Bad Dream: Fever | PC
Przeciętna kontynuacja serii Bad dream. Widać, że twórcy szukali nowych rozwiązań, na przykład wprowadzili mapę i bardziej płynny, elastyczny sposób poruszania się przez lokacje. Niemniej jednak projekt jako całość wypadł gorzej od części pierwszej. Na plus oprawa audiowizualna, którą wykonano staranniej niż w epizodzie "Coma". Pomimo że nastrój grozy zbudowano szablonowo, to może udzielić się pewien lęk w trakcie zabawy. Na minus projekt postaci prowadzącej, która wypada sztucznie oraz dziecinnie. Rozwiązywanie zagadek jest uciążliwe ze względu na konieczność krążenia przez lokacje, a pewne przedmioty są blokowane do etapu rozgrywki, w którym mają użytek (co wprowadza niepotrzebne zamieszanie oraz konieczność zapamiętywania gdzie co jest). Powiedziałbym, że druga część została trochę przekombinowana i nie każde rozwiązanie wyszło dobrze, jak chociażby marna animacja z pająkami we wprowadzeniu. Nie mówię nic o błędach, jak na przykład kompletna utrata dźwięku, a takie są. Zdecydowanie znacznie lepiej wypadła poprzednia gra, część "Fever" nieudana, ale trzeba uczciwie przyznać, że "Coma" wzniosła oczekiwania.
Spoko zagadki.
Dobre rozwiązania z blokowaniem przedmiotów i lokacji by nie marnować czasu.
Dość logiczna.
Zaskakujące fabuła
Nieszablonowe rozwiązania.
Stopień trudności w sam raz by nie zacinać się na długo