EA o Battlefield 6: „wojna o epickiej skali” i „przełomowy poziom zniszczeń”
Teraz pewnie będzie minimum dwa newsy w tygodniu o BF6, i tak aż do premiery (tak jak było z cp2077), modlę się żeby nie był crapem skoro nakręcają już hype.
Jak to nie będą czasy jak w 3 i 4, to już mogą zakopać produkt.
czyli marzy ci sie typowy miałki generyczny modern shooter? - o gustach sie nie dyskutuje widać są ludzie którzy lubią jeść ze śmietnika
albo zaczynasz na pustyni i w trakcie strzelania trzeba wybudować drapacze chmur sklepy ulice i jeziora. to byłby system
Zawiera wszystko, co kochamy w serii
tzn co takiego, bo akurat i 1 i 5 sporo z moich ulubionych rzeczy zabrały.
Ja tylko poproszę, więcej niż 10 broni, dużo modyfikacji, serwery z z hard mode. Dziękuję.
Może w końcu będzie to pierwszy BF po 4 części który nie okaże się ściekiem ale wątpię. Na pewno nie popełnię błędu jak ostatnio i nie kupię preordera.
5 była idiotyczna pod względem balansu i jakiejkolwiek wierności realiom... Fajnie byłoby gdyby powrócił MEC, konkretny podział armii wg sprzętu no i przede wszystkim zlikwidowanie kretyńskiej latarki zamiast lunet - rozumiem jakieś refleksy co jakiś czas ale świecenie cały czas jest bez sensu...
Podoba mi się że zdają sobie sprawę, że Battlefield to właśnie te battlefieldowe momenty o których wspomina. Oby szli w tym kierunku to będzie super
Niech tu będzie chociaż singiel na miare tego z 1 co był o I WŚ i nic więcej nie potrzeba
Spokojnie ludziki. Jak ludzie powiązani z EA zaczynają gadać o epickości to trzeba się mieć na baczności...
Im więcej słodzenia w kierunku danej gry przed premierą, tym większe prawdopodobieństwo że wyjdzie crap. Przykład: Cybershrot 2077
Wysyłam całą swoją energię do kierujących projektem by był to BF 2142 ale 2143
w „szóstce” znajdą się tryby, które dadzą graczom więcej okazji do przeżywania doświadczeń „w stylu Battlefielda”
Miło z ich strony, że grając w Battlefielda będziemy mieli więcej okazji poczuć się jakbyśmy grali w Battlefielda nie CoD-a.
Wystarczy, że w miarę zbalansują tryb szturmu (według mnie najlepszy ze wszystkich bo najbardziej czuć walkę i przesuwanie frontu) i będzie git.
Jestem ciekaw jak z synchronizacją tego będzie bo nie oszukujmy się ale Bad Company 2 mimo fajnej destrukcji cierpiał dość mocno na słabą synchronizację tego co jest u jednego gracza a tym co jest u innego i zdarzały się dziwne śmierci związane z destrukcją otoczenia. Jak mają pójść poziom wyżej to obawiam się, że coś spierdzielą.
To chyba była jakaś dziwna przypadłość wersji na pc, która bodajże była portem z konsoli. Na xbx 360 bad company 2 działał przednio.
Dla mnie mogliby zrobić * grafike i mechanike z BF2 i maja mnie