Valheim z błędem niszczącym światy; deweloper szuka rozwiązania
Jaki clickbait...
Can''''t reproduce = developer nie umi naprawic!!!!!1
Polecam przynajmniej przetłumaczyć skopiowany tekst. Nie mogą "odtworzyć" błędu..
W tym przypadku GOL nie popełnił błędu. Żeby móc naprawić błąd, trzeba wytropić jego źródło. Czasem jest to relatywnie proste (np. gdy błąd występuje zawsze w określonej sytuacji, choćby po podniesieniu konkretnego przedmiotu albo próbie wczytania pewnej lokacji), a czasami cholernie trudne (np. gdy wykonujesz tę samą czynność i w 999/1000 wszystko działa poprawnie, a w tym jednym przypadku na tysiąc coś się sypie i nie wiadomo dlaczego). Wtedy nie ma rady, trzeba próbować odtworzyć ten błąd (warunki, w których występuje), by następnie próbować zlokalizować jego źródło. Brak możliwości zreprodukowania błędu zazwyczaj oznacza natomiast niemożność jego usunięcia (bo trudno usunąć coś, gdy się nie wie co i gdzie...).
W tym przypadku GOL nie popełnił błędu.
News zostal dosc znaczaco zmodyfikowany w paru miejscach. Wczesniej wprost mowil, ze nie potrafia, a nie dlatego ze nie mogą go odtworzyć. Dopiero przeczytanie orginalnej wiadomosci wyjasnialo co i jak.
Conath > Racja. Tytuł na gry-online a to co napisali to dwie rożne rzeczy jak dla mnie. Gry-Online mehh.
Warto by określić czym jest ta wiadomość, bo brak takiej informacji.
Redaktor chyba nie wytrzeźwiał po sobocie. Gramy w Valheim w 8 osób a grafika jest ostatnią rzeczą, która do tej gry przyciąga. Podobnie jak rozmiar na dysku - uzbierałem już 6 dysków i każdy z nich to SSD. Żeby w XXI wieku grać w gierki i nie mieć miejsca, to trzeba być fanem Tetrisa 3D i przypadkiem trafiać na inne produkcje.
To niespotykany dotąd nigdzie indziej gameplay złożony z brutalnego survivalu, ciekawy system walki, wciągającej eksploracji proceduralne generowanych światów sprawia, że ta gra odniosła taki sukces.
Niech deweloper znajdzie Neo i da mu dostęp do źródła. Będą o tym filmy robić