Dungeons & Dragons: Dark Alliance - obszerny gameplay pokazuje pełną misję
troche tu gameplay typowego dla multiplayeru (coopu), troche gameplayu dla mobilnych urzadzen. czy tylko mnie irytuje takie trzesienie ekranem? nawet otwieranie drzwi powoduje trzesienie xD przez to wyglada tak nie powaznie i zenujaco, a takze irytuje. takie trzesienie jest charakterystyczne dla gier na mobilne urzadzenia. tam przynajmniej nie ma az takiego efektu, nie irytuje tak mocno takie trzesienie na telefonie. na telefonie to jakos lepiej wyglada, nw jakies lepiej zaimplementowane, z jakims umiarem, ale tu to polecieli ostro z intensywnoscia trzesienia.
Mrożąca Śmierć i Mrożąca Śmierć. Czyżby nie potrafili wymówić imienia Ingeloakastimiziliana?
W wielu grach masz to "trzęsienie" i w praktycznie każdej możesz to wyłączyć.
no tak, tylko nie z takim natezeniem jak tu. ale przynajmniej jest mozliwosc wylaczenia tego.
Pierwszy raz widze screen shake o takim natezeniu. Zrzygac sie mozna po 30 sekundahc ogladania tego.
Bedzie sie dalo wylaczyc, a w oficjalnych gameplayach wlaczone dlatego zeby ukryc megaslaby combati animacje.
A ogolnie to wyglada jak "Dungeons And Dragons dla ludzi przed 14 rokiem zycia i z lobotomia mozgu".
Straszny kicz.
bo to ma byc coop, wiec multiplayer obniza jakosc, a jeszcze to wyglada troche jak gra na mobilne urzadzenia (nw moze moda na gry na mobilne urzadzenia w chinach i stad takie podejscie, a noz widelec bedzie duzy przychod dzieki temu?) co tez oczywiscie znowu obniza jakosc. wiec ma byc kicz, a ludzie, szczegolnie chinole lykna to. niestety to moze byc zamierzone.
Niema co narzekać, bo każda gra z D&D albo Wathammerem jest na plus, zawsze można sobie zwizualizować świat "Forgotten Realms" albo świat w czasach Sigmara Młotodzierżcy, tak jak w Warhammer Odyssey