Cześć.
Mam problem. jakiś czas temu zmieniałem hasło do maila i chyba przesadziłem bo nie pamiętam jakie ono było. Wczoraj pojawił się problem bo wylogowało mnie z aplikacji przez co całkowicie straciłem do niego dostęp.
Maila mam (niestety) na o2 pl
Na facebooku odpisuje jedynie bot, który mówi żebym pisał przez live chat na stronie pomoc o2. Jak prosiłem o odpowiedź niewygenerowaną przez bota, to jedynie widzę że przeczytali ale brak odpowiedzi.
Live chat nie działa - jestem 1 w kolejce, a następnie mam informację "Poczekaj chwilę Łączę z konsultantem" - i mogę się w to gapić przez cały dzień bo nic się nie zmienia.
Na numery płatne nie mogę dzwonić bo mam jestem zablokowany, a na numer ze stawkami operatora (jak linia nie jest zajęta) to godzinami leci durna muzyczka i tyle z pomocy.
Co w tym przypadku robić? z mailem mam powiązanych wiele ważnych danych, zarówno pośrednio jak i bezpośrednio.
Kontaktować się z Rzecznikiem Konsumentów czy Policją? Zaczynam już panikować.
Tak. Skonsultuj się z policją i powiedz ze zapomniałeś hasła do meila.
Haha masz rację. W końcu olewanie klienta i kłamanie w oczy to sprawa totalnie akceptowalna i nie ma żadnego znaczenia xdddd dobre
Aleee..nie ma tam żadnej procedury odzyskiwania/ resetowania hasła? Jakieś dodatkowe pytania, kody SMS, zapasowe maile...
Skoro masz tam ważne dane i powiązane konta z tym mailem to chyba pomyślałeś o tym żeby skonfigurować sobie jakieś zabezpieczenie typu pomocniczy mail, kod SMS czy pytanie pomocnicze?
Idziesz do banku i załatwiasz sprawę osobiście. I nie zakładasz meila na gównianej stronie.
spoiler start
Sam mam tam mejla podpiętego pod bank więc wiem co mówię.
spoiler stop