Battlefield 6 z większą liczbą graczy; Battlefield Mobile w 2022 roku
Ja do dzisiaj gram w Battlefielda 1, ale z niecierpliwoscia oczekuje nowego BF-a.
Nie rozumiem tego parcia na jeszcze większą liczbę graczy. To czego najbardziej nie cierpiałem w BF3, BF1 a nawet Battlefroncie 2 to właśnie serwery z dużą ilością graczy, na których nie da się normalnie grać bo wokół każdego strategicznego punktu na mapie jest zbiorowisko graczy, którzy tylko bezmyślnie wymieniają się ogniem.
Nie rozumiem tego parcia na mniejszą ilość graczy. To czego najbardziej nie cierpiałem w BF3, BF1 a nawet Battlefroncie 2 to właśnie serwery z małą ilością graczy, na których nie da się normalnie grać bo wokół każdego strategicznego punktu na mapie jest pusto i nie ma się z kim postrzelać.
Widzisz, równie dobrze może być w drugą stronę. Różni gracze preferują różne style gry. Jedni preferują taktyczny hardcore a inni najlepiej czują się w chaotycznej krwawej rzeźni.
I tutaj będę powtarzał jak mantrę. Prawdziwą siłą BF były w przypadku BF4 i wcześniejszych odsłon (prawie) w pełni konfigurowalne serwery. Nic nie stało na przeszkodzie, żeby rozgrywkę dostosować do własnych upodobań i znaleźć grupę ludzi która je podziela. To właśnie dzięki temu gdy w tej chwili zalogujesz się do battleloga BF4 (gra ma ponad 7 lat) masz grubo ponad setkę pełnych serwerów z różną ilością slotów (od 6 do 64 więc do wyboru do koloru). Reasumując tak naprawdę o sile kolejnego BF w dłuższej perspektywie nie zadecyduje ilość graczy na serwerze czy tam ulepszona destrukcja a właśnie możliwości konfiguracyjne serwerów i mechaniki wspierające "sandboxowość" w samej grze.
To nie graj w Battlefielda bo to ewidentnie nie jest seria dla ciebie. Battlefield od powstania opierał się na 64 graczach i to tylko ze względów technologicznych, bo mogło by być więcej co teraz się dzieje.
To nie wiem dla kogo w takim razie jest ta seria. Bo jak włączam tryb podbój, którego celem jest przejmowanie i kontrolowanie punktów na mapie to wydawało mi się, że dla osób które właśnie to chcą w grze robić. Jednak przy 64 graczach nie mogę tego robić, bo wokół każdego punktu toczy się mała wojenka i każdy tylko bezmyślnie do siebie strzela. Wydawało mi się, że od tego żeby sobie postrzelać jest np. tryb deathmatch, no ale co ja tam wiem.
I z góry dziękuję za rady "to graj na serwerach z 32 graczami". Problem w tym, że takie serwery są chyba w mniejszości i nie zawsze można taką rozgrywkę znaleźć.
Narzekanie na 64 graczy na serwerze w serii, która poza bc2 zawsze miała serwery na 64 graczy lol
I z góry dziękuję za rady "to graj na serwerach z 32 graczami". Problem w tym, że takie serwery są chyba w mniejszości i nie zawsze można taką rozgrywkę znaleźć.
To skoro sam dostrzegasz to, że serwery z mniejszą ilością slotów są mniej oblegane, to nie rozumiem, czemu jeszcze się zastanawiasz dla kogo jest ta seria... Przecież to widać, że większość graczy preferuje serwery 64 slotowe. Czyli ta seria jest dla nich. Jeżeli wolisz bardziej taktyczne czy spokojne podejście do rozgrywki to może po prostu warto się zainteresować innymi tytułami. Nie wiem, ARMA, Squad, Insurgency, R6, CS, Post Scriptum i inne. Wybór jest naprawdę duży.
Cała seria Battlefielda (a także Battlefronta, nawet tego nie robionego przez EA) opierała się na symulacji pola walki. A jak ty sobie wyobrażasz, żeby dwie armie walczyły o strategiczne punkty w grupach 4v4? Przecież to nie ma żadnego sensu na mapach które mają po kilkaset tysięcy metrów kwadratowych.
Akurat w przypadku Podboju w Battlefieldzie bez sensu jak jest mało graczy bo po każdym przejętym punkcie nagle się okazuje że ten po drugiej stronie mapy nie jest pilnowany i zaczyna być przejmowany i zanim do niego dojdziemy żeby go ponownie przejąć nagle te sam punkt, który wcześniej przejęliśmy znowu zaczyna być przejmowany. Robi się z tego taki bezsensowny berek. Jak jest dużo graczy to przynajmniej mamy gwarancje, że każdy punkt będzie broniony chociaż przez garstkę graczy.
Szkoda, że umknęło ci, że mapy w squad mają nawet 16 km^2 powierzchnia a podstawowa mapa w Armie ma jakieś 300 km^2 gdzie wątpię, żeby któraś mapa w BF4 przekroczyła 4 km^2. Do tego mechaniki w tych grach stawiające jakby odrobinkę bardziej na taktykę... A no i jest jakiś przymus, żeby wybierać serwery z największą możliwą ilością graczy? W Armie widywałem serwery 200+ graczy i jak i dla 10 graczy. To samo w Squad. Od 100 w dół. Co za problem wybrać sobie coś pod siebie.
Także no faktycznie XD...
Do tego w tych grach mówimy o polach, tu wymiany ognia idą z setek metrów, Battlefield jest konstruowany do ciaśniejszej rozgrywki, gdzie przeszkody ograniczają zasięg.
A wszystko na końcu i tak sprowadza się do tego, że typ ma problem z dużą ilością graczy a przecież każda z tych gier polega na tym, że te armie w pewnym momencie spotkają się w danym punkcie w którym stoczą małą wojnę, dokładnie tak samo jak w Battlefieldzie o flagę, więc to że mapy są ogromne to nie ma znaczenia bo gracze nie są równomiernie rozproszeni i w takim Squadzie większość gameplayu to albo podróż przez puste przestrzenie albo zacięta walka kilkudziesięciu graczy w walce o punkt.
Battlefield 6 z większą liczbą graczy
A skąd wiecie, że nowy Battlefield będzie miał szóstkę w tytule?
Bo nowy ps ma piątkę
Jak dla mnie mapy z bf 4 ( z DLC ) były najlepsze w całej serii.
Dużo graczy to nie do końca to co jest potrzebne ważne żeby gracze w sensowny sposób z sobą rywalizowali na mapach a czy będzie ich 32 czy np. 320 to nie jest aż tak istotne bo i tak z perspektywy 1 gracza się do większości pola walki gdzie biją się inni na raz nie dotrze. Do tego duże tryby dość szybko umierają więc to żadna rewolucja.
No z tego co widzę na battlelogu to to właśnie serwery 64 slotowe na dzień dzisiejszy zdecydowanie królują (a do niektórych jest nawet po kilka osób w kolejce) więc nie do końca wiem skąd ta teoria o umieraniu dużych trybów... W BF4 oczywiście
Battlefield to ogromne mapy, duża ilość graczy, różnego typu pojazdy.
Serwery 64 osobowe były zawsze najbardziej oblegane od czasów Battlefield 2.
Jeśli ktoś szuka 8vs8 to Call of Duty funduje takie klaustrofobiczne mapki i respawn co kilka sekund - have fun, kto co lubi.