Popularność Valheim rośnie; gra właśnie pobiła dobowy rekord
;)
To jest Steam. Masz 2h na sprawdzenie gry i oddanie jak się nie spodoba.
Parę kliknięć i hajsy wracają szybko na konto.
Nie raz już oddawałem tak grę i uważam, to za świetną alternatywę do wersji demo. :)
Jeśli masz grać samemu to raczej ci sie szybko znudzi, ale jak masz sporą ekipę to eksplorowanie mapy i zdobywanie różnych przedmiotów to przyjemność!
Gramy we trójkę. Gra się świetnie ;) Odkrywanie wszelkich mechanik i tego co koeljny etap przed nami skrywa, jest naprawdę fajnie zrobione :)
Niech przykład Valheim będzie nauką dla wielkich studiów produkujących gry, że najwazniejszy jest pomysł na grę i unikalna mechanika, a fajerwerki graficzne są drugorzędne.
Zakupiłem Valheim bo namówili mnie znajomi. Do grania z ekipą naprawdę świetna gra, ilość absurdalnych sytuacji jakie można osiągnąć jest naprawdę spora.
W grze jak na wczesny dostęp jest naprawdę niewiele błędów, a większość z nich i tak dotyczy tego przeklętego wózka do przewozu materiałów
Z większych minusów to kiepsko zoptymalizowana kwestia światła. W wiosce gdzie żyje 6 osób, a teren jest oświetlony, klatki drastycznie spadają
Ogromnie cieszą coraz częstsze, ogromne sukcesy gier z segmentu indie.
Przy takim Hadesie, Valheim'ie czy Among Us bawię się lepiej niż w dużej ilości gier AAA.
GG.
Świetne wieści. Da to twórcom srodki na rozbudowanie juz i tak super zrobionej produkcji. Dodanie nowych biomow z coraz lepszymi materialami drastycznie zwiększy długość gry. Przydaloby sie wiecej customizacji budowania. Mogę robic pochyle belki ze zwyklego drewna, ale juz np. niemoge z rdzeniowego. Oczywiście to dopiero EA i jezeli ta gra dostanie workshop z łatwą implementacją modow, to wróżę jej ogromny sukces, moze.nie na miarę MC, ale na pewno bardzo, bardzo duży. I to wszystko calkowicie zasłużenie.
Po kilku tygodniach, maks. miesiącach też spadnie. Po drodze pewnie też nie zabraknie jakichś zmian w rozgrywce, które masie graczom się nie spodobają. Klasyk.