Twórca Diablo 2 opowiada o skasowanym rozszerzeniu i planach na Diablo 3
To ten co kilka miesięcy temu mówił, że nie ma szans na odświeżone Diablo 2, a które ma zostać zapowiedziane w tym tygodniu.
To ten co kilka miesięcy temu mówił, że nie ma szans na odświeżone Diablo 2, a które ma zostać zapowiedziane w tym tygodniu.
Nie da się zrobić wiernego remastera, ponieważ Diablo 2 jest silnie związane z rozdzielczością, w której jest wyświetlane. W porównaniu do dzisiejszych ogromnych ekranów masz malutkie pole widzenia w 640x480. Dla przykładu, stwory są dynamicznie tworzone poza ramkami ekranu, gdy do nich się zbliżasz. Jeśli uruchomiłbyś grę w wyższej rozdzielczości, to byś widział więcej terenu dookoła. Widziałbyś wtedy jak stwory pojawiają się znikąd. Z tego względu remake gry będzie musiał zmienić wiele podstawowych mechanizmów rządzących grą, a to już będzie zupełnie inna gra. To jest jeden z powodów, dla których David mówił, że nie da się tego odświeżyć i ciągle ma rację. To będzie gra rządząca się trochę innymi prawami, niż Diablo 2 które znamy. Mimo to, jest to jedyna gra Blizzarda, na którą czekam. Nie oczekuję od Blizzarda nic ciekawego, oprócz grania na nostalgii. Nowymi grami udowadniają, że nie maja już nic ciekawego do pokazania.
Ja tam grałem kilka lat temu na 1680x1050 i nie miałem tych problemów.
Nie do końca z dwóch powodów: mody pokazały, że to nie jest problem bo na full HD w D2 gra się normalnie i w niczym nie przeszkadza i drugi powód to taki, że D2 miało mechanizm promienia światła wokół postaci który ukrywał wszystko co za nim dzięki czemu w pewnym sensie też ograniczono właśnie tą widzialność mobów
W Minecraft nie przeszkadza spawn mobow tuż przed postacią, dlaczego tutaj miałoby przeszkadzać? Przecież czorty jakoś muszą wychodzić z piekła, możnaby umownie dać animacje że powstają z pyłu aka przenoszone są z piekła jako duchy i powstają na oczach. Bada boom