Total War Warhammer 3 - teaser sugeruje rychłą zapowiedź gry
8 teaserów to trochę sporo... a jak prawdopodobnie będzie Kislev to mogą zrobić jeszcze ekstra teaser z Lore of Ice.
Ciekawe czy będzie można połączyć poprzednie części z najnowszą tak jak z tymi dwoma. No i Imperium musi być
Raczej taki jest zamysł twórców, aby połączyć wszystko w jedną mega grę. Przymiarki już są. Mapa w Imperiach Śmiertelnych na wchodzie się powiększa:). Co do imperium, to może inni bohaterowie niż ci z 1 części. Prosi się o Toldbringera.
jeśli chodzi o to, że mają drugi raz dać tę samą fakcję w podstawowej grze - to przecież bez sensu, bo raz im się nie opłaca, dwa - te frakcje mają już prawie kompletny roster, a trzy - są od zawsze w grze, ograne i wynudzone. a poza tym jak dotychczas: wsteczna kompatybilność a do tego nowe dlc z jednym nowym bohaterem dla starych frakcji. będzie łączona mapa, już przed premierą 2 to było wiadome, ale nie ta sama mapa tylko zupełnie nowa.
Przeczytałem to i owo o konstelacji gwiazd, którą tutaj pokazano. Owa konstelacja według lore gry pojawia się późną wiosna lub wczesnym latem. Może być zatem ciekawie.
YES!
Mam nadzieje że dobrze spożytkowali te CZTERY lata przerwy pomiędzy Total Warhammerem 2 i 3.
W ramach kontekstu przypomnę że jedynka miała premierę w 2016, a dwójka w 2017.
Możliwe, że kombinowali jak by tu połączyć wszystkie mapy tak, by gra się nie wykoleiła po 10-tej turze.
Pomimo tego, że najbardziej lubię historyczne strategie, to WHTW jest wg mnie najlepszym Total Warem jaki obecnie mamy. Ale mam nadzieję, że w końcu dostaniemy w miarę niedługo porządną, historyczną odsłonę tej serii. Od czasów Rome 2 to kompletna posucha w tej kwestii (Atilla i ToB mi nie podeszły o TK nawet nie wspominając). Przede wszystkim marzy mi się Empire 2 ale i na Medieval 3 się nie obrażę.
Taka wypowiedź mi się podoba bo ja uważam podobnie, Warhammer jest najlepszym Total Warem ponieważ jest po prostu najbardziej złożony i ma najwięcej opcji i cech rozwoju, technologi, skilli itp. itd. Zresztą nawet nie trzeba by było tego pisać bo wystarczy sprawdzić w którego Total gra najwięcej osób :) Do tego mega kampania i wszystko w temacie :D Czekamy na trójeczkę!
Jeżeli to prawda to mam nadzieję, że poprawią optymalizacje samego silnika. TW Engine 3.0 ma swoje lata i swoje problemy głównie wynikające z braku równomiernego skalowania na rdzeniach procesora przez co nawet wrzucenie czegoś pokroju 3090 skutkuje nieadekwatnie niskim wzrostem wydajności.
W Troi jest z tym trochę lepiej, ale nawet tam do ideału daleko.
Dla mnie powinni się cofnąć do czasów Medievala, gdzie ich silnik symulował coś takiego jak fizyka. Jak się posłało ciężką piechotę, przeciwko lekkiej, to było widać jak lżej opancerzone wojska są spychane. Przy kawalerii, efekt był jeszcze lepszy. Cały pomysł na bardziej filmową walkę pomiędzy pojedynczymi jednostkami jest niewypałem. Nawet pasowało to w Empire, bo tam walka na bagnety była słusznie chaotyczna. Ale do walki w formacjach takich jak chociażby falanga, ten system się nie nadaje. W Romie pierwszym było to lepiej pokazane niż w dwójce.
dzl- Tez się zastanawiam, czy zmienią silnik albo ulepszą grafikę. Chociaż nie wiem jak będą chcieli połączyć III, z nowym albo ulepszonym silnikiem z poprzednimi częściami.
siera97- Zależy kto co lubi. Ja lubię rozwijać bohaterów i wygrywać dzięki nim bitwy. Tak się wygrywa w warhammerze bohaterowie, magia i jednostki dystansowe. To gra fantasy, ciężko to wszystko zbalansować z magią i jednostkami przeróżnej maści.
Nie chodzi mi o samych bohaterów, a bardziej o same jednostki. W nowych TW, dwa oddziały się spotykają, a następnie poszczególne jednostki biją się tam 1vs1. W starszych odsłonach, biły się jako oddziałały.
Po co inwestować pieniądze w nową produkcje, jak można odcinać kupony trzeci raz, dodać trochę jednostek, krain, rasę albo dwie i kasować 50€, jak za nową grę?
No a przy okazji oferować znacznie więcej niż jakakolwiek mainstreamowa gra AAA wydana w ostatniej dekadzie. Różnice pomiędzy TW WH1 i WH2 były gigantyczne, tutaj powinny być jeszcze większe, bo odstęp czasowy między grami jest kilkukrotnie większy.
To trochę tak jakby zapytać "jakie były różnice między Gothicem 1, a Gothicem 2?".
Niewielkie, ale zarazem olbrzymie.
Przecież to będzie nowa produkcja. Nowa mapa, nowe frakcje, bohaterowie, jednostki, fabuła. No i może lepsza grafika albo silnik, chociaż nie wiem jak to połączą z poprzednimi warhammerami. Do tego połączenie wszystkich części, to będzie kolejne setki godzin dobrej zabawy.
prawdopodobne frakcje to kislev, cd, doc i ok. na dlc (łącznie z preorderem) największe szanse mają dow i legions of nagash, a czy dostaniemy jakąś egzotyczną frakcję jak vc - to wątpliwe niestety.
Jak CA dalej trzyma się tego co powiedzieli to mówili że w trylogii dostaniemy wszystkie główne rasy z WH fantasy, więc brakuje jeszcze Demonów Chaosu, Krasnoludów Chaosu i Królestw Ogrów.
Frakcje się pozmieniają żeby odzwierciedlać End Times. Np. elfy wszystkie razem albo chaos jako undivided. Zapewne w ramach frakcji podzielą szczegółowo na prowincje, bogów czy rasy.
No i jest cała masa postaci i bohaterów do wprowadznia.
Ostatnio grałem Chaosem i co zniszczyłem osadę to zaraz ktoś inny zajął itd, doszedłem na południe, a na północy większość zniszczonych osad skolonizowanych. Chyba się tego nie da wygrać.
oczywiście że się da i to na najtrudniejszym po prostu słaby zawodnik z ciebie :)
Niekoniecznie bo nikt Chaosu się nie boi. Jak gramy inną frakcją to kiedy przychodzi pora na Chaos to po kilku turach znikają bo dostają oklep. Np zauważyłem, że Orkowie grają agresywnie, a Imperium ponosi porażki. Co nowy patch to zmienia się układ sił. Według mnie łączenie 3 gier to błąd bo dalej tego nie ogarnęli.
Może dobrym remedium na monotonię byłoby wprowadzenie do Warhammera czegoś w rodzaju mechaniki Lucky Nations jak to jest w takiej choćby Europie Universalis. W każdej rozgrywce losowe frakcje dostawałyby małe bonusy w losowo wybieranych aspektach, co mogłoby owocować różnymi układami sił w każdej rozgrywce.
Wiele to nie zmieni, nadal walczyłoby się z tym samym tępym AI. Po prostu trzeba by było pokonać trochę więcej stacków przed zajęciem prowincji. Mogłoby być nawet nudniej, bo zamiast walczyć z mniejszymi grupami różnych frakcji, walczylibyśmy z jedną frakcją przez pół gry.
Juz 16 rok czekam na zapowiedz Miedieval 3 Total War.
Moze czas najwyższy, a nie spamować warhammerami?
To już chyba najwyższa pora na trójkę, chociaż z drugiej strony Creative podobnie jak Valve nie umie liczyć do trzech :P.
Trójka to dla mnie uderzy w klimaty wschodnich/południowych krain.
A co do Kislev, to jedno wielkie XD, że to państwo dadzą.
Mapa będzie rozszerzona na wschód od Starego świata. Zresztą w ostatnich aktualizacjach konsekwentnie dodawano prowincje właśnie w tamtym kierunku.
Demony Chaosu oraz Ogry to oczywistość z nowych ras, dwie z oficjalnymi Army Bookami, których w grze jeszcze nie ma. Poza tym zapewne Chaos Dwarfs, a co będzie jako czwarta frakcja to tylko CA obecnie wie.
Ekspertem od warhammera nie jestem, ale na wschodnich ziemiach też państwa, jak Kataj, bazujący na Chinach, więc by pasował.
W dwójce mam przegrane jakieś 16- godzin. Zagram więc chętnie. Ale jednocześnie chciałbym powrotu do czasów trochę bardziej realistycznych i nam bliższych, coś jak Empire. Dość mam już trochę piechoty i łuczników, wolałbym czasy kiedy była już broń palna, ale w takiej formie jak właśnie wojny napoleońskie. Może nawet 1 wojna, wciąż piechota w dużej ilości więc można by zastosować jednostki jak dotychczas, a zamiast bestii i katapult - działa, pierwsze czołgi itd.
Chodziło o 160 godzin oczywiście ;)
O matko, ale się jaram ! Warhammer 2 ze wszystkimi dodatkami jest genialny, mam już z 700 godzin przegrane. Dzięki tej grze, mocno się w kręciłem w uniwersum Warhammera.
spełnieniem moich growych marzeń będzie dopięcie trzech części w jedną całość / CZEKAM !!!
Nie mogę się doczekać ale jakoś sobie tego połączenia trzech w jedno wyobrazić nie mogę. Już teraz połączona mapa z 1 i 2 to jest jakoś kosmos. Na sensownym poziomie trudności 200 tur to zajęta jakaś 1/10 mapy! Tak mam zawsze. A 200 tur to między bogiem a prawdą zaczyna wiać nudą (200 tur to może być i ponad 20 godzin jbc). To jak będą trzy gierki w jednej to co... trzeba będzie rozegrać 2000 tur, żeby mapę zdobyć? I znowu będę czekał 3 minuty aż komputer wysteruje wszystkimi frakcjami czy 5 minut, bo dojdą nowe? I to na jako takim kompie z SSD.
No cóż... będę te zagwozdki testował, oj będę :D
najciekawsze jest dla mnie pierwsze 50 tur i jak się chce zająć całą mapę to faktycznie trochę to trwa. Najlepiej w takich wariantach sobie samemu cele stawiać (niestety nie ma na to modów) np. zjednoczyć imperium, załatwić chaos i ulokować kolonie w innym regionie. Albo jako mroczne elfy zdobyć Nagarroth i Ulthuan.
No i jest jeszcze multiplayer, który całkiem prężnie działa
SSD nie ma nic do tur. Tury to procek, CPU. SSD poprawia tylko loading screeny.
W warhannerze 3 powinni pójść w rozwój technologii, a nie zawartości. Zrobić generator map z możliwością ustawienia np. 4 losowych ras do obalenia. Ulepszyć grafike ponieważ mapy bitew z bliska są brzydkie w porównaniu do jednostek, w miarę możliwości ulepszyć optymalizację i dodać koniec końców dodać jakaś krótką, ale efektowną kampanię i jedną czy dwie nowe rasy.
Robiąc Warhammera, muszą operować w jakimś uniwersum, tworzenie generatora mija się z celem. Mogliby za to, pokusić się o stworzenie własnego uniwersum, dać tam jakieś rasy bez zarysowanej lokacji, a potem generator map. Musieliby jednak się nad tym sporo napracować, a to stałoby w sprzeczności z ich ideałami wypuszczania kolejnych tych samych gier w innym okresie czasowym/uniwersum.
Wcale nie. Weźmy za przykład Warhammer 40k od relicta. Tam jest masa map i ras które możemy łączyć w różne kombinacje. Możemy zagrać nawet dark eldarami w jednym teamie z eldarami. Nie jest to zgodne z uniwersum ale komuś to tak naprawdę przeszkadza? Wręcz przeciwnie, gracz doceni możliwość każdej kombinacji, więc generator map by był bardzo przydatny i to w każdym RTSie
Hetrix22 - kamapanii masz całkiem sporo poza ME to właściwie w każdym DLC dostawałeś nową w oko wiru z innymi celami, jeśli chodzi o W3 to wiadomo że będzie zawierał to co brakuje czyli : frakcje chaosu, krasnoludy chaosu, kislev oraz armie ogrów. Poza tym jaki generator map ? k... to jest warhammer tutaj mapa jest określona i doskonale opisana :) Jeśli nie podoba ci się oprawa graficzna def, to masz ponad 100GB modów graficznych które upiększą tę grę do stanu takiego jak W3 w 2021 roku.
Już się nie mogę doczekać. Jeszcze większą mapa, nowe rozgrywki, frakcje z innymi celami. A dla Pana malkontenta mam jedno pytanie czy zatrzymał się na pierwszym szogunie total war. W końcu cała reszta to tw nie była nowościami.
A Total War - Warhammer 40.000 kiedy?
Jak utalentowane studia chciały to Relic nie dawał, jak teraz dobrych studiów niewiele się ostało to dają każdemu. Rychło w czas...
Relic? chyba Games Workshop. W sumie ciekawe jak CA podeszłoby do Warhammera 40k.
Relic zrobił DoW3, ale gra jest słabsza od poprzedniczek. Może wrócą do tej serii i zrobią porządnie?
Głodnemu chleb na myśli... tak mocno myślałem o kolejnym DoW od Relica że palnąłem gafę podczas pisania postu.
O ile zmiany w DoW2 przełknąłem tak DoW 3 był pomyłką.
Cóż, zostaje granie w Ultimate Apocalypse moda.
No ja liczę że niedługo zapowiedzą i wydadzą trójkę która zwieńczy tą trylogię TW jesli chodzi o Warhammery.
A ja nadal czekam na nowego Medival'a. Liczę, że kiedyś się pojawi Medieval III: Total War.
No mamy już 3 teasery które zdają się jasno wskazywać na 4 bogów chaosu, oficjalna zapowiedź pewnie niedługo, może nawet w tym tygodniu.
Nowy teaser potwierdza KISLEV.
Mamy u nas najbardziej wyczekiwaną Husarię w TWWH3.