Twórcy Ghost of Tsushima pracują nad „spektakularną grą wieloosobową”
Wolałbym żeby twórcy Ghost of Tsushima pracowali nad spektakularną grą dla jednego gracza. Ale zobaczymy co z tego będzie.
Wolałbym żeby twórcy Ghost of Tsushima pracowali nad spektakularną grą dla jednego gracza. Ale zobaczymy co z tego będzie.
Kupowanie Gry wyłącznie wieloosobowej jest jak kupowanie lodowej rzeźby.
Owszem są takie, które nie topią się, ale trzeba wkładać dużo wysiłku by utrzymać zimno lub odpowiedni klimat (odnośnie gry: dużo grupa graczy, wkładać więcej pieniędzy w rozwój by utrzymać zainteresowanie i przede wszystkim stabilne serwery wymagające też utrzymania)
Była już taka. Nazywała się Anthem.
No tak..wszyscy czekamy na nowe MMO. Tak to jest jak komuś za bardzo tabelki z exela wejdą.
Tak, na to czekaliśmy, na kolejnego looter-shootera w multi...
Najpierw Bend chce robic multika i Sony im to anuluje, a teraz Sucker Punch robi gre multi?
Niby fajnie, ze Sony daje jakas wolnosc tworcza, ale w tych przypadkach jest inaczej
Cudownie!
Kolejny battle-royale-looter-shooter-gra-o-zombie.
Gdzie preorder???
Taka ciekawostka w Ghost of Tsushime można zagrać w Coopie bo widziałem jak jedna stremerka grała z widzem
No bo dodali jakiś tryb co-op, jakieś misje inspirowane bardziej mitologią japońską.
Obecnie reakcje graczy (słuszne swoją drogą) na wieść, że kolejne studio po dobrym tytule singleplayer tworzy grę multi -->
To jest tak jakbys mistrza swiata w gotowaniu, ktory dwie dekady ćwiczył zeby wygrac mistrzostwa swiata master chef wzial i posadzil przy odsmazaniu wczorajszych kotletów mielonych na starym oleju.
To nawet nie ma co sie ludzic, ze wyjdzie z tego cos więcej niz tylko marnotrastwo talentow, zasoboe i czasu.
Ludzie itak beda grac w CS,LOL, Fortnite i Warzone i Sony chodźmy sie zesrało nie powtorzy nawet 10% sukcesu ww. zwlaszcza, ze wola kase za abonament umozliwiajacy granie online.
Z grami wieloosobowymi jest tak że ponad 90% to klapa ale te które zalapia się na ten nikly procent przyciągają miliony na długo.
Coś mi się zdaje że Sony chce w tej generacji stworzyć sieciową grę która zalapie się do tego niklego procenta czyli poszerzyć najwyższą jakość gier single o grę multi która będzie sprzedawać konsole i zarabiać.
Oczywiście wielu próbowało i zazwyczaj polegali zobaczymy czy się uda.
no super Anthem porażka = każda gra wieloosobowa to porażka
Alien: Colonial Marines porażka = każda gra singleplayer to porażka xD
dajcie spokój, Sony zalewa nas cały czas świetnymi grami singleplayer, jak zrobią coś równie dobrego w multi to będzie to dobry ruch, takie wyjście ze strefy komfortu jest okej.
Pokaz to zalewanie, bo jak narazie na PS5 nie wydali nic.
Remaster 13 letniego starocia i dlc do gry z 2018 roku to nie jest nic wyjątkowego.
Sony sie wystrzelalo z hitow na PS4 i przynajmniej o rok za wczesnie wydali PS5 przez co jest niedorobione, duze, pradozerne i ma podkrecone zegary, zeby chociaz 10TF osiagnac.
Zanim ten złomik sie rozkreci to juz wyjdzie poprawiony model slim i nalezycie wydajny gotowy na ere 4K model pro pewnie na Zen3/4 i RDNA3 w 2024.
Ile jest ps5 na rynku że oczekujesz nie wiem czego gry się tworzy latami i jeszcze jest za wcześnie żeby pokazać gry z najwyższej półki na nową generację.
Nie tylko Sony a wszyscy nic ciekawego nie oferują teraz dlatego trzeba czekać. W tym roku nic z najwyższej półki nie wyszło i najlepsze co nas czeka w tym kwartale to remaki w tym niera. Także spider i demons soul to i tak wysoka półka jak na obecny okres.
Chodziło mi o PS4. Nie wiem czego się spodziewałeś 10 ekow +90% na meta na premierę konsoli której nie da się kupic ;)
Sony zalewa nas cały czas świetnymi grami singleplayer
Jak Gran Turismo Sport, Killzone Shadowfall, Order 1886 czy Knack?
A z tym zalewaniem, kiedy wypuszczają może 3 godne uwagi gry rocznie też bym nie przesadzał.
Najlepsze doświadczenia singlowe już dawno daje indie.
Ładny cherry picking. O grach takich jak Bloodborne, Uncharted 4 (i The Lost Legacy), Horizon Zero Dawn, Ratchet & Clank, Ghost of Tsushima, The Last of Us 2, Spider-Man, God of War, Gravity Rush 2, Drive Club, Tearaway Unfolded. To chyba oczywiste, że nie jest możliwe by każda gra była wybitna. Nawet z tych które wymieniłeś, GT Sport zdołało zebrać sporą grupę aktywnych graczy, a Order choć bardzo krótki i mega liniowy, wciąż jest całkiem niezłym doświadczeniem.
Tak dlatego gra roku 2020 jest tlou part II, 2019 to Death Stranding, 2018 to god of war, 2017 (pomijając zelde na switcha) Horizon ZD, a 2016 to Uncharted 4
Faktycznie indyki są najlepsze w singlu xDDD
Wydawcy gier AAA ogólnie wydają mniej gier niż generację temu
Jezu...to że gracze jako społeczność jeszcze nie rzygają klepanymi na jedno kopyto AAA, to już nie mój problem.
Faktycznie indyki są najlepsze w singlu
Cieszę się, że też tak uważasz.
Bloodborne, Uncharted 4 (i The Lost Legacy), Horizon Zero Dawn, Ratchet & Clank, Ghost of Tsushima, The Last of Us 2, Spider-Man, God of War, Gravity Rush 2, Drive Club, Tearaway Unfolded.
12 gier z 7 lat. To nawet nie 2 na rok. Żadnych topowych wyścigów. Żadnego fps-a. Cienki strumyk, a nie powódź.
Wg WikipediI na ps4 było 67 exów. Z czego tylko niewielka część to gry AAA.
Oho kolejne giereczka multiplayer z jakby ich malo na rynku bylo.
To co? Kolejne utalentowane studio odpadlo od robienie dobrego singlowego IP? Sony Japan zabili, PS VR porzucili już, tak samo jak PS3,Vite
Wczoraj wyczytalem,zeczesc zasobow tworczych zuzyja na gry mobilne.
No i Days Gone 2 podobno ubili. No i do dzisiaj ze scalperami nawet nie podjeli walki
Cudownie, Sony rozpędza sie coraz szybciej, by walnac głową o betonowa ścianę. Bedzie fajna plama...
Świetnym coopowym dodatkiem do Ghots of Tsushima pokazali, że wiedzą co robią. Nic tylko trzymać kciuki.
Wyluzujcie, nikt Wam nie każe grać w gry sieciowe. Nie wiem czy wiecie, ale jak Wam się dana gra nie podoba, to wcale nie musicie w nią grać.
Gier single player jest cały czas mnóstwo do ogrania, także zamiast wiecznie narzekać, to możecie sobie pograć.
Albo dalej będą rozwijać tryb multi/coop z Tsushima Legend, co jest tylko na plus i nie ma się czego bać...
... albo właśnie widzimy pierwsze pokłosie wizerunkowej porażki Cyberpunku i CDP.