Diablo 2: Resurrected zachowało ducha oryginału. W grze znajdziemy nawet ten sam bug
Może dlatego, że kod gry jest identyczny a jedyną różnicą jest nakładka graficzna?
Z tego co mi wiadomo kod gry nie jest identyczny bo bliz zgubił kod źródłowy do D2, chyba że odtworzyli kod 1:1, gdzieś kiedyś coś czytałem że remasteru nie będzie bo bliz nie ma kodu.
Ludzie dalej wierzą w takie zapewnienia? To była tylko gadka marketingowa, byle ludzie nie zaczęli za dużo gadać, bo remaster był zapewne na bardzo wczesnym etapie produkcji, albo był w planach.
Z tego co mi wiadomo kod gry nie jest identyczny bo bliz zgubił kod źródłowy do D2, chyba że odtworzyli kod 1:1, gdzieś kiedyś coś czytałem że remasteru nie będzie bo bliz nie ma kodu.
dlatego jest tak jak napisał Polterghost, w tle działa normalny build diablo 2, którego nie widzimy, a nakładka graficzna pokazuje nam to w ładniejszej oprawie, dlatego istnieje przełączenie między wersją remastered a vanilla
ale szczerze, tak im się nie chciało opracować kod gry w oparciu o te informacje co mają ? łatwiej im było obudować starą grę niż zakasać rękawy, ale chyba lepsze to niż później łatać grę bo coś nie trybi a tak duch oryginału został zachowany
Ludziska przecież to nie spekulacje, a fakt, że odświeżenie jest nakładką.
Jest potwierdzone, że w każdej chwili będzie można przełączać się między wyglądem gry Vanilla, a Remastered niezależnie od postępów w grze. Świetny pomysł.
Zupełnie inaczej było przy remasterze Warctaft 3, gdzie było to niemożliwe.
JPRD, aktualny dysk ulegl uszkodzeniu jeszcze przed premiera D2, podobno sporo rzeczy przepadlo, ale mieli starsze kopie i musieli zap... 12h na dobre wszystko poodtwarzac, stara historia.
Tak, tak od nowa. Clue każdego remastera to zarobić i się prawie nie narobić.
Ludzie dalej wierzą w takie zapewnienia? To była tylko gadka marketingowa, byle ludzie nie zaczęli za dużo gadać, bo remaster był zapewne na bardzo wczesnym etapie produkcji, albo był w planach.
Raczej chcieli zrobić remake, ale bez kodu źródłowego byłoby ciężko, dlatego tylko nakładka graficzna na oryginalny klient. Ale pewnie masz rację z tym, że nie chcieli hajpować za bardzo, kombinowali z remasterem, ale nie byli pewni jak to wyjdzie w praniu stąd dość późna zapowiedź, bo ukazanie się gry raczej nie było na 100% pewne. No, ale na szczęście sobie poradzili, gra wygląda świetnie.
Nakładka nakładką ale mnie zmroziło że ktoś na 2070 nie wyciągnał 60fps na maxie....
Szkoda ze ludzie od Crasha musza to robic w czasie gdy oryginalni tworcy z Blizzarda zakladaja nowa firme.
Jak to ten sam bug ? W oryginalnym d2 nie było zakładki "shared" która umożliwia duplikowanie przedmiotów :P