Crytek świętuje trzecie urodziny Hunt: Showdown i 3 miliony graczy
Miałem to kiedyś przetestować i w natłoku gier do ogrania całkowicie o tym tytule zapomniałem, gra ktoś jeszcze w to?
Ja grałem może dwa razy z randomami i było to straszne przeżycie. Jak to z randomami. Ty grasz często to powiedz jak to wygląda z twojej perspektywy. Dużo ogarniętych ludzi z mikrofonami czy nie bardzo? Zawsze gram z kumplem we dwójkę na cicho. Nie jest lekko ale wciągające są potyczki miedzy graczami i podchody.
Ciekawe czasy, Valheim potrzebował 3 tygodni, a nie 3 lat na zdobycie takiej ilości graczy :D A tę grę zrobiło podobno 5 osób...
Cieszy mnie dobra kondycja całkiem solidnej i unikalnej produkcji.
Niech tylko produkcja sprawi przychód firmie Crytek i zdąży ona dla nas stworzyć jeszcze coś fajnego.
Muszę w końcu zacząć grać systematycznie.
Jeszcze parę lootów w Lol'u i OW, wszystkie postacie, złote elementy zebrane, a potem niech idą w odstawkę na jakiś czas, żeby znowu coś się fantów zebrało.
Wtedy Warframe i Hunt właśnie :)
Dodadza wreszcie nowego bossa? Trzeba bedzie sobie przypomniec ta gre i isc go ubic.
Grałem kilka tygodni po premierze, niestety gra mnie odrzuciła.
Pseudo dwie mapy, choć tak naprawdę jedna różniące się tylko usytuowaniem farm i tym że na jednej jest jakiś fort a na drugiej krematorium czy cuś.
Trzech bossów na krzyż - dodali cos nowego?
Natomiast na chwile obecna nie potrafię napisać co skłoniło mnie do odinstalowania gry po kilku dniach grania. Uwielbiam takie taktyczno-skradankowe FPSy, ale Hunt po prostu mnie odrzucił. Nawet nie mam ochoty instalowac go ponownie.
Zdecydowanie jedna z najlepszych jeśli nie najlepsza gra na rynku. Te wszystkie CS'y i LoLe mogą się w dupę pocałować. Potencjał Hunta jest ogromny, każdy powinien w to zagrać, bo obok tej gry nie da się przejść obojętnie.
Jak na taką ilość amunicji, to przeciwnicy są za słabi.
Zrobił się z tego DOOM, a nie klimatyczna składanka gdzie boisz się wystrzelić, bo może ktoś cię usłyszy. Pistolety mają cholendarną ilość amunicji w magazynku. Brakuje wrogów polujących na gracza (NPC). Mogliby dodać przeciwników, co strzelają, którzy np. pilnują zapasów itp.