Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dying Light 2 z historią na 20 godzin zabawy

01.04.2021 12:28
misterŁŁ
👍
1
misterŁŁ
85
Generał

Na razie brzmi na rozsądną długość. Mam dość gier, które nie masz ochoty do nich wracać

01.04.2021 12:41
2
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
10 cent
85
Pretorianin

Biorąc pod uwagę los Cyberpunka, przy którym Redzi stanowczo pospieszyli się z wydaniem, Techland obrał według mnie dobre podejście. Nie gadać o konkretach, terminach, tylko spokojnie sobie pracować. Żeby znowu nie było sytuacji, że naobiecują, a potem wychodzi półprodukt, który trzeba miesiącami łatać i naprawiać.

01.04.2021 12:48
Elessar90
2.1
4
Elessar90
86
GRYOnline.pl

tvgry.plRedakcja

Właśnie dlatego nie zapowiadali wydania gry w 2020... ;)

01.04.2021 14:13
2.2
2
Tasdeadman
52
Generał

Elessar90 trochę inną sytuacją jest ogłoszenie daty premiery i zrewidowanie poglądów, przez problemy produkcyjne oraz odłożenie jej bezterminowo a czym zupełnie innym jest uparte dążenie do premiery wydając najpewniej pierwszy stabilny release na którym dało się ukończyć grę.

01.04.2021 12:56
3
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
MewsoNs
68
Generał

Wszystkie tłumaczenia wyglądają sensownie. Mam nadzieję tylko, że poziomy trudności będą zrobione z głową a nie jak w jedynce, że dopakowali mobkom co poziom HPx3. to najbardziej żenująca metoda na "utrudnienie" ( bardziej sprawienie, że gra jest upierdliwa ). Skoro tak się chwalą nowym engine i AI zombie, to niech rozwiną system trudności na coś w stylu dodatkowych przeciwników w miejscach gdzie na normalu było kilka zombi, teraz powiedzmy, że leci na nas chmara 50 i to akurat z jakiejś bramy która poprzednio była zamknięta. Wiadomo są to rzeczy trochę oskryptowane, ale z drugiej strony czujemy ewidentną różnicę względem normala. Podobnie mogą pojawić się nowi przeciwnicy - silniejsi posiadający jakieś skille powodowane mutacją. Jakieś plujące kwasem, rozpylające toksyczne opary. Zwykłe zombi mogłyby poprzez ugryzienie nakładać dotę -zatrucie. To wymagałoby zrobienia sobie antidotów, czyli wymuszałoby poniekąd jakieś przygotowanai na wyprawę. Oczywiście to wszystko na wyższych poziomach trudności w zamian za lepszy loot. Takie rozwiązania mnie by osobiście zachęciłyby do ponownej rozgrywki/grania na wyższym poziomie trudności, bo jak ja mam się męczyć na wyższym poziomie trudności i oglądać żenadę w stylu 3x HS w zwykłego zombiaka, żeby zginął i to jedyna atrakcja tego wyzwania, to ja podziękuję. Oczywiście wzrost statystyk potworów o jakieś powiedzmy 10-15% co poziom trudności to nic złego, ale tylko, jeżeli będzie to jeden z składowych elementów całej zmiany.

ps: jedynkę lubiłem bardzo i na dwójkę liczę mocno. Oby rozwinęli formułę craftingu i tak jak któs pisał na przykładzie dead island, żeby przedmioty nierozwalały się dokumentnie ( jedynei wymagały naprawy ). Dodatkowo żeby był jakiś podział na strefy trudności przez co mogliby zrezygnowac z tego debilnego levelscallingu, który jest kolejną oznaką lenistwa w kwestii ogarnięcia balansu.

post wyedytowany przez MewsoNs 2021-04-01 13:01:01
01.04.2021 13:15
Krwiopijca
3.1
Krwiopijca
34
GamerGate Troop

Małe szanse by odcięli ludzi grających na normalnym czy łatwym od jakiejkolwiek zawartości by dać ją na poziomie trudniejszym. Mogli by za to zwiększać szybkość zombi na wyższych poziomach to by z pewnością podniosło trudność w starciach. Ilość przeciwników miała by duże znaczenie jeśli chodzi o optymalizację i ta ilość ma swoje granice. Gra wychodzi także na poprzednią generację więc nie ma co oczekiwać nie wiadomo jakiego przeskoku. Może wydadzą jakąś ulepszoną wersje na obecną generację i pc to wtedy.

01.04.2021 14:41
3.2
grabeck666
82
Senator

no... bo to taka różnica, dać 3x więcej stworków zamiast boostować im hp x3...

01.04.2021 13:04
SpoconaZofia
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
SpoconaZofia
80
Legend

Realnie ciekawe jak oni liczą te godziny. Stoi smutny pan z marketingu nad głową programisty i liczy czas. ?

01.04.2021 13:13
4.1
mazurek92
46
Konsul

tester oprogramowania?

01.04.2021 13:59
Krwiopijca
4.2
2
Krwiopijca
34
GamerGate Troop

Liczy każdą sekundę i to na głos.

01.04.2021 13:09
KamilB.
5
odpowiedz
KamilB.
61
Generał

i dość.

01.04.2021 13:53
6
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1343642
6
Generał

Oby bie bylo juz symulatora kuriera i biegania z jednego konca mapy na drugi, by pozniej wrócić.
To mnie wykończyło w jedynce i jej nie ukonczylem, nuda i brak ciekawych questów mnie pokonały.
Nie kupuje na premierę, nie preorderuje (tego nigdy jeszcze nie zrobiłem), poczytam recenzje (glownie graczy i tylko te krytyczne, klakierom sie nie ufa!) i wowczas podejme decyzje czy warto.
Dying Light 1 do dzisiaj nie trafil do gamepassa, wiec nie ma co oczekiwac, że dwojka trafi (chyba, ze będzie klapą).

01.04.2021 14:36
Tomek465
6.1
1
Tomek465
87
Konsul

to że jesteś leniwy to nie wina gry !
wiesz ze miałeś tam szybki powrót ?
była masa ciekawych questów pobocznych !
a jak szukałeś znajdziek to już jes Mega !
sam szukałem i znalazłem 100% :) ale było tego oj było !
zagraj jeszcze raz taka moja rada i weź całą grę od początku do końca zobaczysz jak będzie ciekawie !
mi zakończenie gry + dodatek i odszukanie wszystkich znajdzie zajęło 72 godziny i 30 minut :)

ale było warto !! niektóre widoki z największych miejsc były pro :)

01.04.2021 14:33
paul181818
7
odpowiedz
paul181818
75
Generał

Ciekawe czy wyjdzie demo bo pamiętam, że kiedyś przy okazji jedynki było godzinne demo z jedną albo dwoma misjami pobocznymi. Dwa albo trzy lata później już znikło.

post wyedytowany przez paul181818 2021-04-01 14:34:43
01.04.2021 14:55
👍
8
1
odpowiedz
AdamM13
8
Junior

I bardzo dobrze że zawiele nie mowią o grze. Wolę poczekać i być podekscytowany grą i dobrze się bawić w niej niż to co zrobili z CP. Jakies reklamowonie sie co tydzień Night City Wire a wyszedł kupsztyk ze glowa mała. Ale wierzę ze Techland nie zawiedzie. Puki co chyba nigdy nie zawiedli jak sięgam pamięcią

01.04.2021 15:28
Barklo
9
odpowiedz
Barklo
121
Generał

Spoko 20h kampania główna , do tego zadania poboczne 20-40h . To już wychodzi sporo tych godzin . Pewnie jeszcze powstaną 1-2 dodatki i będzie 100h jak złoto :)

01.04.2021 15:52
👎
10
1
odpowiedz
1 odpowiedź
wwad
122
Generał

Jak na 4 krotnie większy świat 20h to trochę mało.
Robienie gigantycznego świata już w wielu grach się nie sprawdziło ja wolę mniejszy a bardziej zagospodarowany taki przynajmniej mogę poznać a nie że w każdym miejscu jestem 1 raz i to tyle.

01.04.2021 19:44
KUBA1550
😂
10.1
KUBA1550
64
Generał

4 razy większy ale pierwsze przejście gry odblokuje 25% mapy, kolejne przejście drugie 25% itd. Nie da się odblokować całej mapy tylko za każdym razem jakiś jej procent. Z 20 godzin głównego wątku zrobi się 80h bo będziesz musiał 4 razy przejść grę aby zwiedzić całą mapę. Za każdym razem wybierając inne kwestie dialogowe. Dialogi powinny być dotyczące osób i ewentualnie ich utraty a nie blokowania miasta. Sztuczne przeciąganie rozgrywki. Trzeba będzie grać z poradnikami aby wiedzieć co wybrać za kwestię dialogową aby odblokować właściwą część mapy i się nie pomylić. Powinno być jak w DL1 zablokowana jakaś cześć mapy i z czasem jej odblokowywanie przez przechodzenie misji. Nie lubię całej mapy odblokowanej od razu bo to szybko wynudza grę. W RDR2 zwiedziłem całą mapę i już znudziło mi się jej przechodzenie bo wiem gdzie co się znajduje. Odblokowywanie po kawałku daje najwięcej funu. Ale nie nawidzę przechodzić tej samej gry kilka razy.

post wyedytowany przez KUBA1550 2021-04-01 19:50:23
01.04.2021 19:35
KUBA1550
😡
11
odpowiedz
3 odpowiedzi
KUBA1550
64
Generał

Największa wada gry to brak możliwości odblokowania całego miasta przy jednym podejściu. Co z tego że jest mapa 4 razy większa jak aby odblokować jej kolejne fragmenty trzeba będzie przechodzić te same misje kilka razy. Kretynizm.

01.04.2021 23:41
Krwiopijca
11.1
Krwiopijca
34
GamerGate Troop

To nie tak miało wyglądać jak dobrze pamiętam. Fragmenty mapy miały się zmieniać pod wpływem naszych działań i tylko nieliczne lokacje jak pewnie kwatery główne przeciwnych frakcji będą dla nas zablokowane. Wszystko inne powinno być odblokowane tylko np jakaś część mapy prosperuje podczas gdy inna jest w ruinach. Mogę się mylić.

08.04.2021 22:50
PokerFac3
11.2
PokerFac3
26
Chorąży

Krwiopijca nie kwatery tylko cały kawałek mapy.

Ogólnie ma być 7 sektorów dużych i one sie mają otwierać w różny sposób.
Np. na gameplayu czy tam trailerze było że jak otworzyliśmy pompy do zadania to przy okazji ruiny sie wyłoniły co daje nam nową miejscówkę, zadania i nowy rodzaj zombie i bla bla.

A jak np. nie otworzymy pomp to decyzja już przepadnie i nie ujrzymy tej lokacji.

Tak to ma działać. Póki twórcy nie zmienią swojego zdania. Ale tak obiecali i tak mniej więcej będzie.

08.04.2021 22:51
PokerFac3
11.3
PokerFac3
26
Chorąży

Akurat nie te same misje. Bo misje będą inne.

Powiedzmy że robisz misje. I ona jest decyzyjna czy dana lokacja sie pojawi czy nie.

jeśli się nie pojawi to masz zadania jakie masz.
Jak sie pojawi to masz nowe zadania bo w tej lokacji pojawią się NPC z zadaniami.

01.04.2021 23:22
FanGta
12
odpowiedz
FanGta
173
Generał

Najlepiej jakby świat był mniejszy, fabuła krótsza i bez żadncyh RPGowych kretynizmów

02.04.2021 02:14
13
1
odpowiedz
Mar3k
57
Pretorianin

Moim zdaniem 25h to idealna długość gry dla wielkich tytułów AAA nie będącymi grami z gatunku RPG. Sam wątek główny może troszkę za krótki ale jeśli nadrobią to jakością to jestem za.

02.04.2021 02:22
A.l.e.X
😂
14
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

pamiętam te zadowolenie jak CDP podał że Cyberpunk 2077 będzie krótszy od W3, a potem te stęki i pierdzenie na forum że czemu taki krótki przy W3 :)

03.04.2021 17:04
15
odpowiedz
zanonimizowany1100958
62
Pretorianin

Mam nadzieję, że będzie dubbing.

Wiadomość Dying Light 2 z historią na 20 godzin zabawy