The Medium zwróciło się twórcom dzień po premierze
Zdecydowana większość zysków to pewnie kasa od MS za obecność gry w GP na premierę xD
Widzieliście ukrytą cenzopapę w medium?!w pewnym miejscu znajduje się napis "bestia z Wadowic"
To dobra wiadomość mimio tego że gra nie posiada Denuvo jednak się świetne sprzedała tym bardziej że jest dostępna na PC i XSX, szkoda trochę że nie ma polskich dialogów ale są polskie akcenty na przykład maluch w sumie akcja dzieje się w Polsce.
A to nie ms pokrywał produkcje i marketing?
Nie. Zapłacili jedynie za prawdopodobnie czasową wyłączność oraz obecność w Xbox Game Pass. Microsoft nie jest wydawcą tej gry.
Dziwi mnie to trochę, że ludzie mają problem z odróżnieniem tak prostych rzeczy – gry wydawane przez Microsoft przez ekipy first-party i partnerów w ramach second-party oraz gry third-party, z którymi wiążą się jedynie poprzez marketing, czasową wyłączność czy Xbox Game Pass.
Szkoda, że optymalizacja beznadziejna. Najpierw Cyberpunk, teraz Medium
Widzieliście ukrytą cenzopapę w medium?!w pewnym miejscu znajduje się napis "bestia z Wadowic"
Kolejna świetna wiadomość. Pomijając aspekty techniczne jako drm free daje nadzieję, że każdy będzie szedł tą drogą.
Bo jednak to dość budżetowa gra jest. Bloober miał zrobić pierwszy, większy tytuł, a wciąż to taki symulator chodzenia, bez npców i w miarę żyjącego świata. Trochę zawiedziony jestem, bo nie za różnorodne są te ich gry.
Takie drewno ktos kupuje xDDD?
A juz w ogole wspolczuke tym co kupili na super nowej generacji Series S i graja w 670p xDDD
Więcej tych iksde. W sumie to na twój komentarz tez tak można odpowiedzieć :)
A masz Piotrusiu świadomość tego, że najniższa wartość tej rozdzielczości występuje tylko w przypadku renderowania dwóch światów, które nie mają miejsca przez 100% trwania gry, oraz nie jest obecna cały czas, a jedynie chwile i jest częścią dynamicznej rozdzielczości? Jak chciałeś potrollować to słabiutko.
Mam nadzieję, że gracze The Medium napiszą oficjalne pismo z przeprosinami, że gra im się podoba.
Tym razem oglądam tylko na tubie bo nie kręcą mnie za bardzo takie gry ale powiem, że mi się nie podoba. Szczególnie grafika wygląda jak z ps3
Taa, z PS2 może.
Gra wygladą bardzo dobrze. Może zamiast oglądać na YT, weź i zazgraj. O ile masz na czym.
No właśnie nie wygląda - grafika przeciętna a animacja postaci strasznie drewniana. Ale jeżeli tobie się podoba to super - dobrej zabawy.
Grafika ładna jeśli chodzi o lokacje, czuć nextgena ale twarze postaci bardzo przeciętne. Animacje drewniane ale dla mnie to plus, bo gra bardziej przypomina stare silenty pod względem poruszania się postaci.
W sumie gra nie kosztuje tak dużo więc nie ma co wybrzydzać. Jeżeli CP2077 by tyle kosztował to ludzie też pewno by mieli mniej problemów z wszystkimi bugami :) mi nie podoba się ten zabieg stylizujący grę na silent hill bo nigdy w to nie grałem więc nie łapię się na nostalgię gdybym grał to pewno też by mi się podobało. Miłego grania :)
Jak ktoś na e grał w SH 1/2/3 albo grał i nie ma sentymentu to nie wiem czy jest sens. Gra mimo wszystko trochę niszowa.
Jak ktoś ją odpalał na i5 pierwszej generacji i trzycyfrowym GTX, to tak, mogło wyglądać, jak z PS3.
Ta gra wygląda jakby miała niższy budżet niż wcześniejsze gry Bloobera więc nic dziwnego ze mimo słabej sprzedaży już się zwróciła.
kęsik ty już serio nudny jesteś z tym gadaniem... grałeś? nie, więc proszę cię daj już spokój z twoimi wywodami na temat gier....
Wydają niezoptymalizowany bubel a ludzie i tak łykają... czeka nas dużo więcej gier gdzie trzeba będzie mieć grafę za 9 tyś by pograć płynnie.
tysiąc tys. nie tyś
Chodzi płynnie na GTX 1660 z niewielkimi spadkami klatek na maxymalnych detalach.Jakie 9 tysięcy za grafę? Miałeś okazję zobaczyć? No chyba, że chcesz 10K, ray tracing w wersji z 2030 roku.
Widocznie zrobili bardzo tanio, zresztą oni chyba nie zrobili jeszcze żadnej droższej gry która by nie straszyła budżetowcem.
Super, niech zainwestują pieniądze w optymalizację.
Zdecydowana większość zysków to pewnie kasa od MS za obecność gry w GP na premierę xD
Nigdzie tego nie zaprzeczyłem.
Trzeba się powoli przyzwyczajać że tak teraz wygląda dystrybucja gier. Teraz sukces finansowy to niekoniecznie ilość sprzedanych sztuk.
A sama gra jest super i bardzo cieszy mnie jej sukces.
I dobrze, gra ma świetny klimat, więc niech na niej zarabiają i robią coś podobnego, bo pograłbym w więcej gier zbliżonych do starych odsłon SH...
Mam tak samo, to jest najbardziej silent hillowa gra od czasu silent hill 3, bardzo się cieszę, że ktoś w 2021 zrobił taką grę. Mam nadzieję, że gra odniesie sukces i horrory w starym stylu powrócą.
No właśnie nie rozumiem, dlaczego nie ma gier z taką kamerą jak w pierwszych RE czy SH. W RE tło to był zapętlony filmik i gdyby ktoś zechciał zrobić grę z taką kamerą to mogłaby mieć rozdzielczość 8K i fotorealistyczną grafikę. W grach z kamerą jak w SH grafika tła musiałaby już być 3D ale i tak mogłaby być lepsza niż z kamerą zza pleców czy z oczu bo wiadomo dokładnie co każda kamera może pokazywać więc nie musiałoby być innych danych w pamięci tylko to co jest potrzebne do każdego ujęcia i ewentualnie dwa ujęcia do przodu i dwa w tył. Przez to, ze kamera nie jest zza pleców artyści mogą się wykazać pokazując akcje z różnych fajnych ujęć i dopieszczając kompozycję by była ładna.
Uwielbiam komentarze typu "że tylko się chodzi". To tak jakby kupić Battlefield i narzekać, że tylko się strzela. Twórcy nie ukrywali czym będzie ich produkt, więc po co narzekać na tytuł który nie jest po prostu w czyiś gust, szczególnie jeśli się w niego nie grało? Twórcy mają nawet do siebie tyle dystansu, i jeden z archivmentów nazywa się "symulator biegania".
Jestem +/- gdzieś w 2/3 gry, i jak na razie jest bardzo solidnie. Mocne 7+, może 8-. Zobaczymy jak po ukończeniu. Ocenianie gry po yt jak niektórzy to robią, jest chyba najbardziej niesprawiedliwe jak tylko się da. Szczególnie jeśli chodzi o tak specyficzny gameplay. Takie gry trzeba samemu ograć żeby móc ocenić, i wiem to po sobie, bo sam zawsze szufladkowałem gry tego typu - tej dałem szansę, i na razie nie żałuję.
A ja myślę że gra będzie bardzo dobra... Szczerze mowiac tez ogladalem rozgrywke na yt i jak dla mnie wyglada swietnie. Nie gralem w nic od tej ekipy jednak ich koncepcja na rozgrywke jest raczej dosc nowatorska nikt jeszcze nie wyskoczyl z podzielonym ekranem to na plus. Drugi plus to stala kamera i ujecia rodem z pierwszych residentow lub silent hill... Szkoda ze teraz resident ma kamere fpp bo juz raczej nie zagram w te czesci. Polska ekipa bardzo mnie zadowolila juz teraz zanim zagralem... Ale poczekam troche az optymalizajca bedzie poprawiona i na pewno kupie
I bardzo dobrze, szanuje też, za natychmiastowe wydanie gry na GOG, bo to dobra platforma, tylko brakuje głośniejszych tytułów od dnia premiery, a nie po latach.
Grałem jakieś ~2h i jest spoko (poza okropną optymalizacją, na szczęście w tego typu grze 30fps nie przeszkadza). To taka przyjemna gierka z prostymi zagadkami i nieźle zaprojektowanym światem. Fabuła też nawet ciekawi, a na razie największy zarzut z mojej strony (poza optymalizacją), to zbyt częste pojawianie się angielskiego, bo to trochę dziwne, że w Polsce częściej widzisz angielskie napisy niż rodzime.
Najnowszy patch niszczy wydajność gry, także lepiej zablokujcie automatyczne aktualizacje.
"To put things into perspective, the dual-reality sequence in Dayroom ran with a minimum of 70fps and an average of 83fps at 1080p/High settings (without Ray Tracing and without DLSS). However, and after the latest patch, this scene runs with a minimum of 41fps and an average of 58fps. Yeap, we’re talking about a 20-30fps hit"
Mam taka podpowiedz, zamiast kopiowac komunikat spolki, de facto przedluzajac jej ramie PRowe, mozna bylo sie pokusic o sprawdzenie paru rzeczy i news bylby ciekawszy. Np. ile faktycznie kopii sprzedalo sie na Steam? Czy w tym zwrocie zostal uwzgledniony szacher macher z wrzuceniem kilkunastu mln na technologie do WNiP?
https://steamdb.info/app/1293160/graphs/
https://www.stockwatch.pl/forum/wpis-najnowszy-429174_BLOOBER.aspx#429174
Dostali hajs od MS i się im zwróciło . Po co kupować liniową grę na steam, która jest w gamepassie?
Jestem zaskoczony, ponieważ w dzień premiery na steam grało w to z 2000 osób, a wiadomo, ze jak na premiere to lipa straszna. Oczywiscie wiem, ze steam to nie jedyna platforma, ale już jest to pewien wyznacznik. Widocznie koszty gry nie musiały być wygórowane. No i wykupienie przez Microsoft do gamepassa też pewnie zrobiło swoje.
W przypadku gry startuje od premiery w Game Pass Steam nie jest żadnym wyznacznikiem. Jeśli ktoś miał wcześniej GP to nic już nie musiał kupować bo po prostu dostał tą grę, jeśli ktoś nie miał to w tej chwili jest promocja bodajże 4 zł za 3 pierwsze miesiące więc ciągle sensownie jest wziąć tą usługę niż kupować grę.
Ja jestem zaskoczony ze zrobili tak dobra gre. F*cking finally ja powiedziala bohaterka po dotarciu do nozyc do ciecia lancucha. Mam nadzieje ze zarobia kupe hajsu i pojda dalej w tym kierunku.
W czasach kiedy MS czy Epic wykłada konkretną kasę za gry, to taki komunikat już kompletnie nic nie znaczy (tak jak niedawno z Hitmanem 3). Jak tak lubią się chwalić to niech podadzą ile osób kupiło grę, albo ile osób faktycznie zagrało w GP (bo pewnie i takie dane mają). Ja poczekam na jakąś łatkę optymalizacyjną i z chęcią sprawdzę tytuł w GP.
Mi fajnie siadła. Dobry balans między chodzeniem, zagadkami a fabułą.
Mogli jednak dawać plakaty i dokumenty z polskimi napisami, dziwnie to wygląda.
Dziwnie to wyglada, jak masz Polska grę, rozgrywająca się w Polsce, na znajomych terenach, wśród maluchów, jedzenia na kartki i polskimi aktorami( z wyjątkiem Troya Barkera)... bez polskich głosów. Trochę przypał mimo wszystko.
I bez polskich grafik
Ale to jest alternatywna rzeczywistość pod brytyjską okupacją.