Poznaliśmy wymagania sprzętowe Diablo 2: Resurrected
Produkcję można już zamawiać w pre-orderze
Pewnie kupię na 90% nawet za 50 orjo jak będzie dobra ale poczekam na kilka recenzji i ogólne wrażenia od graczy. Nie ufam im.
Skoro podają teraz wymagania to pewnie planują wydać na wakacje, czy coś.
Co Pamięć RAM: 16 GB
Owszem gra zremasterowana ale żeby tyle ramu pożerała to niezły wyczyń
dla mnie remaster czy jak to nazwać ok ale przecież nie jest to graficzny next gen już lepiej wyglądały gry kilka lat temu i nie wymagały tak dużo.
Nie mam nic o remastera jest dobry wystarczający
ale dziwią mnie ogromne wymagania jak na jakość remastera pokazuje tylko to że
optymalizacja leży daleko w du...
Połączenie z Internetem: wymagane, szerokopasmowe
I to z automatu przekreśla u mnie wszystko. Jeżeli okaże się, że będzie to działać na takiej samej zasadzie jak "single" w Diablo III to pograne..
Potwierdzili, że można grać offline, trzeba tylko raz na jakiś czas (prawdopodobnie raz na 30 dni, jak w przypadku SC: Remastered) połączyć z battle.netem by odnowić DRM
No wymagane do aktywacji i pobrania produkt. Już potwierdzili że grać będzie można offline.
Potem Blizzard będzie się chwalił że D3 do dzisiaj nie było spiracone tak samo z Diablo 2: Resurrected. będzie.
No i hype z poziomu 0 spadł do -5
Stałe połączenie z netem prawdopodobnie oznacza:
a) brak modów
b) brak cheatow\trainerow\save editorow
c) wieksze znaczenie MultiPlayera
Wracam do Grim Dawn
Blizzard potwierdził że można grać offline a połączenie potrzebne będzie do aktywacji i pobrania gry. Wystarczyłoby żebyś przeczytał poprzednie posty.
A nie wystarczy połączyć router wi-fi telefonu z lapkiem/PC ? Dorzucenie wi-fi do PC to śmieszna cena.
Sam testuje i mam 1MB/0,5MB /s (8Mbit/4Mbit) ping 26ms
chyba wystarczy do takiej gry single
do aktywacji i pobrania gry
W takim razie każda gra w dystrybucji cyfrowej (steam\origin\uplay) powinna "wymagać" szerokopasmowego dostępu do internetu...
Tłumaczenia twórców tlumaczeniami - włączył mi się sceptycyzm, który wyłączy się dopiero po premierze, kiedy wszystkie zapowiedzi i obietnice można będzie zweryfikować
Jak dobrze ze starcraft remaster wyszedl jako pierwszy :) I jeszcze cena byla 15 euro :)
Z tym 9600K to ich trochę poniosło.
Serio ktoś jeszcze siedzi na win 7? system od dłuższego czasu nie jest już wspierany a coraz więcej gier wymaga już dziesiątki więc narzekanie jest bez sensu, z każdą nową premierą będzie coraz mniej gier obsługujących siódemkę aż w końcu dojdzie do tego momentu jak było z win xp, czyli że żadna nowa gra już się nie odpali, pamiętam podobne jęki były że nowe gry nie chodzą już na xp i wymagają 7, ja przesiadłem się z win 7 na 10 niedługo po premierze forzy horizon 3 i nie miałem z tym systemem żadnych problemów do dziś
Wysokie te wymagania do FullHD. To jest o tyle ciekawe, bo gry Blizzarda zawsze raczej były dosyć dobrze zoptymalizowane pod starsze maszyny. No i gra choć ładnie odnowiona(patrząc po trailerze), to specjalnie super i hiper nie wyglada.
To nie robi blizzard tylko Vicarius Vsion oni są odziałem acti wcześniej convertowali dodatki i sezony do destiny 2 na pc dodatkowo pomagali przy destiny 2 forsaken oraz konvertowali cody z pc konsole i nie które cody na pc.
Co Pamięć RAM: 16 GB
Owszem gra zremasterowana ale żeby tyle ramu pożerała to niezły wyczyń
widać słabszej maszyny do testowania nie mieli, pewnie dlatego że tyle RAMu to niejako minimum dzisiaj szczególnie w tej branży.
Tylko Win 10?
Patrzyłeś dzisiaj w kalendarz który mamy dzisiaj rok?
Przy remasterach wym.sprzętowe są często sztucznie podbijane.
Remaster D2 wygląda raczej porównywalnie z D3 z 2012. Może minimalnie gorzej lub lepiej. Trudno ocenić na 100% nie widząc na żywo. A nikt tutaj nie wypowiadał się co lepiej wygląda.
Wym. sprzętowe D3 zalecane - Core 2 Duo 2.4 GHz 1.5 GB RAM (2 GB dla Vista/7) karta grafiki 896 MB (GeForce GTX 260 lub lepsza). Minimalne są o wiele mniejsze.
SpecShadow
Tak ale tak stare monitory mieli skoro podali rozdzielczość do 720p jako minimalnie nie ma już nowych monitorów w takiej rozdzielczośći nawy laptopa nie kupisz nowego z taką rozdzielczośćią
chyba że jakiś mini.
to, że nie ma monitorów w takiej rozdzielce to nie znaczy, że ludzie w niektóre gry na takiej rozdzielce nie grają....
O multi się nie martw, bo Battlenet rządzi się swoimi prawami i ma autonomiczny system zapisu stanu gry i weryfikacji zgodności pozostałych danych.
Ja mówię o singlu.
Nie jestem już mlodzikiem i nie mam możliwości poświęcenia 5 godzin dziennie na gry (nawet 5 godzin tygodniowo jest poza moim zasięgiem) i konieczność powtarzania etapów w związku ze śmiercią odgrywanej postaci wzbudza we mnie irytację i złość!
Wolę cheatowac i siać niczym nieskrepowane spustoszenie :D
Co niby w tym remasterze tłumaczy takie wymagania chyba tylko lenistwo blizzarda w optymalizacji, jak widać wyjdzie drugi W3 reforge.
Wymagania Diablo 3
Core 2 Duo 2.4 GHz 1.5 GB RAM (2 GB dla Vista/7) karta grafiki 896 MB (GeForce GTX 260 lub lepsza) 12 GB HDD Windows XP/Vista/7
A gdzie tam porównujesz D3 do tego.
Ten remaster wygląda milion razy lepiej. Dużo lepsze oświetlenie i cienie czy tekstury.
Poza tym gdybyś obejrzał co mówią developerzy, to byś wiedział, że musieli dobry hack zrobić żeby nie przepisywać logiki gry, a nałożyć na nią nową warstwę wizualną.
Wydaje mi się, że 9600k trochę na wyrost, ale nie ma co gdybać teraz. Zobaczymy pierwsze testy i wszystko się wyjaśni. Z resztą będą pewnie jeszcze optymalizacje.
Ta grafika to jest z gry z 2010 roku i tak jak kolega napisał optymalizacja leży.
Kilkukrotnie wyższe wymagania od takiego Skyrima z otwartym światem i lepszą grafiką, niesamowite.
"A gdzie tam porównujesz D3 do tego.
Ten remaster wygląda milion razy lepiej. Dużo lepsze oświetlenie i cienie czy tekstury.
Poza tym gdybyś obejrzał co mówią developerzy, to byś wiedział, że musieli dobry hack zrobić żeby nie przepisywać logiki gry, a nałożyć na nią nową warstwę wizualną. "
Grim Dawn Rekomendowane: Intel Core i5-4570 3.2 GHz 6 GB RAM karta grafiki 1.5 GB GeForce GTX 570 / Radeon HD 6870 lub lepsza 5 GB HDD Windows 7/10
Path of Exile Rekomendowane: Pentium IV 1.4 GHz 2 GB RAM karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza) 5 GB HDD Windows XP(SP3)/Vista/7/8
A teraz perełka z 2020
Wolcen: Lords of Mayhem, który zjada ten remaster na śniadanie ma mniejsze wymagania Rekomendowane: Intel Core i7-4770S 3.1 GHz / AMD FX-8320 3.5 GHz 16 GB RAM karta grafiki 6 GB GeForce GTX 1060 / 8 GB Radeon RX 570 lub lepsza 18 GB HDD Windows 7(SP1)/8.1/10 64-bit
To jest zwykłe lenistwo blizzarda, gra wyjdzie niezoptymalizowana, jestem tego pewien.
makaronZserem
Remaster Diablo 2 produkuje Vicarius Vsion, którzy odświeżali też Crash Bandicoot 1-3. Blizzard w tym wypadku jest tylko wydawcą remastera Diablo 2, a nie także producentem jak przy W3-Reforged. Kluczowa zmiana.
Activision/Blizzard jest wydawcą, właścicielem marki i ma pełną kontrolę nad projektem. Więc nie, to wcale nie jest kluczowa zmiana. Gra nadal będzie wyglądała tak jak chce i życzy sobie tego Activision/Blizzard.
Nie oznacza to naturalnie, że efekt musi być z założenia kiepski i wyrokowanie już teraz czy gra będzie dobrze zoptymalizowana czy nie to jedynie wróżenie z fusów.
Co do samych wymagań - mamy 2021 rok, gra wygląda przyjemnie. W minimalnych są jakieś przedpotopowe AMD FX-4350, a w zalecanych też przynajmniej kilkuletnie procesory. Co tutaj zaskakującego?
Kontrolę Blizzard ma z pewnością i duży wpływ, ale jestem dobrej myśli ze względu na Vicarius Vsion, którzy nie dali ciała przy odświeżeniach Crash Bandicoot 1-3 oraz Tony Hawk's Pro Skater 1+2, a Blizzard spartaczył po całości W3-Reforged.
W twoim zdaniem lepiej wygląda Diablo 2 Resurrected od Diablo 3 ?
Path of Exile Rekomendowane: Pentium IV 1.4 GHz 2 GB RAM karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza) 5 GB HDD Windows XP(SP3)/Vista/7/8
To chyba stare wymagania dla alfy sprzed prawie dekady?
Bo dzisiaj wymaga więcej miejsca (obecnie 29 GB, SSD obowiązkowo) i potrafi zadusić każdy sprzęt przy dobrych mapach :]
O problemach technicznych z grą i optymalizacji nie wspomnę...
Obie wyglądają bardzo przyzwoicie. Reszta nie ma dla mnie znaczenia poza tym, że odnowiona 2 będzie miała mroczniejszy setting.
W oryginał nie grałem, później nie chciało mi się męczyć wzroku w pixelozie więc w końcu będę mógł ograć Diablo 2.
Jeszcze jeden absurd to podawanie wymagań do 720p
Nawet na tych podzespołach co są podane minimalne prawie nikt nie korzystał z takiej rozdzielczośći chyba że ktoś obnizał rozdzielczość by odpalić na integrze
mamy 2021 rok nawet 17 calowe mintory miały CRT miały rozdzielczość 1280x1024
śmiech na sali tu podają takie wysokie wymagania i do minimalnych dają rozdzielczość którą praktycznie nikt już nie stosuje w grach singlowych.
Diablo to nie jest gra singlowa i czasem ludzie obniżaja na max aby miec jak najwiecej klatek mega ważnych podczas pvp
Vamike
Ty wiesz co ty mówisz ile osób miało Internet w 2000r w Polsce nieliczne osoby
nie mówiąc że wtedy internet za kilka godzin płaciło się 50 zł co wtedy na zarobki było bardzo drogo stare diablo to popularność zyskała na singlu nie na Multi.
Owszem 3 już w tym była popularna w multi.
Z chinki się urwałeś? Gram w 720p i nie zamierzam na razie tego zmieniać. Wolę niższa rozdzielczość ale za to lepsze detale i antialiasing. Puszczone to na TV 4K z upscalingiem wygląda całkiem zacnie.
To że ty grasz z innymi ustawieniami i na monitorze to nie znaczy że wszyscy tak grają.
To jest screen z remastera dwójki. Podpisany jako wybór postaci, akt I w press kicie dostępnym na Blizzard Press Center (url: https://blizzard.gamespress.com/Diablo-II-Resurrected-Press-Kit)
Wymagania od GPU dość spore, szczerze mówiąc - zwłaszcza, że gra ma też działać na Switchu, którego GPU mniej więcej odpowiada mocy integr Intela z 2013-14 roku.
BTW. w wywiadzie raz pokazali gameplay, na którym było widać Debug Mode, gdzie gra działała w DirectX12. Domyślam się, że to niskopoziomowe API jest kluczowe aby zachować wydajność - w końcu pod spodem będzie cały czas działała stara gra, a oni musieli do niej zaprojektować na wierzchu coś, co przypomina emulację lub translator, działający w czasie rzeczywistym.
raczej wzieli silnik d4 i dopisali pare mechanik z d2, watpie by cokolwiek z kodu dwojki zostalo bo ponoc zostal zgubiony/zniszczony
To prawda, że dostanie się do kodu było kłopotem, dlatego nadal działa on w tle w tych 25 FPS-ach, a tak to nanieśli sporo zmian.
mój boże, faktycznie z tego co wyczytałem to w tle chodzi normalny kod diablo 2 a nowy wygląd pobiera z samej gry w czasie rzeczywistym wszelkie dane, by zobrazować je w nowej oprawie :O
serio, mając tyle zasobów, ludzi którzy nad grą pracowali naprawdę nie dało się przy pomocy inżynierii wstecznej "odzyskać" kod źródłowy ? coś mi mówi, że nie był w tym problem, tylko podejrzewam, że te osoby co odeszły z blizzarda zachowały dla siebie część mechanik zawartych w D2, które firma nie może bez ich zgody wykorzystać w innych produkcjach, dlatego dostajemy stare działające w tle diablo 2. chore.
To już zaczyna być żałosne. Wymagane stałe połącznie z internetem? nie kojarzę, żeby oryginał tego wymagał.
Wymagania sprzętowe jakby co najmniej zrobili remake z next-genową grafiką, a to remaster z grafiką z 2010 roku. 9600K? 1060? 16GB? Ciekawe jak oni tego dokonują...
blizzard to jeden wielki syf i nigdy nie kupie żadnego ich produktu.
Remaster dwójki ma większe wymagania niż trójka XD i to jakoś 3-krotnie. Ja rozumiem pisanie wymagań na kolanie, ale bez przesady haha. Przecież to jest na silniku Diablo3, to co im odwaliło heh
Nie rozumiem sapania w tym wątku.
D2 Resurrected będzie grywalne na dosłownie 10+ letnim komputerze, jak ktoś ma mocniejszego GTX z serii 5xx (ta za 2010 roku), jakieś 4-jajowe Q6xxx gra powinna fruwać bez problemu.
Zalecane są zaś na poziomie tego co niektóre AAA (np. Cyberpunk) wymaga jako minimum: sztampowa i5 (a.k.a. jak się pociśnie 2500K to pewnie wystarczy) i 1060 która już w dniu premiery była raczej średniawką (i swoją drogą ma już prawie 5 lat).
Gdzie są te mordercze wymogi?
Na razie nie wiemy, jak gra będzie działać (to się okaże po premierze). Wymagania są dość spore porównując relatywnie, zwłaszcza jeśli chodzi o moc GPU. Np. patrząc na wymagania minimalne i zalecane Wolcen: Lords of Mayhem (tytuł niespecjalnie zoptymalizowany pod starsze PC) i fakt, że gra wyjdzie również na Switcha.
Amadeusz
Grałeś już że wiesz że gra będzie działała na 10letnim komputerze
i3-3250 / AMD FX-4350 to procki z 2013 nie 2011
Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850 To karty z 2012 roku
Pamiętaj że wymagana są podane do 720p takich rozdzielczości nikt już nie korzysta nawet wtedy kiedy te karty miały premierę.
Sam mam GTX1070 i mi pójdzie ale chodzi o to że gra jest na starym silniku Diablo 3 jak tak dalej pójdzie to lekko poprawiony Mario z Nesa będzie wymagało RTX3000 I DLSS.
Niezła hiperbola. Od karty entry level sprzed dwóch generacji w rekomendowanych wymaganiach po Mario wymagającego RTX3000 "trochę" daleka droga...
Gdyby ten remaster opierał się na grafice prerenderowanej jak oryginał to mógłby chodzić i w 8K a wymagania miałby 10 razy mniejsze.
A co złego jest w W10 ? To jest jeden z 3 najlepszych systemów jakie zrobil Microsoft. W zasadzie ciężko wskazać lidera spomiędzy XP, 7 i rzeczonej 10. Co do samych wymagań to faktycznie dość wysokie jak na efekt finalny. Chyba, że to wymagania w przypadku gdy na ekranie będzie 8 graczy i każdy zacznie czarowac. Wtedy to zrozumiałe by było.
W top 3 brak Windows95 pierwszego systemu okienkowego to bluźnierstwo. To był największy przeskok jakościowy pod względem wygody. Najlepsze systemy (Win 7, Win 95, Win Xp)
Reszta nie robiła takiego dobrego wrażenia jak te systemy.
Win 3.x 1990–1993 też chwalony za czasów DOS, ale to już przedpotopowy. Ten system w wersji 3.11 ponoć często był używany do maszyn w fabrykach na całym świecie.
Zawodziły systemy Win98, Win2000, WinVista, Win8.
Od nich Win10 sprawia lepsze wrażenie.
Wiele gier ma w wymaganiach Windows 10, a na 7 też chodzi, jak Cyberpunk chociażby. Oby tym razem też tak było.
Ja mam Windows 7 i nie potrzebuję innego, Windows 10 mi się graficznie nie podoba i wiele gier tam gorzej chodzi, nie mówiąc o innych "problemach" 10. Póki nie ma lufy przy skroni nigdy nie zmienię systemu.
Co ci ten win 10 mam go od prawie 5 lat i 0 problemów
Wiedzmin bzdury piszesz. W top 3 brak Windows95 pierwszego systemu okienkowego to bluźnierstwo. To był największy przeskok jakościowy pod względem wygody.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Znam masę osób związanych z komputeryzacją. I tak mam od ponad 50 lat.
Zacznę pomału bez rozpędu, byś wszystko zrozumiał.
1994: QNX Software Systems wypuszcza pierwszy system okienkowy z osadzalnym mikrojądrem, zwany Photon microGUI - więc teza twoja że to pierwszy jest obalona.
QNX – system operacyjny czasu rzeczywistego zaliczany do klasy Unix, tworzący w drzewie rozwoju Uniksa własną i niezależną gałąź. QNX został stworzony przez firmę QNX Software Systems Ltd. Od kwietnia 2010 roku jest własnością firmy BlackBerry[1]. Najnowsza wersja to 6.6.0. udostępniona w lutym 2014. Obecnie kod źródłowy jądra systemu nie jest dostępny.
QNX charakteryzuje się rzadkim w systemach operacyjnych rozwiązaniem, w którym nie ma rozdziału na operacje systemowe i operacje użytkownika – podział czasu między zadaniami jest równomierny (system operacyjny czasu rzeczywistego, ang. real-time operating system).
Przy tworzeniu architektury systemu QNX korzystano z normy POSIX, dzięki czemu jest on zgodny z Uniksem, Linuksem oraz BSD. W standardowych bibliotekach tego systemu można również znaleźć funkcje, które w standardzie POSIX są dopiero opracowywane i pojawią się z nową wersją tego dokumentu. Wraz z wersją 6 QNX-a dostarczanych jest wiele narzędzi GNU i oprogramowania kojarzonego z systemem GNU/Linux.
Windows 3.x – seria interfejsów graficznych użytkownika dla komputerów osobistych zgodnych z IBM PC, rozwijana przez firmę Microsoft w latach 1990–1993. Jako pierwsza w historii środowiska Windows odniosła komercyjny sukces. Zakończenie wsparcia technicznego przez Microsoft dla wersji 3.0 oraz pozostałych z rodziny 3.x nastąpiło 31 grudnia 2001 roku. Windows 3.1 był zgodny z poprzednimi wersjami, ale już tylko w pewnym stopniu. Z powodu zarzucenia obsługi trybu rzeczywistego zatracił zgodność z aplikacjami przeznaczonymi dla starszych wersji, a uruchamiającymi się w tym trybie.
Windows 95 (nazwa kodowa Chicago) – system operacyjny zorientowany na konsumenta, opracowany przez firmę Microsoft jako część rodziny systemów operacyjnych Windows 9x. Pierwszy system operacyjny z rodziny 9x, jest następcą Windows 3.1x i został wypuszczony do produkcji 15 sierpnia 1995 r., a do sprzedaży detalicznej 24 sierpnia 1995
A teraz wady systemu:
1. Słaba kompatybilność z aplikacjami systemów DOS i Windows 3.1.
2. Niezbyt stabilna praca systemu. Zbyt dużo błędów GPF (General Protection Fault).
3. Słaba praca systemu w trybie wielozadaniowym po jednoczesnym uruchomieniu aplikacji DOS i 16-bitowych aplikacji Windows 3.1. To samo dotyczy jednoczesnego uruchamiania (w trybie pracy wielozadaniowej) aplikacji systemów DOS, Windows 3.1
4. Sposób w jaki Explorer wyświetla rozszerzenia nazw plików.
5. Polityka wspierania klienta pozostawia wiele do życzenia.
6. Instalowanie systemu z serwera przy użyciu metody "push" jest bardzo skomplikowanym zadaniem.
7. Interfejs użytkownika pracuje nielogicznie.
8. Słaba organizacja stołu roboczego systemu Win95.
9.Problemy ze stabilnością, instalacją sterowników i konfiguracją USB.
10. Jak zły był Windows że Microsoft próbował zastąpić NT poczytaj (FORTUNE Magazine z listopada 1996 roku STEWARTA ALSOPA oraz współpracowniczki MELANIE WARNER )
Wymagania, no cóż, typowe, jak na dzisiejsze czasy.
A i Blizz pokazał, że gra będzie miała polska wersję, zastanawiam się, czy od nowa nagrają dialogi.
wygląda rewelacyjnie , tylko nie ma takiej mięsistości i siły ciosów jak z diablo 3 , można by porównać to do titan quest jeśli wiecie co mam na myśli .
Trudno twój problem tylko nie pisz nigdzie gdybyś miał jakąś grę a nie działa ci bo masz przestarzały windows
Stawiam na czerwiec dwójka o ile dobrze pamiętam wyszła 06.2000 myślę, że wypuszczą w rocznicę okrągłą 21 rocznice :)
Nie, dziękuję. Żadnego remastera od Blizzarda. Nigdy więcej... W3R pamiętamy [*]
Te wymagania są takie duże prawdopodobnie do gry multiplayer. Na singlu bez problemu będzie można sobie pykać na starszej maszynie, jednakże grając w 8 osób przy wielu efektach graficznych może dojść do nieciekawych sytuacji. Grałem kiedyś w diablo 3 na FX-8350 i w rozgrywce jednoosobowej był cud miód malinka, a w party 4-osobowym czasem fpsy spadaly do 20-25.
EDIT: Może ktoś pamięta sytuację z Diablo 2 z lat 2001-2002, gdy zwykła wysokopoziomowa klątwa spamowana przez necro potrafiła doprowadzać do drastycznych dropów fps.:)
Bardzo mądra uwaga,uspokoiłeś mnie trochę.
Wymagania są spowodowane tym jak remaster został zrobiony. Jest to troszkę zagmatwane jako że D2 chodzi sobie niewidoczne dla gracza i steruje specjalną nakładką graficzną która widać. To tak jakby dwie gry odpalone naraz i jedna steruje drugą :)