikach rozdzielczości i czego tam jeszcze nie ma.
Tak teraz jest po przeniesieniu gier z konsol które same mają problemy m.in z utrzymaniem stabilnego FPS
Tylko weź pod uwagę, że gra swoją premierę miała już dawno temu i rzeczy takie jak fabuła i pozostałe elementy gry zostałoy dawno zrecenzowane. W porcie pod tym kątem nic się niezmieni. Ważne właśnie za to będzie dla mnie jak i dla wielu osób jak sam port został wykonany. Wiele gier zostało już na tym polu pokonane i przez to traciły znacznie na jakości. Jak nie zła optymalizacja, to kiepskie sterowanie. Tak, że uważam dobrze robią, że opisują kwestie techniczne.
Zamiast skupiać się na bajerach graficznych lepiej, żeby uwaga szła w stronę czy dobra optymalizacja oraz czy sterowanie dostosowane pod klawiatura+mysz.
Wiele konwersji jest niegrywalna na Pc bez pada, bo olali dostosowanie gry pod klawiatura + mysz.
60 FPS czy bez limitu klatek?
Odnośnie RT szkoda dodatkowej pracy wg mnie w przypadku takiej mapy.
RT wygląda w niektórych grach genialnie, różnica w takim watch dogs legion rt on rt off to niebo a ziemia
Ray Tracing to najlepsza rzecz z bajerów graficznych w ostatnich 15 latach.
Realistyczna animacja cieni, odbić i okluzji otoczenia w czasie rzeczywistym, a ktoś pisze, że kupa, gdy jeszcze 5 lat temu takie coś wydawało się całkowicie nierealne, że szybko zobaczymy to w grach. A jednak.
W Watch Dogsach, czy Cyberpunku jest to przynajmniej mądrze wykorzystane. W przypadku gier jak Days Gone czy Wiedźmin, mam wrażenie, że nie bardzo jest na to miejsce. Tzn. to się dobrze nadaje do obsługi odbić. Do obsługi całego oświetlenia raczej by musiało być tak przynajmniej z 10-20x szybsze. A i tak uważam to za marnotrawienie mocy.
To podaj grę, w której RT jest wykorzystany we wszystkich tych 3ch aspektach ?? Przeróbka Minecrafta i jakiejś starej strzelanki chyba tylko. Przy czym ta strzelanka wygląda jak kupa, a Minecraft został pozbawiony całego gameplayu. Można tylko klocki stawiać.
W Metrze jest wykorzystany tylko do AO, w Cyberpunku i WD do odbić, a chyba w Tomb Raiderze do cieni (ale chyba nie do końca cienie działają tylko w oparciu o RT).
Ray Tracing to przyszłość w doskonaleniu fotorealistycznej grafiki. A ty piszesz, by było to dopracowane perfekt tu i teraz. I jeszcze może nie pożerało dodatkowej mocy.
Przypominam, że jeszcze 5-10 lat temu mówiono, że minie jeszcze bardzo długo zanim wprowadzą tą technologię, bo nie będzie sprzętu, który to uciągnie choć w 10 klatkach. A jednak udało się z kompromisami o jakich piszesz i będzie co raz bardziej udoskonalane.
Jestem pewny, że RT za kilka lat będzie w grach robiło większe wrażenie, gdy w pełni wykorzystany zostanie potencjał.
Jak ja lubię oglądać grę "captured" w 4k na filmiku 1080p...
Oryginalnie masz w 4K. Tylko GOL ma jest zafiksowany na punkcie re-uploadowania wszystkiego na swoim kanale.
Tak, wiem. Zapomniałem sprecyzować, że chodzi mi o durne reuploadowanie GOLa.
Raytracing to niepotrzebny bajer, mam 3070 i nie używam go w żadnej grze, jedynie w ulepszonej wersji metro exodus ale tam się chyba nie da tego wyłączyć, nie jestem też maniakiem wszystko na ultra, i nawet przy mocnym pececie zawsze coś zmniejszam co nie wpływa znacząco na jakość grafiki, np cienie, Days gone i tak wygląda bardzo ładnie, ważne aby optymalizacja była dobra i każdemu działała bez zarzutów
Grafika 3D to niepotrzebny bajer... też tak mówili
RT to najlepsze co spotkało gry od czasów tego wyżej.
Prawda. Ale nie zmienia to faktu, że Days Gone bez RT nadal jest piękna i przyjemnie się ogląda.
Jedno nie wyklucza drugiego.
Szkoda, że bez RT, bo pomału staje się to standartem przy każdym tytule z wysokim budżetem. Ale ważniejsze, by port był dopracowany i sprzedało się dobrze, bo twórcy narzekali, że wersja konsolowa miała rozczarowującą sprzedaż. Więc może teraz odkują się :)
Przy premierze Days Gone mieli ogłosić kolejne konwersje Pc gier z Ps4. Ciekawe co to będzie. Chciałbym, by gracze Pc dostali Bloodborne lub Shadow of the Colossus odświeżoną wersję z Ps4 (wiem, że to hit z Ps2 z 2005, ale ładnie wygląda ta odświeżona wersja i pierwowzór nie wyszedł też na Pc)
Ale prawdopodobnie będzie inaczej i ogłoszą konwersję Ghost of Tsushima.
Zależy od gry wszystko. W RDR2 RT dużo zmienia? Jedynie w mieście gdzie sporo cieni, światel. W otwartym terenie z małymi budynkami RT raczej mało ma do pokazania. O czym tu dyskutować
W RDR2 Ray tracing nie zostało zaimplementowane a to co jest w internecie to bardzo uboga wersja, w sumie nawet powinno być nazywane path tracing.
Rozczarowująca to jest dostepnosc kart ktore obsluguja rt na przyzwoitym poziomie wiec mi lata kolo dupy ze tego tutaj nie bedzie. Zanim kupie nowa karte to zdaze przejsc ta gre po raz drugi na pc.
Nie bardzo rozumiem, czemu tematem przewodnim newsa jest to, że gra jest pozbawiona RT i DLSS ?? Przecież w oryginale również ich nie miała. RT, jakkolwiek by to ładnie Nvidia reklamowała, wymaga wykonania dodatkowej pracy.
Myślę, że w dzisiejszych czasach warto zupgreadować komputer za śmieszne 2000 zł o PS5. I w Days Gone zagrać w wersji PS4.
Bardzo dobrze, może nie będzie popsutą grą jak większość gier z technologiami i logiem NVIDII.
Niestety, ale np. Horizon sygnowany logiem AMD też ma swoje problemy.
AMD też nie jest jakieś najlepsze
Na pewno nie ma takich problemów jak gry NVIDII, gdzie klękają najdroższe karty i bez ich technologii gra jest specjalnie pogarszana wizualnie.
Z RE8 jest cos nie tak jezeli chodzi o optymalizacje
Żenada. RT i DLSS to przyszłość. A kto mówi że to zbędny bajer to kasztan co dalej gra na integrze i się wymadrza xD