Diablo, których nie było - oto porzucone projekty Blizzarda
Wypuściliśmy ok. 50% spośród wszystkich projektów, nad którymi pracowaliśmy w ciągu minionych trzech dekad – to były te, które uznaliśmy za reprezentatywne dla jakości Blizzard Entertainment.
WC3:R pozdrawia.
Umowy o poufności (NDA) potrafią być naprawdę potężnymi dokumentami, więc nie dziwcie się, że często deweloperzy nie puszczają pary z ust. Nawet gdyby ominęła ich batalia sądowa, mieliby spore problemy ze znalezieniem zatrudnienia w przyszłości, gdyż działy HR większych firm pozostają ze sobą w kontakcie.
Nie to, że coś ale diablo souls chętnie bym przyjął, dobrze, że nie zrobili MMO bo projekt w 2000 roku mógłby się źle zestarzeć.
Gdzie Blizzard nie był i czego nie robił.
Szkoda tylko, że liczba wypuszczonych gier singleplayer jest praktycznie znikoma.
Do tego raptem jedno, czy dwa uniwersa ..
Wgl gdyby tak spojrzeć, to strasznie monotematycznie sytuacja u nich wygląda.
Większość obraca się wokół już dawno strawionego Warcrafta.