Tomb Raider 2 - fanowski remake pokazuje Larę na quadzie
Jego celem przy Croft Manor jest wyciśnięcie wszystkiego co najlepsze z domu Lary z części Tomb raider 1-3. Stąd dodane stroje do gry też z TR3.
https://twitter.com/Nicobass_DOX/status/1125158492707393544/photo/1
misterŁŁ
Czy profesjonalnie ? 90% oficjalnych remasterów wygląda gorzej niż gry na modach graficznych, bo modderzy tworzą od serca za free jako pasjonaci bez presji czasu i bata wydawcy.
Returning 2.0 z Dx11 + Alternative Balance do Gothic 2 Noc kruka - od 2005 do 2020 roku
Black Mesa (remake Half Life 1) od 2005 do 2020 roku
Enderal czy Skywind przez wiele lat na silniku Skyrim
Jedna osoba Nicobass tworzył TR2 remake demo na Unreal Engine 4 przez ponad 3 lata i wydał grywalne demo w sierpniu 2017 roku, gdzie było 3/4 pierwszego poziomu Great Wall.
Potem z miejsca został zatrudniony w studiu od gier. I tylko w wolnym czasie dziubie przy swym projekcie, ale celem jego jest dokończenie poziomu Great Wall + Croft Manor na 25 lecie TR2 czyli do jesieni 2022.
Pomoc jaką dostał to kompozytor muzyki + dziewczyna, która nagrała głos Larze.
A tak wszystko tworzył sam - grafikę, animacje, kolizje. I nie było to skopiowane z Legend, Anniversary, Underworld tylko wszystko robione od podstaw. Ciekawe czy kiedyś będzie tworzył też 2 poziom z TR2 - Venice.
www.youtube.com/watch?v=x3Ae81ny_L4
Powiedzcie autorowi, zeby zmienil proporcje Lara-quad, bo obecnie wyglada to strasznie karykaturalnie xD
A czy w planach będą wszystkie starsze części odnowione wydane. Czy to tylko pokaz umiejętności graficznych.
Fajne... taki troche nail'd :P