Twórcy The Medium biorą się za kolejny horror, tym razem będzie walka
Oby im to wyszło, bo jednak "symulator chodzenia" nigdy nie będzie prawdziwym horrorem.
Był silent hill to teraz będzie resident evil. Oby tylko kamerę znad ramienia dodali...
O co chodzi z horrorami w Polsce?
Który to już tytuł?
Platige też za horror postanowił się wziąć...
o co tu chodzi?
Życie w tym kraju z rozmokłego kartonu to horror na każdym kroku więc czemu tego nie wykorzystać?
Zaraz, zaraz, niech optymalizacje The medium najpierw naprawią. Chociaż nie wiem czy cokolwiek da się tam naprawić. Zazwyczaj gry z logiem NVIDII i Rejtrajsingiem mają beznadziejną optymalizację.
Bo leniwi twórcy biorą technologię, której nie potrafią dobrze zaimplementować, później wychodzą takie kwiatki jak 10 fps na rtx 3080 w 1080p xD
Następną kartę graficzną jaką kupię będzie radeon. Mam już dosyć NVIDII i ich technologii, które psują gry. Karty za 5-10 tysięcy i nawet stabilnych 60 klatek żeby nie było, to jest śmiech na sali.
Niech Microsoft (albo ktoś inny) zasponsoruje im licencję na stworzenie Silent Hill. Medium to najbardziej Silent Hillowa gra od czasu SH2. O ile poprzednie gry studia były takimi średniakami (fajnymi lub mniej) to ich nowa produkcja mnie urzekła.
Najpierw Konami musiałoby chcieć taką licencję odsprzedać. Najwidoczniej nie chce, bo do tej pory nic się nie pojawiło konkretnego wokół tej marki.
Microsoft to mógłby się zainteresować Bloober Team bardziej już przy The Medium. Nie tylko biorąc grę na konsolową wyłączność i premierę w Xbox Game Pass. Ale także dorzucając gotówki na animacje, aspekty techniczne (optymalizacja, nierówne cięcia muzyki, itp.), i inne drobiazgi. Wtedy może gra podskoczyłaby na takie 8/10, a i tak byłaby ze stałą wyłącznością, a prawdopodobnie czasową, jak obecnie.
No ale Microsoft lubi niestety w ostatnich paru latach przesypiać wiele różnych okazji do ciekawych umów i współprac.
Może jakby sypnęli grosza to by zrobili pełną polonizację gry, aby stworzyć lepszy klimat i imersję. Mnie zbyt to wybijało z grania, a toporne sterowanie i kiepska optymalizacja (spadki z ponad 100 FPS do 26!) dołożyła swojego, więc cierpliwie doczekałem końca gamepassa na którym wcześniej ograłem A Plague Tale po francusku.
spoiler start
No i umówmy się, przyklejanie się do ścian było fajne 2 dekady temu.
spoiler stop
To sterowanie, drewniane animacje i kamery sprawia, że gra jescze mocniej pachnie Silent Hillem.
No ale zgadzam się, że grze przydałby się większy budzet. Mam nadzieję, że po sukcesie Medium MS sypnie większą ilością gotówki a Medium to był taki sprawdzian czy w ogóle warto w nich inwestować.
To skandal, że konami ma takie marki jak mgs czy silent hill a jedyne co dziś wydaje to gierki na telefony i aktualizacja składów do PES.
A w ogóle z dubbingiem dziwna sprawa, bo gra kosztowała 30 mln PLN a gaże dla kilku polskich aktorów nie powinny być wysokie w dobie epidemii.
W ogóle kilka miesięcy temu były plotki, że robią grę AAA dla dużego wydawcy i może być to właśnie SH. No ale plotki jak plotki, raczej pisane po to by klikać.
O tym, że pracują nad czymś jeszcze, poza The Medium, to wiadomo od miesięcy. Już informowali jakiś czas temu, że niezapowiedziany jeszcze projekt miałby być dla zagranicznego wydawcy.
Oby faktycznie zrobilo coś z systeme walki bo symulatorów chodzenia w wydaniu horrorowym robi się sporo (tanie i łatwe w produkcji) a z porządnych horrorów z walką to Evil Within i RE i może ze 2 zapowiedziane na przyszłe lata.
Callisto protocol od twórców dead spaca ale o tym mało wiadomo narazie i w sumie to chyba tyle z ciekawych gier. Jeszcze quantum error ale to już może bardziej pod fpsa podchodzi.