Artifact w pełni darmowe. Valve kończy rozwój gry
Widzę, że 2021 to na razie rok rozliczeń.
Anthem, Bloodlines 2, Stadia, Artifact.
Czekam na info, że jednak Cyberpunka nie da się naprawić na starych konsolach.
Valve zbyt późno wziął się za wydawanie karcianki, rynek takich gier już był zapchany a sama gra nie wyróżniała się w niczym, w dodatku kompletnie źle zaprojektował model mikrotransakcji. Kiedyś każdy chciał mieć mobe, karciankę, a obecnie battleroyala. Mogliby chociaż oddać pieniądze wydane na mikrotransakcje. Wydanie takich gier nie jest takie łatwe co widać po niektórych grach usługach, które miały być rozwijane lata ale w rezultacie były rozwijane tylko chwilę. Jeżeli nie będzie rozwijana to nie widzę większego powodu by ktoś miałby w to dłużej grać, poza tymi kilkudziesięcioma fanami.
Widzę, że 2021 to na razie rok rozliczeń.
Anthem, Bloodlines 2, Stadia, Artifact.
Czekam na info, że jednak Cyberpunka nie da się naprawić na starych konsolach.
Obawiam się że Cyberpunk może w ogóle nie zostać naprawiony na żadnej platformie.
myślę, że powinni wersję na stare sobie odpuścić. Teraz mleko się rozlało, więc jedyne nad czym musieliby się zastanowić to PR bełkot, który sprawi, ze gracze im wybaczą a akcje nie pójdą w dół. Mogą dać dla graczy z wersjami PS4 DLC (te płatne za free), darmowe wiedźminy (dla nich teraz to już żadna strata) i ponowny refund. Poprzepraszać i powiedzieć że nie dali rady.
A na marginesie, jak obecnie radzi sobie Cyberpunk na PC i konsolach nowej generacji?
Kupiłem sobie na Series X z myślą o tym nieszczęsnym patchu 1.2 (choć oczywiście prawdziwej łatki pod nową generację nie ma a i 1.2 wersja została opóźniona).
Nie mogę polecić. Gra sypie się na każdym kroku, poza misjami fabularnymi całe doświadczenie wypada jak jakiś steamowy early access. W 4 godziny widziałem więcej gliczy niż w jakiejkolwiek innej grze.
Prawie 3 miechy od premiery i z grą nie zostało zrobione praktycznie nic, także nie spodziewałbym się entuzjastycznego podejścia do łatania gierki. Momentalnie ucichła calutka kampania marketingowa, o cp nigdzie się już nie mówi. Ludzie kupili, ograli teraz maja zapomnieć. Za rok przy okazji DLC może się cosik ruszy, a w międzyczasie jakieś drobne łatki tego co potrafią. W3 ze sporym gronem konkretnych, nietkniętych bugów przetrwał do końca wsparcia.
Ja szczerze nie widzę różnicy między wersją 1.06 a najnowszą na konsoli XSX, w sumie jedyne bugi jakie mam to graficzne typu telefon postaci nie znika i "wisi" sobie w powietrzu. Czy chociażby nie naprawili od premiery bugów graficznych w cutscenkach. Niestety questów już raczej nie zmienią, bo na tym się najbardziej zawiodłem jeżeli chodzi o grę (ich konstrukcje, oraz główna długość fabuły czy postaci z którymi możemy zawiązać jakąś większą relacje) Jedynie mam nadzieję że wyciągną błędy z podstawki i DLC okażą się zdecydowanie lepsze od głównej gry, jak to było w Wiedźminie 3 dla mnie :D
Ciągle czekam na tę prawdziwą premierę CyberPunk 2077.
Już od teasera 13. stycznia 2013.
Na PC grałem i było dobrze, cieszę się, że ostrzegacie przed wersją XSX, bo miałem kupić. Poczekam na łatkę uaktualniającą grę do nowej generacji konsol.
Optymalizacje do cyberpunka poprawią, obniżając grafikę. Już obecnie to robią nawet A.I.E.X o tym pisał. Ale martwe miasto nie naprawią.
W Cyberpunka spokojnie można grać bez przesady. Dawno przeszedłem na prosiaku, wszystkie zakończenia widziałem. Crashe zdaje się że naprawili, a poza nimi większych problemów nie było. Grało się w gorsze porty na konsoli.
Xdddd
Mam nadzieję, że ten kubeł zimnej wody doprowadzi w przyszłości do HL3 albo Portala 3.
Heh w produkcję gra 35 osób. Liczba negatywnych opinii rośnie (pewnie w związku z przejściem na f2p - ludzie chcą zwrotu pieniędzy). Wątpię, by udało się tchnąć w nią nowe życie.
Właśnie na to czekałem. Wiedziałem, że będzie za darmo i wtedy wypróbuję. Płatna karcianka to pomysł z góry przegrany.
Toż to kolejny projekt Valve, który zdechł przez to, że pracownicy decydują nad czym chcą pracować, zarządzanie tam nie istnieje a ci i tak imają się o wiele więcej projektów niż są w stanie udźwignąć (ta firma zatrudnia coś koło 350-400 pracowników) XD
Myślicie, że dlaczego takie HL3 było kasowane już kilka razy, Source 2 powstaje w bólach, a Valve najwyraźniej odpuściło sobie walkę z Oculusem?
O tym braku zarzadzania to mit. Na reddit byl artykul/post ex pracownika Valve. Sa starsi pracownicy decydujacy i wszyscy swietnie wiedza kto jest kim. Delikatnie ci podpowiedza czym masz sie zajac i do ktorej grupy dolaczyc. No, a jak delikatne sugestie na Ciebie nie podzialaja to firma rozwiaze z Toba umowe. Poza tym jak chcesz awansowac tez dobrze sie podpinac pod takiego "dobroczynce" i jego projekt. Albo u niego byc zeby zaproponowac nowy projekt/pomysl, aby cie poparl. Wbrew pozorom jak to sie czytalo to nie zafajne te srodowisko pracy. Nie moge tego znalezc bo to czytalem 2 lata do tylu.
Generalnie poznałem wiele historii na temat tego co się w Valve dzieje i uważam na ten moment, że ta firma w pewnym momencie się wyłoży na tym.
Niestety chyba jeszcze wiekszym minusem od tego iż była płatna i pay to win to jeszcze mega brzydka stylowo i kolorystycznie bo technicznie grafika wyglada ok : D
Żadne zaskoczenie, karcianki nie są już tak popularne.
Jedynie Hearthstone się jeszcze trzyma ale to Blizz więc nie ma się co dziwić. Teraz rządzą proste strzelanki, battleroyale, moby i mobilki.