Rozwój Wiedźmina, projekty AAA i naprawianie Cyberpunka 2077; CD Projekt ujawnia plany na przyszłość
Cieszy to, że Redzi zmieniają podejście do marketingu. Kampania promocyjna Cyberpunka była tak ogromna, że ludzie chcieli gry dziesięciolecia. Jak się okazało, nie tędy droga, bo finalny produkt pozostawał i nadal pozostawia dużo do życzenia. Życzę im powodzenia przy następnych projektach, oby wyciągnęli wnioski z tego, co się dzieje z Cyberpunkiem. Czekam też na Wiedźmina 4, który prędzej czy później pewnie się ukaże :)
Pożyjemy- zobaczymy. Korposlajdy w powerpoincie przyjmą wszystko, mnie interesuje praktyka:)
To podkreślanie, że CDPR tworzy gry najwyższej światowej klasy i chce być w trójce najlepszych deweloperów na świecie zawsze mnie bawiło podobnie jak ich teksty, że są buntownikami i coś tam. Więcej konkretów o grach, a mniej stroszenia piórek.
Cieszy to, że Redzi zmieniają podejście do marketingu. Kampania promocyjna Cyberpunka była tak ogromna, że ludzie chcieli gry dziesięciolecia. Jak się okazało, nie tędy droga, bo finalny produkt pozostawał i nadal pozostawia dużo do życzenia. Życzę im powodzenia przy następnych projektach, oby wyciągnęli wnioski z tego, co się dzieje z Cyberpunkiem. Czekam też na Wiedźmina 4, który prędzej czy później pewnie się ukaże :)
mówili, że na PC też dadzą a teraz nie wiem tylko o RT * co mnie RT interesuje dawać lepsza grafe dla RTX3000 i next 4000.
Czyli tak jak można było się spodziewać, będą dalej łatać grę. Niektórzy ludzie którzy wieszczyli że to już koniec łatek się zdziwią.
Pracować kilka lat nad tak ogromną grą i zostawić ją w "powijakach", to byłby strzał w stopę i zmarnowanie potencjału, który ta gra posiada.
Siembi
Żeby tylko zmarnowanie potencjału. CP mocno nadszarpnął ich reputację, którą muszą odbudować, jeśli chcą coś w przyszłości sprzedać. W dodatku olanie gry sprawiłoby, że zarówno gracze jak i inwestorzy by ich po prostu zjedli.
Dzl, dobrze prawisz, reputacja też wchodzi w grę : )
W Wiedźmina 3 zagrałem 3 lata po premierze mimo posiadania go za free jako bonusu do zakupu karty graficznej.
C2077 - niestety spróbowałem od razu w dniu premiery.
Myślę, że nie tylko mnie - Twórca tych gier zaczyna się jawić jako dobre studio, z b.dobrymi Grami i WARUNKIEM.
Warunkiem tym (koniecznym) jest zagranie 3 lata po premierze danego tytułu.
Myślę, że trzymając się takiego schematu będę od tej pory nabywał i ogrywał ich produkty.
Gdyby wszyscy mieli twoje podejście to byś se mógł w okręty pograć albo warcaby bo nikomu by się nie opłacało robić takich projektów.
Najbardziej mnie cieszy że powstają dodatki do Cyberpunka. Na taką wiadomość czekałem.
I dalej cisną, że zrobią CP77 online eh, już by się lepiej skupili na W4 i CP77 2. Mam nadzieję, że pójdą po rozum do głowy i zrobią W4 z Geraltem.. wiedźmin to Geralt i kropka i reszta ekipy Zoltan etc :D Ale oni wiedzą jak zwykle lepiej ^^
A Ty dalej o tym samym...
Zmień płytę!
O W3 next gen było wiadomo od czasu uruchomienia cp2077 przecież było to info w luncherze skąd więc u was zdziwienie na pc też ? :)
Czyli porzucili Cyberpunka Online na rzecz zaznajomienia się z nową technologią odpowiedzialną za usługi online? Dobrze to zrozumiałem?
Tak chcą dodać do swoich gier single funkcje online, może i dobrze, że tak jest...bo eksperymenty słabo im wychodzą. Lepiej trzymać się sprawdzonych bezpiecznych formuł.
Bardziej chodzi o to, że zrezygnowali z wielkiego modułu multi do cyberpunka, na rzecz powolnego wdrażania się w tworzenie modłów online do swoich gier. Albo wyciągnęli wnioski z produkcji cyberpunka, że porywanie się z wielkim projektem bez doświadczenia to kiepski pomysł, albo zdali sobie sprawę że w tym momencie cyberpunk nie nadaje się do niczego innego, więc lepiej odpuścić byś się znów nie zblaznic.
Czekam niecierpliwie na informacje o nowym Wiedzminie, tak samo nie moge sie doczekać latki do trojki na nowa generacje.
Troche wtopili z cymbergajem, ale zycze im jak najlepiej.
Oby tylko nowe projekty nie miały nic wspólnego z Cyberpunkiem, a wróci moje zainteresowanie. :3
Stek bzdur i marketingowego bełkotu. Sorry, nie uwierzę dopóki nie zobaczę.
Przecież po tym całym cyrku z cyberpunkiem inwestorzy też zaczęli się burzyć. Więc na miejscu CDPR bym uważał z obietnicami.
Wiedźmin online ciekawe jak to zorganizują czy będzie online do 3 części jak tak to wtedy Gerart i reszta jako npc a my robimy własną postać i kalsy czy wiedźminy i wtedy szkoły.
Dostałem już potwierdzone info, że Gerarta nie będzie. Będziesz musiał sobie stworzyć sam :)
Redzi solidnie postawili stope poza progiem branzy swiatowej jakosci gier, teraz podnosza druga stope i najpewniej za kilka lat tupna druga nóżką (:
Jestem mocno przekonany, ze W4 to naprawde odlegla piesn przyszlosci.
Calosciowo jak zwykle redzi doskonale wiedza co robia i tak jak pisalem dzieki, pobugowanemu cp jeszcze wiecej zyskali rozglosu. Ponaprawiaja tak jak W3, zrobia dodatki, powychodza seriale anime na netflix, itd. i wszyscy zapomna co sie wydarzylo, a i reda na przyszlosc zredukuje to szanse na kolejna wtope. Cieszy mnie tez to, ze postanowili na krotko przed premiera gry rozpoczac marketing, zminimalizuje to idiotyczne dyskusje nt. tego ze to mialo byc, a nie ma, a bo to i sramto itd. na 3 lata przed premiera gdzie gra dopiero powstaje i wszystko jest testowane! bardzo dobrze! Dodatkowo kazda platforma dostanie wlasny zwiastun gry, jej poziomi i jakosc, to jest rowniez idealne podejscie, nie bedzie juz zwiastuna na demie technologicznym na ultra pc, a pozniej zestawianie tego z 8 letnia konsola :] i po problemie. Nigdy jakos ich te plany mnie nie interesowaly, ale tutaj akurat jestem zadowolony z jakosci prezentacji.
Zastanawia mnie, że plany odnośnie multiplayera w Cyberpunku zredukowano na pokazanej planszy do "dodania elementów online". Czyżby wycofywano się z planów stworzenia odrębnego multiplayera na modłę GTA Online?
Dla mnie byłaby to w gruncie rzeczy bardzo dobra wiadomość i znak, że zarząd CD Projekt wreszcie poszedł po rozum do głowy. Dla nas graczy lepiej jeśli skupią się na tym w czym firma jest mocna zamiast próbować skazanej na niepowodzenie konkurencji z Rockstarem w stworzeniu miltiplayerowego sandboxa dla wszystkich.
To podkreślanie, że CDPR tworzy gry najwyższej światowej klasy i chce być w trójce najlepszych deweloperów na świecie zawsze mnie bawiło podobnie jak ich teksty, że są buntownikami i coś tam. Więcej konkretów o grach, a mniej stroszenia piórek.
buntownicy z koncernu, rebelianci z giełdy... no a do top 3 to jeszcze im brakuje. Mieli szansę. Zaprzepaścili. Następna pewnie dopiero za kilka lat.
Tylko kim jest to top3? CDPR zapomina, że jeżeli jest się w czymś dobrym to nie trzeba o tym co chwilę przypominać.
Tylko kim jest to top3?
Nie ma. Twój TOP zawsze będzie zależeć od tego, w co grasz. Jeśli ja miałbym wybierać, będzie to Obsidian (za Pillars of Eternity 2), Firaxis (za Cywilizację 6) i Bethesda (całokształt serii TES).
Ale dla innego będzie to Ubisoft, Naught Dog, Nintendo albo 343 Industries.
Zapowiedzieli by Wiedźmin 1 remake, wiedźmin 2 remake/remaster na nowe konsole w 2022 i by pozamiatali rynek. Tak jak zrobili to Fromsoftware. Miliony grało w W3 ale tylko setki tysięcy w W1.
Zostawić tryb walki klasyk i podobny do W3.
Remake pierwszego Wiedźmina to średni pomysł (także z powodów technicznych), już bardziej opłaca się nowa odsłona.
Dokładnie też bym zagrał w Wiedźmina 1i 2 remake bo nie miałem nigdy okazji w to zagrać.Bo w pierwszego wieśka dzisiaj to tylko masochiści grają hehe
Remake jedynki nie ma sensu. Do dzisiaj miażdży klimatem. Grałem po raz pierwszy rok temu i szło jak po maśle. Z początku topornie, ale potem już bajka. Muzyka, historia, wybory - mega. Ale po części to zasługa starego silnika właśnie. Z kolei dwójka wciąż wygląda przepięknie. Nie ma żadnych sidequstowych pierdół, choć wkurza system walki i idiotyczny balans rozgrywki (prędzej zabije cię utopiec niż groźny mag). Praktycznie jest tu sama fabuła. Większy sens jest inwestować w trójkę i robić W4 z Ciri w roli głównej.
Czemu przy książce wiedźmin jest gwiazdka? Przecież książka jest.
"w dalszych planach „Redów” jest chociażby stworzenie gry moblinej w uniwersum Cyberpunka" - nie planach, tylko długofalowych rozważaniach. Czyli zastanawiają się czy w ogóle to robić czy nie.
Moim zdaniem mistrzowsko zrobił Rockstar z RDR2(nie pamiętam jak z gta v było), czyli skromnie i jest git, z drugiej strony nie każde studio może sobie na takie coś pozwolić.
No cóż. Tylko życzyć powodzenia. Od początku nie byłem w hype train cyberpunka bo nie widziałem tego geniuszu, który tutaj w newsach też był pompowany na wyrost. I nie mam zamiaru też grać bo jednak czekam na nowego Wieśka, w którym liczę mimo wszystko na Geralta
Pożyjemy- zobaczymy. Korposlajdy w powerpoincie przyjmą wszystko, mnie interesuje praktyka:)
Każda firma po wielkiej wtopie mówi o zmianach które mają to naprawić. W 90% są nowe wytyczne a firma działa na starych przyzwyczajeniach
Oby Cyberpunk doczekał się kontynuacji. Przez toksyczne przyjęcie gry obawiam się o losy drugiej części, a to uniwersum o wiele świeższe i ciekawsze od wiedźmina. No ile można doić tego nieszczęsnego Geralta. Zakończenie trójki domknęło całą historię tak, że próbując podejść do drugiego dodatku czułem się zmęczony tym światem. Już Sapkowski wyczerpał temat fabularnie, wskrzeszenie Geralta zadziałało dla gier, chociaż było naciągane. Po co dorabiać sadze trzecie zakończenie?
W pełni się zgadzam. To studio ma zbyt duży potencjał kreatywny, żeby marnować go na odcinanie kuponów od Wiedźmina i robienie z serii tasiemca. Jakaś nowa marka też mogłaby być ciekawym pomysłem.
Przegrałem 181h na mocnym sprzęcie i po zainstalowaniu patcha 1.2 gra dzisiaj zresetowała mi komputer 2 razy ?? - po prostu się przegrzał - co nigdy wcześniej nie miało miejsca. Życzę CDP jak najlepiej, ale gra w dalszym ciągu wymaga jeszcze wieeelllluuuu poprawek. Na logikę - sam fakt ile poprawek już wyszło świadczy o tym jak bardzo ta gra jest niedopracowana pod względem technicznym ??
ehh zwalanie na gre że komputer się przegrzał... a co ta gra renderowała w tym czasie że do tego doszło?
Do zimnej wody z nim
Może ktoś z nas dożyje premiery Wiedźmina 4
Złotousty CDP znowu przemówił :). Dla mnie to wygląda trochę tak, jakby postawili wszystko na jedną kartę (Cyberpunka), stuprocentowo wierząc w sukces projektu, ale że sprawa się rypła, to teraz na szybko musieli zmajstrować jakiegoś asa w rękawie i wyciągnęli Wiedźmina z szafy... Może faktycznie będzie to dla nich wartościowa lekcja i przyczynek do zmian? Zobaczymy, na niektórych taki kubeł zimnej wody (np. Ubisoft) działa całkiem dobrze. Deklaracje padły, teraz trzeba czekać na czyny.
Można już składać preordery na nowe gry?
Jako fan Cyberpunka czuję, że zostałem zrobiony w ch.... Przed premierą Cyberpunka obiecywali wsparcie gry za pomocą dodatków na lata i odrębny multiplayer. Gra wyszła, pojawiły się zgrzyty i wychodzą do ludzi z informacją, że przez pierwszy rok po premierze nie będzie niczego nowego, rezygnują z trybu multiplayer, a fabularne rozwinięcia będą może za rok w tym samymi momencie będą się już brać za nową grę AAA. Jakie to wsparcie na łatwe? Łatanie bugów graficznych to ma być ten ich rozwój na lata, a może będą dodawać świąteczne ozdoby, żeby gracz mógł nałożyć mikołajową czapeczkę na głowę, a mieszkanie ozdobić choinką? Nwm czy mam się śmiać czy płakać. Słabe z ich strony, że nie potrafią kolejny raz wywiązać się z obietnic i robią cięcia i tak już sfrustrowanym graczom.
Jeśli się nie mylę, to rezygnują z multiplayer jako osobnego produktu a ma być dodany w formie dodatku do istniejącej gry.
Co do wywiązania się z obietnic, wolisz dostać znowu produkt który nie spełni Twoich oczekiwań czy zaczekać ciut dłużej i dostać coś na miarę dodatków do W3?
Jak na mój gust, to w ten sposób po cichu chcą się wycofać z robienia trybu online do CP. Elementy multiplayer to nie koniecznie pełnoprawny tryb online, a równie dobrze leaderboardsy czy proste interakcje jak w DS.
Na plus liczy się na pewno fakt, że chcą bardziej szczerze reklamować swoje produkcje.
Mało kto potrafi w sensowny sposob wykorzystać Agila, Waterfall sie sprawdza jak masz zgrany team i dobrze zaplanowane czasy.
Jak chodze na szkolenia Agile to tak 99% ludzi nie kuma o co w nim chodzi a pozostali nie maja pojecia jak go sensownie zastosować. Agile jest fatalny dla managerów którzy chcą miec kontrole nad projektem ale daje dużą swobode developerom.
Wiadomo manager najważniejszy wiec sie stosuje praktyki pseudo Agilowe zamiast czystego Agile.
Może w pierwszej kolejności niech naprawą Cyberpunka na ps4 i xo bo to nadal kpina jakosciowa!!
no cóż, trzeba się zamknąć i robić swoje, zamiast bawić się w aktywistów. Chyba ich własna polityka rozwaliła od środka. Pracownicy oburzyli się, że owocowe czwartki to nie wszystko? Kierownictwo zrozumiało, że obietnice bez pokrycia w końcu trafią na kogoś kto powie - sprawdzam? No to do roboty.
Ale co niby wnosi ten slajd o Wiedźminie, a w zasadzie dwa? Że będą rozwijać Gwinta i wydadzą gierke na komórki? Wersja na nową generacje konsol? Super, ale to raczej dla zapaleńców którzy kolekcjonują wszystkie wersje gry. I to drugie z wykresem sprzedaży, co to ma pokazać? Że każdy następny sprzedaje się lepiej? Ciekawe jak to będzie z DLC do CP, bo jeśli będą dobre to firma troche zaufania odzyska, ale jak się okaże że to będą dodatki typu 1 nowy pojazd i broń...
Nie anulowali tylko zmienili koncepcje z osobnego produktu na rozwinięcie obecnej gry o multiplayer. Mogę się mylić ale coś takiego na twitterze mi śmignęło i chyba jeszcze na którymś portalu branżowym.
Ta prezentacja nie była dla graczy, tylko dla inwestorów oraz żeby przyciągnąć nowych kandydatów do pracy. Jedyne, co może poprawić wizerunek CDPR w oczach graczy, to naprawa CP2077 i tworzenie dobrych gier.
Słabo z ich strony. Po tym co mówią rozumiem, że za rok dwa fabularne DLC, kilka darmowych i można odinstalować i zapomnieć? Gdzie ten szumnie zapowiadany rozwój i wsparcie CP? Póki co to wygląda jak Anthem w stylu zrobić gierkę, załatać, wypuścić 2 DLC i ELO idziemy robić Wiedźmina. Z perspektywy fana Cyberpunka to wygląda słabo.
CP to nie gra usługa, tylko offline. Anulowali także multiplayer, więc to nawet lepiej, bo skupią się od razu mam nadzieję na W4!
CD Projekt RED to ciągle mało doświadczona w branży firma. Powinni się uczyć od najlepszych, tj. EA i UBI.
"firma zamierza nieco zmienić sposób konstruowania swoich kampanii promocyjnych. Mają one ruszyć w terminie o wiele bardziej zbliżonym do premiery danej gry, a także będą wykorzystywać jedynie faktyczne urywki gameplayu, a nie materiały koncepcyjne"
Jedyny jasny punkt tej propagandy PRowej. Zabraklo tylko informacji o zaprzestaniu aktywnego sponsoringu mediow/influencerow i ciszy przedpremierowej bo to wciaz szara strefa i wolna amerykanka. Gdzie brakuje etyki i kregoslupa tam wkracza PR.
Czyli razem z wersjami na next geny będzie wersja na PC z obsługą RTX? Nic nie napisane o pc :( Bardzo czekam na ten upgrade, fajnie by było jeszcze raz ograć W3 na nowym kompie z rtx :)
Remake drugiej części też ma sens, nieco przemodelować system walki, tak, żeby nie trzeba było się tak często turlać, dodać Geraltowi takie "ficzery", jak skok, możliwość pływania, czyli usprawniona eksploracja mapy, terenu, plus oczywiście grafika i animacje.
Raczej nie będą się pchali w nowego Wieśka, co jest zrozumiałe. Zaraz po załataniu CP2077 powinni ogarnąć silnik gry i stworzyć od zera dobrze działający system AI, a potem zacząć tworzyć nową część CP na podstawie assetów z poprzedniej części.
Na szczęście dla nich CP sprzedał się nieźle, więc raczej mają budżet na odbudowę reputacji. Jeśli potrafią uczyć się na błędach to będą kontrolować hype i wypuszczą nową grę w dużo lepszym stanie. Oczywiście zakładając, że wyciągną odpowiednie wnioski.
No cóż, pozostaje życzyć im powodzenia. Niejeden w tej branży się potknął. Niejednemu nie udało się już podnieść. Oby REDzi wyszli z tego obronną ręką.
Dobra prezentacja. Najważniejsze, że jest i jaki sygnał wysyła. Naszym największym priorytetem jest jakość, Cyberpunk nie spełnił naszych standardów, ale mamy silny kręgosłup finansowy i wykorzystamy go teraz, aby zrobić takie a takie zmiany na przyszłość, i zarysowuje kierunek transformacji wewnętrznej i rozwoju zewnętrznego. OK. To ma wartość uspakajającą i informacyjną. Na ile wiarygodną w zestawieniu z praktyką i deklaracjami z przeszłości nie wiem, ale trzeba wykazać jakieś zaufanie. Ktoś, kto zrobił niesamowity sukces na W3 nie ma jeszcze recepty na powtarzanie go w przyszłości, nie poradził sobie z presją i oczekiwaniami przy CP, rzecz ludzka, ale ważne czy się nauczy na przyszłość. Kłamać też już raczej nie będzie.
Z inwestycyjnego punktu widzenia, CDP od premiery CP jest rajem dla spekulantów. Aż przerażające jak łatwo można przewidzieć psychologiczne reakcje rynku na poszczególne wydarzenia. Dla inwestora, który lokuje środki na xx lat jest znakiem zapytania i chyba takim pozostaje. Wiedźmin 50M flywheel + Cyberpunk 13M flywheel + pozostałe mniejsze komponenty muszą dać solidne perspektywy wzrostu na przyszłość. Brzydszym określeniem na to jest "dojna krowa". To się w średnim terminie sprowadza chyba do tego, czy ze świata Cyberpunka zapełnianego sukcesywnie zawartością rozkręci się flywheel na skalę Wiedźmina. Od daty premiery cały czas funkcjonuje liczba 13M. Albo stoi, albo zwroty, albo nie chcą irytować podawaniem sprzedaży nawet gdyby rosła. Zespół zarządzający bez zmian, ale wyciąga wnioski i się uczy, nowy CTO. OK. Sytuacja wewnętrzna i morale w firmie nie wiadomo, ale Zarząd chce dbać o pracowników. OK, to standard. Tu widać, że nie tylko banał, ale też konkret w postaci wewnętrznych ambasadorów | bezpieczników na linii Zarząd - pracownicy. OK. Nieustanna transformacja wewnętrzna to też norma. Co do samych kierunków rozwoju - OK. Dobrze, że pomimo presji się nie rozpraszają, ale bazują na tym, w czym są najlepsi, z kontrolowaną ewolucją = rewolucyjny story telling, story-driven, sinle player RPG + online w/ broad IP ecosystem. OK. Tylko krótsze Annual Roadmaps mogą nie zadowalać niektórych inwestorów.
Z punktu widzenia marketingu i PR - przełożenie wajchy. OK. Tu można sobie zobaczyć jak to robi Nintendo. Wykańcza swoje 1st party tak długo, ile potrzebuje. Komunikuje launch 6M-2M przed premierą. Dostarcza gotowy produkt najwyższej jakości. To samo 3rd party. Mniejsze produkcje nawet krócej. Do tego pozytywne niespodzianki. Coraz częściej dema i zbieranie reakcji. W przypadku przeciągającego się dewelopmentu dawanie jakiejś niespodzianki w międzyczasie. Są też niespodziewane Directy i Mini Directy. Można wstać pewnego dnia rano i się dowiedzieć, że za 2 miesiące człowiek dostanie dodatkową część trylogii Zeldy, jakiś remake lub nowe IP. Efekt jest taki, że jest zaufanie i wyrozumiałość dewelopmentu - niech pracują ile potrzebują, OK. Jest pozytywne napięcie, sporo spekulacji, dociekań, i pozytywnych niespodzianek. Generalnie lepszy model. Showcases on all platforms zamiast prefabrykowane demo previews - ładnie ze strony CDP, aby się zrehabilitować.
Z punktu widzenia gracza, nie wiem. Sam nie jestem specjalnie przywiązany do W i CP, ale życzę Wam wielu nowych wspaniałych przygód | DLC w świecie CP lub ponownego cieszenia się W3.
__________________________
Pomniejsze spostrzeżenia:
M&A - Digiral Scales to wygląda małe i bardziej PR-owe, CDP miał już chyba dostęp do tych skilli wcześniej, ale zawsze ładnie brzmi
RED 2.0 - parallel, agile AAA game development in 2022, cross-functional teams & cross-project experts, centralized REDengine - tu się trochę zdziwiłem, że tego do tej pory nie było. Zwłaszcza waterfall i silosy to są bardziej relikty przeszłości, ale dobrze, że się zmieniają.
Z uśmiechem 1 :-) - fajnie było zobaczyć, że CP to trzeci etap ewolucji w RPG, w którym dodaje się shootera
Z uśmiechem 2 :-) - dziwnie było zobaczyć, że firma chce utwierdzić w kulturze masowej brandy, które mają łatkę: "Wulgarne słownictwo, Sex, Przemoc"
i znowu pitolenie te ich, masło maślane i slajdy w power poincie. Czyli kolejne mydlenie oczu, zero praktyki. Czy oni nie potrafią zrozumieć że ludzie chcą widzieć efekty jakieś a nie slajdy w power poincie.
Czy wiesz, że to było nie dla graczy tylko dla inwestorów i tak wygląda właśnie prezentacja dla inwestorów? Teraz jeśli zrobią zgodnie z tym co napisali to nie dowiesz się za szybko co mają gotowego aż będzie to we właściwym stanie.
Czyli nic czego byśmy nie wiedzieli. Mam nadzieję, że zrobią RPG w stylu Wiedźmina, nie koniecznie musi to być coś z tego kanonu.
Mimo wszystko życzę powodzenia. Intensywniej jednak bym życzył gdyby zobaczył osadzone na palu postacie decydentów odpowiedzialnych za zamieszanie przy Cyberpunk 2077.
Doczekamy się? Jestem spragniony jak kania dżdżu...
Strategia ciekawa i ma w sobie sporo sensu tylko czas pokaże czy się sprawdzi oraz co z niej zostanie zrealizowane.