Valheim zostanie MMORPG dla ponad tysiąca graczy dzięki modowi
Przepraszam bardzo...
Czy to jest news o tym, że grupa moderow PLANUJE stworzyć MODA?
Z oficjalnej strony:
The project is currently in the research phase
Rozumiem ze gra jest turbo popularna, ale to drobna przesada moim zdaniem...
I ten tytuł... Twórcy dopiero planują, a GoL juz wie, że dowiozą!
Ja dzisiaj planowałem zacząć grać w Pillarsy 2...
Możecie klepnąć newsa, że już ukończyłem wszystkimi klasami i widziałem wszystkie zakończenia, a co!
Mogę nawet udzielić ekskluzywnego wywiadu!
Gra była turbo popularna, straciła zdecydowaną większość graczy. Niedługo będzie w to grało mniej niż 5% szczytowego momentu.
Ostatnio cały czas tak jest - "gra podbija steama, bla bla bla, turbo popularna, bla bla bla, cośtam cośtam cośtam, a po miesiącu czy dwóch widzisz ją w artykule "Gry, które straciły prawie wszystkich graczy". Już teraz w statystykach widać spadek graczy luty-kwiecień o ponad 50%. Ludzie najpierw się napalają, bo każdy tę grę opisuje w samych superlatywach, kupują, często na ślepo, pograją chwilę, żeby stwierdzić że to nie to, albo nudzą się po jakimś czasie, bo ileż można klepać to samo i odkładają grę na półkę. Dzisiaj najlepiej poczekać ten miesiąc, dwa, poczytać po tym czasie rzetelne opinie i wtedy kupić (albo nie).
Gra została wypromowana między innymi przez streamerów. Potem doszły do tego media i algorytmy steam. Mało dodają tam contentu więc nie potrafią utrzymać gracza przy grze. Jaki jest sens wydawać kase na patch i content do tej gry? Jak gra zarabia na sprzedaży i nie ma mikrotransakcji?
Bo gry kupuje się, przechodzi się je i kończy. Wiem, zaskakujący mechanizm konsumpcji gier.
Są gry jak valheim które są świetne i bardzo dobrze się sprzedają, ale nie zmienia to faktu, że - przechodzi się je i kończy.
Aha. Tylko, że to nie jest ta gra pokroju kup i przejdź. Forma zabawy jest inna. To tak jakby mówić, że ktoś gra w simsy by je przejść.
widać nie masz pojęcia nic o tej gierce
Grasz w gry survivalowe by je przejść?
Zagrałem w valheima żeby go przejść i wiesz co? Przeszedłem! Zgładziłem wszystkich bossów, ukończyłem grę. A teraz w oczekiwaniu na rozszerzenia m.in nowych bossów, buduję sobie zamek i cały czas się dobrze bawie.
To jest EARLY ACCES !, gra nieskończona bez pełnego kontentu, oraz jest to cooperacyjny survival którego się przechodzi, ma swoje etapy i progresowanie sprzętu, w pewnym momencie osiąga się ostatni etap zabija się najsilniejszego bossa mając najlepszy dostępny gear, i o wielkie zdziwienie ludzi - GRA SIE KOŃCZY i nie ma co dalej w neij robic, graliśmy z ekipą jeden miesiąc nabiłem 120-130 godzin w grze zbudowaliśmy 3 róźne osady, nqa róźnych biomach, grało się cudownie, no ale w końcu gra się skończyła i trzeba było skończyć przygodę, czekamy na nowy kontent. Jak według was w takiej grze ma nie spadać liczba online, którą można przejść w miesiąc a od 4 nie ma nowego kontentu ?
Możecie klepnąć newsa, że już ukończyłem wszystkimi klasami i widziałem wszystkie zakończenia, a co!
Mogę nawet udzielić ekskluzywnego wywiadu!
Ja poproszę, myślę że byłby to ciekawszy news niż część tego co jest wrzucane obecnie. Chociaż po tym jak gol pochwalił się stawkami za newsy to trochę ich rozumiem, mi też by się nie chciało.
Se mogą planować, gra przy 10 osobach nie wyrabia i dzieją się cuda na kiju w obszarach z większą ingerencją w teren a miałoby być wielkie MMO
Twórcy Valheim: Wywalone
Fani Valheim: Mody, nowe tryby, mapy, paczki graficzne, fixy, tweaki etc. etc.
Ostatni patch do tej gry wydany został 29 Marca...
Poprawili tłumaczenia, muzykę, creditsy oraz timing paru itemów...
Jednym słowem twórcy to Bugthesda na sterydach.
Baza graczy leci w dół i to strasznie.
Już praktycznie na początku o tym pisałem. Bez nowego contentu gracze będą tylko odchodzić a i tak większość kupiła to bo była taka moda. Obecnie po co mają twórcy dopieszczać tę grę jak będą więcej tracić niż zarabiać? Pewnie jak dadzą jeszcze jakąś sporą przecenę do troszkę gra odżyje.
Mam w Valheim 50h, to wystarczyło by na aktualnej wersji zabić wszystkich bossów i zdobyć ekwipunek. Robię więc sobie z ekipą przerwę w oczekiwaniu na 1szy duży patch z zawartością, jak większość graczy zapewne.
Ludzie nie odchodzą od tej gry dlatego że jest zła, tylko po prostu na ten moment skończyli ją "na 100%" i czekają na nowości. To chyba normalne? Valheim to nie MMO gdzie codziennie masz fetchquesty na zabijanie setek tych samych mobów.
Nie rozumiem ludzi co twierdzą, że gra się przejadła bo gra coraz mniej ludzi (a jednak właśnie pękło 7 mln sprzedanych kopii gry). Mało jest gier jak CS: GO, które są w stanie utrzymywać potężną bazę graczy przez wiele lat, większość gier, które osiągnęły sukces, mają swoje 5 minut, a potem liczba grających zaczyna spadać.
Urumod proszę cię skasuj te twoje posty bo tego czytać się nie da, aż musiałem się tu zarejestrować i odpisać bo takich głupot jakie ty tu wypisujesz to ja jeszcze w życiu nie widziałem.
Co trzeba mieć w głowię żeby pisać że grę i wydawcy o której świat nie słyszał , wypromowali streamerzy.
Nagle z racji "mody" jak ty to piszesz ci wszyscy sie rzucili na grę zrobioną przez 5 osób z nieznanego szwedzkiego studia i napompowali sprzedaż do 7 milionów.
Człowieku pomyśl może czasami zanim coś napiszesz. Ta gra jest po prostu niesamowicie dobrze zrobiona i przemyślana i dlatego tyle ludziom sie spodobała. Nakręcili sobie sprzedaż świetnymi opiniami a to że tobie sie nie podoba to jest zrozumiałe, masz prawo do własnej opinii , ale nie jest to powód aby tu na forum pisać takie głupoty.
Napisałeś ze ludzię odchodzą i ci sie sprawdziło , trzeba cie może oświecić ze gry jakie by one świetne nie były to poprostu się je przechodzi i kończy. Czlowieku Valheim to nie jest zadne MMO , to nie jest jakaś nawalanka PVP , popatrz na czołówkę top listy steam , jakie gry posiadają stała ilość graczy, tylko tego typu gry.
Przegrałem w tą gre ponad 150h i było to dla mnie najlepsze doświadczenie w grach od dobrych kilku lat. Zadna gra AAA dawno nia dala mi tyle zabawy co VALHEIM.
Naprawdę polecam każdemu spróbować i samemu się przekonać ze w grach to jednak grywalność powinna być na pierwszym miejscu a nie inne elementy.
Czekaj czy ja dobrze czytam?
Wystarczyło że gra jest dobra by sprzedać się w milionach?
Na PC gdzie dogrzebanie się do czegoś dobrego graniczy z cudem w zalewie gier na Steamie?
Takie coś by przeszło w sprzedaży idącej w tysiące, nie milionach.
Nawet gry z niezłą kampanią marketingową mogą się nie rozejść w takiej ilości...
Dlatego streamerze przyczynili się do tego, że ta gra jest/była popularna. Po nich przyszły media i algorytmy steama. Czemu among us nie wybił się od razu? Tylko dopiero po tym gdy streamerzy zaczęli w to grać? Przecież gra była tak samo dobra w dniu premiery jak wtedy gdy w to grali streamerzy? Mnie gatunek Valheim kompletnie nie interesuje a i tak wiem więcej o grze niż bym chciał wiedzieć.
By z Valheima zrobić mmo to oni musieli by całość gry przeprojektować a to gra EA i twórcy będą mam nadzieję coś do niej dodawać/zmieniać co wiązało by się z ciągłą masą nowej pracy przy modyfikacji. Ja tego nie widzę chyba że dostali na to masę kasy skądś.
Jak przy każdej prawie grze mody się pojawiają ale taki projekt to wymagałby niezłej przebudowy pierwowzoru jak napisał kolega powyżej:)
Trochę fantazji - ilość wysp z łąkami i czarnym lasem to +/- 30-40 a wrzucić na każdą po 30 osób to pół dnia i wykarczowana cała:)
PvP to łaczyło by się z najazdami na wyspy (wioski,zamki) czyli gildie a wtedy zmiany na pilnowanie dobytku:) jedni w realu śpią drudzy pilnują a potem zmiana.
Jeżeli obecne studio nie odpuści po całkiem dobrym zarobku to faktycznie będzie to bardzo dobry tytuł(sam przez kilkanaście godzin budowałem sobie zamek) ale martwi mnie troszkę brak konkretów gdziekolwiek co dalej(reedit,twitter,stronka) bo mija kwiecień a dużych patchy ma być 4 a tu bida z community.