Aktualizacja Crysis Remastered na PC dodaje obsługę DLSS
Taki remaster że więcej błędów i łatania.
Poza tym to DLSS jest zbugowane tak jak w Nioh 2 i trzeba ustawić negatywne LOD w NVControlPanel/Inspector
DB (PPC):
"Odpaliłem włączyłem DLSS i tak jak było tak jest dropy do 20 FPS generalnie spadek klatek powoduje nie tyle RT co szczegółowość wody jak i roślin a bardziej ich fizyka (poruszanie się) GPU w moim przypadku RTX 3090 nie ma tu nic do rzeczy gra w pierwotnej wersji tworzona była pod C2D i w tej kwestii nic nie poprawili, remaster optymalizacyjnie nadal leży i kwiczy."
"5120x1440 i ustawienie Can it run crysis ale po zmianie ustawien tylko jakosci wody i wegetacji na niskie robi sie z 20 magiczne 50 klatek, po wylaczeniu rt w tym samym scenariuszu czyli ustawienie Can it run crysis tez jest okolo 20 klatek oczywiscie w lokacjach z pelnym widokiem na dzungle i wode najlepiej jakis wysoki punkt, przeanalizowalem juz ten aspekt we wszystkich rozdzielczosciach i na roznych ustawieniach i problemem jest albo slaba optymalizacja pod cpu albo wspolczesne cpu nie daja rady z fizyka wody i roslin."
Taka optymalizacja, że trzeba włączać DLSS żeby gra jakoś chodziła, jak w większości gier z technologiami NVIDII .