Microsoft promuje niezwykłego PC do Flight Simulator, który i tak nie da rady na Ultra
Jak się robi grę, która korzysta w 2 rdzeni, kiedy standard w grach to powiedzmy te 6... to potem gra działa, jak działa.
Bo ta gra jest pewnie stworzona z myślą o 30 klatkach, a tyle Rtx 3070 zapewni nawet w 4K (z włączonym DLSS, ale zapewni) I detalami na Ultra
Podczas testów na RTX 3090 ze słabszą wersją i9-10900K, ilość klatek spadła do 33 przy 1080p, a w opisywanym komputerze jest jednak RTX 3070 i i7. Uważam, że na tej konfiguracji w ustawieniach Ultra tytuł nie będzie grywalny. A poza tym dla wielu graczy (w tym mnie) 60 FPS to obecnie standard. Twierdzenie, że gra była tworzona z myślą o 30 kl/s to raczej archaizm.
A poza tym dla wielu graczy (w tym mnie) 60 FPS to obecnie standard. Twierdzenie, że gra była tworzona z myślą o 30 kl/s to raczej archaizm.
To jest symulator lotu, nie FPS. Tutaj nawet 20 klatek w zupełności wystarcza.
https://www.youtube.com/watch?v=nQ5EVb_yJWQ&ab_channel=BENCHMARKSFORGAMERS 4:09. Proszę zwrócić uwagę, że nawet niekręcony 3060 Ti trzyma barierę 30 klatek w 4K. Tam chyba tylko jedna opcja jest na medium i jedna na high (przy czym nie da się ustawić chyba tego detalu powyżej high) reszta na ultra. I teraz odpowiednio: 3060 Ti 31 fps, 3070 35 fps, 3080 46 fps oraz 3090 51 fps :)
The Verge to się nadaję do deptania winogrona w winiarni, dalej ich poradnik do składania komputera krąży po YouTube.