Star Wars: Squadrons trafi w marcu do usługi EA Play
Nie nabrali. Idzie to bardzo powoli, ale z tego co widziałem na instagramie Xbox game pass, to na dniach ma pojawić się najnowszy Madden na XGP.
W przyszłym miesiącu najnowsza produkcja ze świata Gwiezdnych wojen pojawi się bowiem w usłudze EA Play.
W formie 10-godzinnego triala była dostępna od samej premiery więc kto chciał się przekonać
Będzie to dobry moment, by zasiąść za sterami kosmicznych myśliwców
No i całe szczęście. Przyda się wsparcie tym pięciu osobom na krzyż, które jeszcze w to grają.
i sprawdzić grę, która była jednym z pozytywnych zaskoczeń 2020 roku.
Taaa takie pozytywne zaskoczenie co ma bardzo przeciętne oceny i miesiąc po premierze wyparowało ponad 90% graczy.
Star Wars: Squadrons pozbawione jest licznych DLC i mikropłatności, gdyż nowa treść trafiała do graczy w ramach darmowych aktualizacji.
Szkoda, że uator zapomniał tak jakoś napisać, że cała ta gra jest pozbawiona zawartości. A pisanie o aktualizacjach w liczbie mnogiej to w ogóle jakiś żart...
się niepotrzebnie przyczepiłaś. Newslash: z 90% gier odchodzi 90% graczy po zakończeniu. Zresztą to jest tytuł w niższej cenie z niszowego gatunku jeszcze do tego skupiony na VR. W swojej kategorii wagowej sprawdził się świetnie.
nie wiem czy graliśmy w tą samą grę bo gra jest jako kampania całkiem długa ok. 10 godzin, a jeśli chodzi o MP to już kwestia kto co lubi, jak ktoś ma VR to pozycja obowiązkowa, to trzeba przeżyć !
Przeciętne oceny ?!
https://www.metacritic.com/game/pc/star-wars-squadrons/critic-reviews
na pewno chodzi ci o SW:Squadrons ?
W grze singleplayer? Oczywiście pełna zgoda. W grze multiplayer? No chyba coś poszło nie tak...
Niszowy gatunek? To jakim cudem w Elite dziś kelpie 20 razy więcej osób a na Star Citizena uzbierało się pół miliarda dolarów a ten projekt nie ma nawet jakiejś sensownej daty premiery.
Tak w kategorii VR mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że zasłużył na oceny wystawione przez krytyków czyli tak jak Alex wskazał 8/10. Dla graczy bez VR to w maksie 6/10. Czego z resztą już Alex nie wykazał opierając się wyłącznie na ocenach "profesionalistów" a pomijając graczy.
Tak Alex graliśmy w tę samą grę. Tylko ja nie wiem co ty tam w tej kampanii robiłeś 10 godzin? Ja skończyłem w max 8 do tego pierwszą godzinę walcząc z ustawieniami Warthoga bo ta gra nie ma nawet domyślnego wsparcia dla w sumie topowego joysticka i pół godziny walki z błędem w którejś tam misji (druga albo trzecia?) przez który dalszy progres był niemożliwy. Sama kampania też nie porywa. Tak typowa sztampa made by EA. I wcale jakoś szczególnie nie pospieszałem.
Multiplayer? Dwa i pół trybu i 6-7 map to trudno uznać za pełnoprawny multiplayer w grze AAA (nawet mimo niższej ceny).
I tak jak pisałem wyżej o ile w VR mogę dać wyższą ocenę nawet zgodną z "krytykami", tak bez VR wypada dość blado. Na próżno szukać jakichś fajnych mechanik, zawartości czy ciekawej fabuły. Dla mnie jako dla gracza, który od 30 lat gra w wszelkie kosmiczne symulatoro-strzelanki Squadroons to był spory zawód. Dużo lepszą robotę zrobił Criterion w Battleforncie drugim. Wystarczyło do tego co tam osiągnęli dodać sensownego singla i by to wyglądało o wiele lepiej. No i VR oczywiście.