Genshin Impact najszybciej zarabiającą grą mobilną w historii
To podróba Zeldy!
Nie lubie tej gry.
No a wiedźmin to podróba gothica. Candy crash jest podróbą tetrisa. A mass effect to podróba space invaders. Ale nikogo to nie obchodzi bo gry są nadal fajne.
A mass effect to podróba space invaders
Ta gry są naprawde baaaaaaaaaardzo podobne.
Ta gra próbuje udawać Zeldę, ale niestety to typowy azjatycki grindownik. Piękny graficznie, rozbudowany ale jednak grindownik, opierający się o chamski random. Trochę pograłem ale z czasem wychodzą z tej gry naleciałości typowego mmo tylko że w singlu.
Podróba Zeldy ze słaboodzianymi postaciami.
Grindujesz jak jesteś min-maxerem. Dla samego pykania w misje itp. nie potrzeba grindu praktycznie wcale (kilka razy musisz zabić bossa/przejsc domain zeby ulepszyc swojego main dpsa i tyle). Osobiście nawet nie używam resinu, bo nie ma potrzeby. Gra ma sporo wad, ale grind dla mnie nie jest jedną z nich.
Wyprodukowanie gry pochłonęło 100 mln dolarów, a twórcy spodziewają się, że każdego roku będą musieli wydawać ok. 200 mln dolarów, aby utrzymać stały dopływ nowej zawartości na odpowiednio wysokim poziomie.
A mówią że gry na PC są drogie w produkcji i utrzymaniu...
zakochałem sie w Pajmon od pierwszego spojrzenia
W marcu gra zarobiła już 148 mln dolarów.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/genshin-impact-zdetronizowalo-pokemon-go/z71f7e4
Pewnie dzięki temu, że wrócił baner z Ventim.
Wielu graczy woli grać w zgodzie z METĄ niż używać postaci, które im się podobają. Czasem widzę na redditach, discordach i 4chanach jak są wyśmiewani ci co inwestują w "słabe" postacie bo je po prostu lubią.
Grałem w 3 gry gacha: Fate Grand Order, Girls' Frontline i teraz w Genshina. Ze wszystkich trzech Genshin ma najbardziej toksyczną społeczność.
a twórcy spodziewają się, że każdego roku będą musieli wydawać ok. 200 mln dolarów, aby utrzymać stały dopływ nowej zawartości na odpowiednio wysokim poziomie.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/genshin-impact-zdetronizowalo-pokemon-go/z71f7e4
Jeśli ten wysoki poziom ma wyglądać tak jak event w Liyue i to, że nie chce im się tworzyć nowych modeli postaci, tylko wolą korzystać już z wcześniej zrobionych (Rosaria) to ja nie wiem na co innego mogą takie pieniądze iść niż na premie dla szefostwa.
wolą korzystać już z wcześniej zrobionych (Rosaria) No jest to niestety prawda, że przerabiają te same typy modeli jak na razie i łatwo to zauważyć (nie mówiąc już o tym, że często nie odzwierciedlają swoich wizerunków na artach, zwłaszcza w kwestii włosów). Mam nadzieję, że coś się w tej kwestii zmieni i wprowadzą więcej różnorodności, dajmy na to dodając bardziej muskularną sylwetkę przy postaci Varki na przykład (najlepiej z zarostem od razu).
Podróbką Zeldy tą grę nazywają tylko ci którzy w nią nie grali. Na pierwszy rzut oka wydaje się podróbką Zeldy, ale pograj 20 minut i okazuje się że to coś całkiem innego. Tyle.
Wynik ten udało się uzyskać w niecałe pół roku od premiery, gdyż Genshin Impact zadebutowało w App Store i Google Play 28 sierpnia ubiegłego roku.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/genshin-impact-zdetronizowalo-pokemon-go/z71f7e4
Premiera miała miejsce 28 września 2020 roku zarówno na mobilnych platformach, konsoli PS4 jak i PC.
Dziwne jest to, że Chińczycy robiący dotąd tylko mobilne gry, zrobili lepszą grę, która wzoruje się na Zeldzie, niż doświadczony Ubisoft, który nawet jak kopiuje dobre rozwiązania z innych gier to zawsze musi wrzucić też te beznadziejne ze swoich.
Czemu twórcy dobrych gier nie mogą ogarnąć, że jak się o swoją produkcje dba to jest z tego pożytek?
A Honkai ze swoją świetną historią nadal niedoceniony... szkoda bo grało mi się w niego znacznie lepiej, choć znając Mihoyo niedługo i w Genshinie zacznie się dziać...
Co do "Genshin Impact" to mam mieszane odczucia względem takiej produkcji, ale news ciekawy oraz nawet fajny.
* Z tej kwoty ok. 60% przypadło na graczy bawiących się na systemie iOS, a pozostałe 40% na użytkowników Androida. - Można odnieść wrażenie, że użytkownicy IOS-a są bardziej skorzy podkreślać swój status społeczno-materialny przeznaczając więcej środków na rzecz interesujących produkcji podczas, gdy użytkownicy Androida wolą bardziej tymi środkami ostrożnie i rozważnie gospodarować.
* Wyprodukowanie gry pochłonęło 100 mln dolarów, a twórcy spodziewają się, że każdego roku będą musieli wydawać ok. 200 mln dolarów, aby utrzymać stały dopływ nowej zawartości na odpowiednio wysokim poziomie. - Wysoko sobie postawili poprzeczkę.